Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:23 

Hardtraxx Veteran

Had jij zon hoedje op dawasiknie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:24 

Hardtraxx Addict

Was een lekker feestje. Als ik terugkijk op deze avond vind ik toch wel dat ie de vorige editie overtreft, vooral omdat ze de vorige keer (op thera na) het concept loudness niet helemaal hadden begrepen qua platenkeuze. Deze keer gelukkig wel, mijn god wat een lekkere sets :D

Minpunten waren toch wel het ontzettend slechte geluid in zaal 2 en zaal 1 vond het ook niet echt geweldig. Gelukkig dat je tracks nog wel kon herkennen ondanks dat je soms alleen maar in grote lompe basgolf voelde :thumbdown: Hoge tonen waren gewoon compleet weggedrukt op bepaalde momenten.
En het zoeken van een parkeerplek was ook rampzalig :/ We hebben 3 kwartier lopen zoeken voordat we wat hadden gevonden. Volgende keer maar ff het parkeerterrein groter maken?

Pluspunten waren toch echt wel de ontzettend dikke sets, ruff gehoord en 2.17 ook 3 keer gehoord (L) Wat een bom is dat live zeg :D Degos Re-done waren toch echt wel de helden van de avond :worship: Wat een lekkere set :) Daarna Catatonic Overload die ook een ongekende set neer hadden gezet. Ik hoorde dat zany en chris one wat tegenvielen dus ben blij dat ik in zaal 2 heb gestaan :)

Ik heb echt een hele vette avond gehad, veel mensen van hardtraxx gezien en gesproken, was erg gezellig. Volgende editie sowieso weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

B2S heeft in vergelijking met vorige editie ook niet zuinig gedaan met de verlichting en het decor :) vond het er vet uit zien! Al had ik liever goed geluid in zaal 2 gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:36 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
Marvin010 schreef:
Haha tering! Niet dat ik veel heb geslapen hoor, een half uur -.-
Hoe kom je eigenlijk aan die slaappillen? En is dat valium?

-> off-topic/drugs-offtopic-t16216.html
(Het is waarschijnlijk etizolam, een 1mg etizolam pil is qua werking vergelijkbaar met 10mg valium)

Oke thanks man, zal er is voor kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen wel een leuk en gezellig feestje gehad, maar er waren toch een paar dingen waar ik me aan irriteerde. Irritant kut volk / veel dagjesmensen en veel misplaatste tracks. Maar met name het geluid dat in zaal 2 echt fucked up was, vooral in het begin. :/ Geen 1 track van Radical Redemption kwam goed over. Annihilate, Redemption, die afsluiter... Ik hoorde bijna alleen maar gekraak en er zat ook totaal geen bass in. Echt zonde, want op een goed geluidssysteem zouden die tracks het zeker beter doen. Redemption ging op Bass Academy bv wel belachelijk hard. Verder vond ik zijn set ook niet zo bijzonder. Nackt, Lellebel, Gangsta Shit etc. Was te verwachten, maar wel jammer.

Jack of Sound opende lekker met Fusion Of Sound, maar door het verschrikkelijke geluid een beetje afgewisseld met Activator. Vond er beide weinig aan.. Bij JoS hoorde ik World On Fire, Frequency Remix, You're Next etc. Laatste paar tracks bij Activator gebleven zodat we vanaf het begin bij B-Front waren. Dit was echt een heerlijke set, op de opbouw en een paar missertjes na. Opende met Ruff en draaide verder nog veel meer heldig spul als Necropsy, Magic, Chemical, Sleepwalker en EINDELIJK Scary Noises! Wat een gekkenhuis was dat zeg. Met een man of 15 van HT he-le-maal gek geworden, heerlijk! :loving: Jammer van de opbouw. Zo draaide hij bv Let It Go na Night Colours Black, Eternalize en nog een paar die ik vergeten ben. Noisemaker Remix had van mij bv ook niet gehoeven.

Daarna weer terug gegaan naar zaal 2, waar E-Force draaide. Ik loop naar binnen, en nog geen 5 seconden later hoor ik Scary Noises ingemixt worden. :worship: Snel m'n flesje water aan een bekende gegeven en weer helemaal uit m'n plaat gegaan op de intro. Heerlijk. :D Verder weet ik niet meer wat ie draaide, was ik niet echt mee bezig. Ook nog even bij The R3belz wezen kijken en ik weet nog dat ie Cosmik draaide, verder ook niet.

Op het einde van The R3belz weer terug gegaan naar zaal 2, want ik had van te voren al het gevoel dat Degos & Re-Done de set van de avond neer gingen zetten. En het werd nog veel meer dan dat, dit was op 2 platen na (Haunter Of The Dark en Darkness Is Calling te laat in de set) de beste set die ik OOIT heb gehoord. Wat een eindbazen. :worship: Bombs Away, Drop The Beats Out, Psycho, Octavius Augustus, Pattern 2, Mash Up, Under Attack, Dark Symphony en natuurlijk hun eigen harde platen; Outside The Box, Dancing, Bite My Shit, Madley etc. Echt puur geweld. Laatste 1 of 2 tracks kon ik niet plaatsen, het ging iig echt helemaal nergens over (positief). :D Heb me ook niet geƫrgerd aan het geluid tijdens deze set, dat zou zonde zijn geweest!

Toen naar Zany gegaan, was wel benieuwd wat hij zou gaan draaien. Hoorde dat ie Who Wants This al had gedraaid, dus moest goed komen.. Maar het was voor mij het tegenovergestelde. Vond het echt een kut set. Destination Nowhere, Strike, Son Of Torture, World On Fire etc. Al die troep heb ik nu wel gehoord zeg.. Welcome The Darkness vind ik ook niet veel aan en toen ie daarna Remember Me (of andersom) erop gooide ben ik terug gegaan naar Catatonic Overload. Toen ik hoorde dat ik Who Wants This, Peace Of Mind en Pulse Remix had gemist baalde ik wel.. Maar ze draaide gelukkig lekker verder. 2.17, Rotten From The Inside (eindelijk helemaal gehoord :worship:), Death Before Disco en Chemical.

Verder waren het een beetje dezelfde platen, dus heb toen een beetje afgewisseld met zaal 1 waar Chris One al begonnen was. Opende erg zwak. Machine Master, Act Of Rage, Neophobia Remix etc. vind ik weinig aan. Jammer dat ik tijdens die platen Overtime bij CO2 heb gemist. In ieder geval toen nog ff terug gegaan naar zaal 2, maar toen ik Drop 2 Your Knees hoorde rende ik weer terug en begon ik te raggen als een gek. Jammer dat ik de mid-intro heb gemist. :( Later maakte die het gelukkig goed door platen als Killshot, Never Fall Asleep, Loud Tool, Bitcrusher Remix en Psycho te draaien. Die nieuwe plaat van hem met die 'bitch' vocals klonk echt nergens naar. Stond daar een beetje scheef te luisteren met Davey.. Toch zonde. Leuk dat ie nog een half uur door ging, maar na Psycho kon ik echt niet meer. Heb ook stil gestaan tijdens de hardcore tot half 7. :P

Verder was het wel gezellig met de enorme hoeveelheid bekende, kon geen 10 stappen zetten of ik zag alweer een groepje staan. :P Helemaal bij D&R en Chris One op het einde was het erg gezellig. ^^ Dit feest heeft mijn verwachtingen zeker niet overtroffen, maar ik vond het wel beter dan de vorige editie in april. Weet nog niet of ik er bij de volgende editie weer bij ben. Ze moeten dan wel weer met een ijzersterke line-up komen, want ik vond het geluid en de sfeer echt heel erg tegen vallen deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:05 

Hardtraxxer

Weet iemand hoe de 1 na laatste track heet die B-Front draaide?(die voor virus dus)
Tering wat een vet nummer was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

@ nando: 1 van die laatste tracks bij D&R was salsa, die werd iig als 1 van de laatste gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
@ nando: 1 van die laatste tracks bij D&R was salsa, die werd iig als 1 van de laatste gedraaid

Was dat niet gewoon Madley? De track waar ze mee afsloten was in ieder geval echt keihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
tommetjeuh schreef:

Was dat niet gewoon Madley? De track waar ze mee afsloten was in ieder geval echt keihard.

nope de evolved raw mix werd al eerder in de set gedraait, en die laatste was 100% Salsa haha (ik was nog aan het opletten of het medley was xd , maar achteraf zou dat ook een beetje dubbel zijn na de raw mix van evolved)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:17 

Hardtraxx Addict

Ik baal er nog steeds van dat ik een deel (onwijs groot deel) van B-front heb moeten missen. Damn wat was het druk in zaal 1.. was geen doorkomen aan en dr zat vaak ook geen beweging in, echt dramatisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:23 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
tommetjeuh schreef:

Volgens mij draaiden ze de gewone salsa, madley zat al aan het begin van de set meende ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Nando schreef:
tommetjeuh schreef:

Volgens mij draaiden ze de gewone salsa, madley zat al aan het begin van de set meende ik?

Zie 2 posts hierboven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:28 

Donateur

Heb de 'dumpert' gek ook maar even gesproken :D Verteld dat sommige hem hier een irritante autist vinden, kon ie wel om lachen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:32 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Iris93 schreef:
Prima vermaakt hier, vooral op het einde bij Chris One :p ben meteen 8 kg lichter!
Heerlijk setje van degos & redone, ondanks het geluid. Bombs away :D
Jammer alleen dat Nando niet zo lekker was!

Op het einde ging het echt hard los waar wij toen stonden. Heerlijk! :loving:

Ochja, lolletje hier en daar :p
Hebben wel 6 mensen me toen gevraagd wat ik had gehad, omdat ze t ook wilden haha xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:39 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
Zie 2 posts hierboven ^^

Lol ja anders wordt er ff tegelijk gepost ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:40 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Vik schreef:
Iris93 schreef:
Prima vermaakt hier, vooral op het einde bij Chris One :p ben meteen 8 kg lichter!

Hebben wel 6 mensen me toen gevraagd wat ik had gehad, omdat ze t ook wilden haha xD

Haha ja je kon wel erg goed zien aan jou dat je wat had gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Nando schreef:
tommetjeuh schreef:

nope de evolved raw mix werd al eerder in de set gedraait, en die laatste was 100% Salsa haha (ik was nog aan het opletten of het medley was xd , maar achteraf zou dat ook een beetje dubbel zijn na de raw mix van evolved)

Volgens mij hebben ze afgesloten met Furious :) Ik kan me vaag herinneren dat ik toen al aant filmen was. Let me check
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
tommetjeuh schreef:
Nando schreef:

Volgens mij hebben ze afgesloten met Furious :) Ik kan me vaag herinneren dat ik toen al aant filmen was. Let me check

Klopt ja! Toen liep ik ook net weg omdat ik dat een kut plaat vind :P En was helemaal naar de klote dus moest even rusten.
Heb ik Who Wants This en RTFI gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

haha ik bedoelde niet persee de laatste track maar de laatste track die medley had kunnen zijn :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:44 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Vik schreef:
Had trouwens een geniaal momentje met Nando. We hadden het er over dat Never Fall Asleep echt voorbij moest komen bij Chris One en op dat moment gooide hij m er precies in. :loving: :worship:

Dus julie stonden tijdens awesome frequency gezellig te kletsen :P?

Nando deed nog vrij weinig op het eind haha, behalve mij uitlachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Vik schreef:
Iris93 schreef:

Haha als mensen dat aan mij vroegen gaf ik ze een vol glas Apfelkorn. :lol:

Wel raar trouwens. Ben op Qlimax 0x om drugs gevraagd en hier echt honderden keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Sainen schreef:
Vik schreef:
Had trouwens een geniaal momentje met Nando. We hadden het er over dat Never Fall Asleep echt voorbij moest komen bij Chris One en op dat moment gooide hij m er precies in. :loving: :worship:

Dus julie stonden tijdens awesome frequency gezellig te kletsen :P?

Nando deed nog vrij weinig op het eind haha, behalve mij uitlachen.

Niet waar. :oh: Vanaf de hardcore stond ik stil ja, en ik vond het wel leuk dat jij nog barstte van de energie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:50 

Hardtraxxer

Wat een ongelooflijk knal feest!!
Ondanks de drukte en slechte kwaliteit van het geluid in zaal 2 kostelijlk vermaakt!!
Overigens weer mijn longen uit mijn lijf gestampt en toen heerlijk gechilled in een hotel aan de overkant!!

Ook veel bekende gezien van A2 records label night.

Zeker voor herhaling vatbaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:50 

Hardtraxx Addict

SoundTunerZ schreef:
Iris93 schreef:
Vik schreef:

Aaah ik weet dat ik jou gezien heb, maar je gezicht weet ik niet meer..
Ja ik was heerlijk vrolijk en wakker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:53 

SoundTunerZ schreef:

idd :P en dan ook nog zo lekker op het einde haha xd
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten