Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete 
Ik heb dibs & shotgunwrote:Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete
Ik heb dibs & shotgunwrote:Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete
Vind ik helemaal prima, zolang ik ook maar mee kan haha... Lekker bier zuipen met de aaltenaren!wrote:Ik heb dibs & shotgunwrote:Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete
Haha komt goed! Heb Q-Base ook prima overleefd op bier, terwijl ik er normaal bij feesten nogal sloom van wordt.wrote:Vind ik helemaal prima, zolang ik ook maar mee kan haha... Lekker bier zuipen met de aaltenaren!wrote:Ik heb dibs & shotgunwrote:Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete
hehe, zie het hier nu pas .. Maar je kan in de auto, maar dat wist je alwrote:Ik ging juist op Q-base niet zo goed op de X, dus ga ik de volgende feestjes maar weer lekker op bier doen... Is bij Qlimax en X-Qlusive DBST prima bevallen!
EN RR/CR ookwrote:Solutio & The I's erbij zou echt fucking geweldig zijn!!
Yepwrote:hehe, zie het hier nu pas .. Maar je kan in de auto, maar dat wist je alwrote:Ik ging juist op Q-base niet zo goed op de X, dus ga ik de volgende feestjes maar weer lekker op bier doen... Is bij Qlimax en X-Qlusive DBST prima bevallen!..
Chain Reaction denk ik niet, aangezien die vorige editie ook al aanwezig was. Solutio & The I's zou idd heldig zijn, maar verwacht dan wel dat ze vroeg, zoniet als eerst staan (net als kodex).wrote:EN RR/CR ookwrote:Solutio & The I's erbij zou echt fucking geweldig zijn!!
Ik denk zelf na Thrillogywrote:Ben benieuwd wanneer er weer wat meer info vrij komt.
Denk eerder na XQ, hoop het iigwrote:Ik denk zelf na Thrillogywrote:Ben benieuwd wanneer er weer wat meer info vrij komt.
ik zal er op lettenwrote:Project Hardcore boekje misschien
als het maar niet de Zatox,Ran-D,Punkiez raw-kant wordt hierzo.wrote:Ben ook wel benieuwd naar deze lineup geworden zeg. Hoop zelf dat het heel wat anders is dan de XXL Raw line-up zodat je twee hele andere kanten van het raw-verhaal kunt gaan zien.
Zatox en Ran-D stonden op de vorige edities, dus kans/gelukkig van nietwrote:als het maar niet de Zatox,Ran-D,Punkiez raw-kant wordt hierzo.wrote:Ben ook wel benieuwd naar deze lineup geworden zeg. Hoop zelf dat het heel wat anders is dan de XXL Raw line-up zodat je twee hele andere kanten van het raw-verhaal kunt gaan zien.
Dat is dan misschien zijn opvatting van het woord 'LOUDness'. Z'n tracklist was in ieder geval niet bijpassend.wrote:hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten