Wat een bruut feest gekk
Radical Redemption was erg vet, Annihilate is zooooo dik

ging nog harder dan Redemption. Jack of Sound begon ook erg dik met Fusion of Sound, Ruff, Voice of Conscience en nog een hoop andere fucking vette platen.
Om half 1 maar naar B-Front gegaan aangezien hij toch een held is. Draaide heerlijk. Opbouw had wel anders gekund maar de ene na de andere dikke ragplaat vloog om je oren. Was ook gezellig helemaal vooraan bij het hek

. The R3belz begonnen wel aardig, paar leuke tracks gehoord. Ben vervolgens alleen naar Degos & Re-Done gegaan omdat ik Solutio & The I's - Immortal moest en zou horen. En, toeval bestaat niet, ik loop area 2 in en hij wordt gedraaid! Na Immortal wou ik eigenlijk weer terug gaan omdat ik de rest van die set toch wel geloofd zou hebben, maar gelukkig ben ik gebleven. Wat een geweld zeg. Octavius Augustus, Salsa, Evolve edit, Bombs Away, Ruff (voor de 3e keer), Outside The Box, Dark Symphony, noem maar op. Echt heerlijk. Vlak voordat ze klaar waren ben ik maar weer terug gegaan naar area 1 waar Zany lekker bezig was. Helaas Who Wants This en Psychedelic Trip gemist, maar nog genoeg lekkers meegemaakt waaronder Strike, Revolution is Here Remix en die nieuwe Donkey Rollers plaat waarmee hij afsloot. Chris One vond ik mwah-mwah, draaide wat vette platen maar Fuck the Hype is echt fucking irritant en al helemaal om 5.40 op Loudness.
Conclusie: gruwelijk feest, gewoonweg ALLE sets waren ontzettend vet. Geluid in area 1 was heel erg goed, geluid in area 2 vond ik eigenlijk ook niet storend? Heb me prima kunnen vermaken daar. Wel was in beide areas iets te veel bass aanwezig waardoor je het mid en high er soms zelf bij moest bedenken maar goed.
++++ Degos & Re-Done
+ alle sets
+ Radical Redemption - Annihilate
+ chille groep
+ eigenlijk alles
- veel te veel dubbele platen, Pattern 2 drie keer, Dark Symphony 3 keer, Ruff 3 keer, Dead of the Night blijkbaar 5 keer, en zo zijn er nog wel een hoop platen dubbel gedraaid.
- Mystery land gast van Dumpert. Irritante kut autist.