Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete :$

Ik heb dibs & shotgun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete :$

Ik heb dibs & shotgun :D


Vind ik helemaal prima, zolang ik ook maar mee kan haha... Lekker bier zuipen met de aaltenaren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Ben hier ook bij! Hoop alleen nog dat er een plaatsje over is in de auto bij Pete :$

Ik heb dibs & shotgun :D


Vind ik helemaal prima, zolang ik ook maar mee kan haha... Lekker bier zuipen met de aaltenaren! :thumbup:

Haha komt goed! Heb Q-Base ook prima overleefd op bier, terwijl ik er normaal bij feesten nogal sloom van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ging juist op Q-base niet zo goed op de X, dus ga ik de volgende feestjes maar weer lekker op bier doen... Is bij Qlimax en X-Qlusive DBST prima bevallen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik ging juist op Q-base niet zo goed op de X, dus ga ik de volgende feestjes maar weer lekker op bier doen... Is bij Qlimax en X-Qlusive DBST prima bevallen! :thumbsup:

hehe, zie het hier nu pas .. Maar je kan in de auto, maar dat wist je al :P ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik spring echt een gat in de lucht als Radical Redemption en Solutio & The I's er staan!! B2S...pleeeeaaaassseee??

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solutio & The I's erbij zou echt fucking geweldig zijn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Solutio & The I's erbij zou echt fucking geweldig zijn!!

EN RR/CR ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Ik ging juist op Q-base niet zo goed op de X, dus ga ik de volgende feestjes maar weer lekker op bier doen... Is bij Qlimax en X-Qlusive DBST prima bevallen! :thumbsup:

hehe, zie het hier nu pas .. Maar je kan in de auto, maar dat wist je al :P ..


Yep :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:
Solutio & The I's erbij zou echt fucking geweldig zijn!!

EN RR/CR ook


Chain Reaction denk ik niet, aangezien die vorige editie ook al aanwezig was. Solutio & The I's zou idd heldig zijn, maar verwacht dan wel dat ze vroeg, zoniet als eerst staan (net als kodex).
Zany/Donkey Rollers vind ik toch wel een vereiste voor deze editie, zou schandalig zijn als die na 3 edities nog niet aan bod zijn gekomen.
Verder maakt het me niet heel veel uit, zolang het maar niet PP oid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat ze nu niet meer om artiesten als Titan/ Catatonic Overload/ Solutio & The I's heen kunnen.
Zany mag er idd ook wel staan, Adaro is ook altijd gruwelijk vet. En B-Front hoort natuurlijk bij dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wanneer er weer wat meer info vrij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baronpilsener schreef:
Ben benieuwd wanneer er weer wat meer info vrij komt.


Ik denk zelf na Thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
baronpilsener schreef:
Ben benieuwd wanneer er weer wat meer info vrij komt.


Ik denk zelf na Thrillogy


Denk eerder na XQ, hoop het iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk zelf ook na XQ, na Thrillogy zou wel heel kort voor het feest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Project Hardcore boekje misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:25 
 

PierrePruuk schreef:
Project Hardcore boekje misschien

ik zal er op letten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd naar deze lineup geworden zeg. Hoop zelf dat het heel wat anders is dan de XXL Raw line-up zodat je twee hele andere kanten van het raw-verhaal kunt gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben ook wel benieuwd naar deze lineup geworden zeg. Hoop zelf dat het heel wat anders is dan de XXL Raw line-up zodat je twee hele andere kanten van het raw-verhaal kunt gaan zien.

als het maar niet de Zatox,Ran-D,Punkiez raw-kant wordt hierzo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ben ook wel benieuwd naar deze lineup geworden zeg. Hoop zelf dat het heel wat anders is dan de XXL Raw line-up zodat je twee hele andere kanten van het raw-verhaal kunt gaan zien.

als het maar niet de Zatox,Ran-D,Punkiez raw-kant wordt hierzo. :D


Zatox en Ran-D stonden op de vorige edities, dus kans/gelukkig van niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

passsss
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Adaro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:51 
 
Artiest

hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten :thumbdown:

Dat is dan misschien zijn opvatting van het woord 'LOUDness'. Z'n tracklist was in ieder geval niet bijpassend.

Mijn gokje:
Zany
Adaro
LIVE: Minus is More
Catatonic Overload
The R3bels
Titan
Chris One
Solutio & The I's
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten