Over het algemeen wel een leuk en gezellig feestje gehad, maar er waren toch een paar dingen waar ik me aan irriteerde. Irritant kut volk / veel dagjesmensen en veel misplaatste tracks. Maar met name het geluid dat in zaal 2 echt fucked up was, vooral in het begin.

Geen 1 track van
Radical Redemption kwam goed over. Annihilate, Redemption, die afsluiter... Ik hoorde bijna alleen maar gekraak en er zat ook totaal geen bass in. Echt zonde, want op een goed geluidssysteem zouden die tracks het zeker beter doen. Redemption ging op Bass Academy bv wel belachelijk hard. Verder vond ik zijn set ook niet zo bijzonder. Nackt, Lellebel, Gangsta Shit etc. Was te verwachten, maar wel jammer.
Jack of Sound opende lekker met Fusion Of Sound, maar door het verschrikkelijke geluid een beetje afgewisseld met
Activator. Vond er beide weinig aan.. Bij JoS hoorde ik World On Fire, Frequency Remix, You're Next etc. Laatste paar tracks bij Activator gebleven zodat we vanaf het begin bij
B-Front waren. Dit was echt een heerlijke set, op de opbouw en een paar missertjes na. Opende met Ruff en draaide verder nog veel meer heldig spul als Necropsy, Magic, Chemical, Sleepwalker en EINDELIJK Scary Noises! Wat een gekkenhuis was dat zeg. Met een man of 15 van HT he-le-maal gek geworden, heerlijk!

Jammer van de opbouw. Zo draaide hij bv Let It Go na Night Colours Black, Eternalize en nog een paar die ik vergeten ben. Noisemaker Remix had van mij bv ook niet gehoeven.
Daarna weer terug gegaan naar zaal 2, waar
E-Force draaide. Ik loop naar binnen, en nog geen 5 seconden later hoor ik Scary Noises ingemixt worden.

Snel m'n flesje water aan een bekende gegeven en weer helemaal uit m'n plaat gegaan op de intro. Heerlijk.

Verder weet ik niet meer wat ie draaide, was ik niet echt mee bezig. Ook nog even bij
The R3belz wezen kijken en ik weet nog dat ie Cosmik draaide, verder ook niet.
Op het einde van The R3belz weer terug gegaan naar zaal 2, want ik had van te voren al het gevoel dat
Degos & Re-Done de set van de avond neer gingen zetten. En het werd nog veel meer dan dat, dit was op 2 platen na (Haunter Of The Dark en Darkness Is Calling te laat in de set) de beste set die ik OOIT heb gehoord. Wat een eindbazen.

Bombs Away, Drop The Beats Out, Psycho, Octavius Augustus, Pattern 2, Mash Up, Under Attack, Dark Symphony en natuurlijk hun eigen harde platen; Outside The Box, Dancing, Bite My Shit, Madley etc. Echt puur geweld. Laatste 1 of 2 tracks kon ik niet plaatsen, het ging iig echt helemaal nergens over (positief).

Heb me ook niet geƫrgerd aan het geluid tijdens deze set, dat zou zonde zijn geweest!
Toen naar
Zany gegaan, was wel benieuwd wat hij zou gaan draaien. Hoorde dat ie Who Wants This al had gedraaid, dus moest goed komen.. Maar het was voor mij het tegenovergestelde. Vond het echt een kut set. Destination Nowhere, Strike, Son Of Torture, World On Fire etc. Al die troep heb ik nu wel gehoord zeg.. Welcome The Darkness vind ik ook niet veel aan en toen ie daarna Remember Me (of andersom) erop gooide ben ik terug gegaan naar
Catatonic Overload. Toen ik hoorde dat ik Who Wants This, Peace Of Mind en Pulse Remix had gemist baalde ik wel.. Maar ze draaide gelukkig lekker verder. 2.17, Rotten From The Inside (eindelijk helemaal gehoord

), Death Before Disco en Chemical.
Verder waren het een beetje dezelfde platen, dus heb toen een beetje afgewisseld met zaal 1 waar
Chris One al begonnen was. Opende erg zwak. Machine Master, Act Of Rage, Neophobia Remix etc. vind ik weinig aan. Jammer dat ik tijdens die platen Overtime bij CO2 heb gemist. In ieder geval toen nog ff terug gegaan naar zaal 2, maar toen ik Drop 2 Your Knees hoorde rende ik weer terug en begon ik te raggen als een gek. Jammer dat ik de mid-intro heb gemist.

Later maakte die het gelukkig goed door platen als Killshot, Never Fall Asleep, Loud Tool, Bitcrusher Remix en Psycho te draaien. Die nieuwe plaat van hem met die 'bitch' vocals klonk echt nergens naar. Stond daar een beetje scheef te luisteren met Davey.. Toch zonde. Leuk dat ie nog een half uur door ging, maar na Psycho kon ik echt niet meer. Heb ook stil gestaan tijdens de hardcore tot half 7.

Verder was het wel gezellig met de enorme hoeveelheid bekende, kon geen 10 stappen zetten of ik zag alweer een groepje staan.

Helemaal bij D&R en Chris One op het einde was het erg gezellig.

Dit feest heeft mijn verwachtingen zeker niet overtroffen, maar ik vond het wel beter dan de vorige editie in april. Weet nog niet of ik er bij de volgende editie weer bij ben. Ze moeten dan wel weer met een ijzersterke line-up komen, want ik vond het geluid en de sfeer echt heel erg tegen vallen deze editie.