Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:59 

Mike-O schreef:
Kan niet begrijpen dat de meesten nog zo enthousiast zijn over dit feest. Zal wel aan mij liggen, dit was niet mijn feestje vriend.

ik twijfelde juist heel erg in het begin, omdat het zo hard begon en niemand los ging [ja goh heel raar zeg xd het is de fking opener xd ]
en dan dat geluid
maar toen ik kennismaakte met zaal 1... ik was verkocht :D
en toen nog alle hardtraxx peepz erbij, geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:01 

Hardtraxx Addict

Prima vermaakt hier, vooral op het einde bij Chris One :p ben meteen 8 kg lichter!
Heerlijk setje van degos & redone, ondanks het geluid. Bombs away :D
Jammer alleen dat Nando niet zo lekker was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:04 

Iris93 schreef:
Prima vermaakt hier, vooral op het einde bij Chris One :p ben meteen 8 kg lichter!

hahaha, daniel en ik zeiden het al, een weekendje feesten is de beste workout die er is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:08 

Aan het typen...

Wesz91 schreef:
Heeft iemand enig idee welk plaatje Activator derop legde met vocals van "Let the bodies hit the floor"
Is dat een ouwe of nieuw..? Ging echt facking hard die plaat, toevallig enige momentje dat ik bij Activator stond :P

Geen idee, ken het origineel denk ik wel:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:18 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Wesz91 schreef:
Heeft iemand enig idee welk plaatje Activator derop legde met vocals van "Let the bodies hit the floor"
Is dat een ouwe of nieuw..? Ging echt facking hard die plaat, toevallig enige momentje dat ik bij Activator stond :P

Geen idee, ken het origineel denk ik wel:

:P

Ja die ken ik idd ook wel, lekker nrtje ^^
Maar ik wel echt weten welke het was, mede dankzij die vocals had dat nr toch een partij drive derin zitten, kolere :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:24 

Donateur

Hmm mijn klasgenoot heeft zich dus weer misdragen, ken ik em morgen weer aanspreken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:26 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Hmm mijn klasgenoot heeft zich dus weer misdragen, ken ik em morgen weer aanspreken :lol:

Haha telkens als ik hem zag ging ik 1 meter voor hem staan en hem keihard nadoen.. Kon die wel om lachen, hij gaf me ook steeds een hand als ik het deed, hahaha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:38 

Vik schreef:
Iris93 schreef:

Op het einde ging het echt hard los waar wij toen stonden. Heerlijk! :loving:

G1LL, Kevin_Raw, Klos aka Adaro en ik gingen anders ook aardig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:47 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Tracklist CO2:
1. Loudness Intro
2. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
3. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
4. Adaro - No Time To Sleep
5. Co2 & Deetox - State Of Mind
6. Titan - Remember Me
7. Titan - Nightmare
8. Coarsection & Regain - I’m Death
9. Zany & The Beholder - Who Wants This
10. The Beholder And Max Enforcer - Be Amazed
11. Catatonic Overload - Peace Of Mind
12. DJ Thera - Disturbia (The R3belz remix)
13. Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
14. Donkey Rollers - Justice For All
15. Solutio & The Is - 2.17
16. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
17. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
18. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Co2 Remix)
19. Catatonic Overload - Death Before Disco
20. Catatonic Overload - Goddamn
21. High Voltage & B-Front - Everything Changes
22. Catatonic Overload - Overtime
23. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Ground Zero Edit)
24. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
25. B-Front & Slim Shore - Chemical
26. Darkcontroller - Conscious World (Negative A Remix)
27. Tymon - Gucci (IGor Remix)
28. E-Noid - Aggressive Behaviour (Negative A Remix)

Heldig lijstje hoor _o_
Alleen toch wel jammer dat er weinig van een Thera/Geck-o plaatje o.i.d inzat.
Volgens mij naar Chris one gegaan na nr 20, aardig getimed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Vik schreef:
Iris93 schreef:

G1LL, Kevin_Raw, Klos aka Adaro en ik gingen anders ook aardig :D

Ah shit, Adaro is klos, dus ik kende 'm wel. Heb er zo'n hekel aan als ik mensen die ik denk te kennen niet aanspreek als ik ze later gewoon blijk te kennen :P
Er liep trouwens ook een behoorlijke Ran-D lookalike rond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

De broer van Ran-D was er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:55 

PNXRMX schreef:
Ah shit, Adaro is klos, dus ik kende 'm wel. Heb er zo'n hekel aan als ik mensen die ik denk te kennen niet aanspreek als ik ze later gewoon blijk te kennen :P

klopt ja :lol: daar hadden klos en ik et ook nog over, dat het eigenlijk een beetje een mix was tussen ran-d en frontliner, en dan met een baardje :lol:

Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:

De broer van Ran-D was er wel :P

Ran-E? xd

#flauwegrappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:58 

Bierkoning

Vik schreef:
Iris93 schreef:

Haha, ik kon eigenlijk echt niet meer, maar ik dacht ik gooi nog ff al m'n energie eruit bij Psycho, sla ik m'n arm vast ofzo, ik kon hem niet meer bewegen. Spier verrekt ofzoiets, supervaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Wat een bruut feest gekk :worship:

Radical Redemption was erg vet, Annihilate is zooooo dik :worship: ging nog harder dan Redemption. Jack of Sound begon ook erg dik met Fusion of Sound, Ruff, Voice of Conscience en nog een hoop andere fucking vette platen.

Om half 1 maar naar B-Front gegaan aangezien hij toch een held is. Draaide heerlijk. Opbouw had wel anders gekund maar de ene na de andere dikke ragplaat vloog om je oren. Was ook gezellig helemaal vooraan bij het hek :D. The R3belz begonnen wel aardig, paar leuke tracks gehoord. Ben vervolgens alleen naar Degos & Re-Done gegaan omdat ik Solutio & The I's - Immortal moest en zou horen. En, toeval bestaat niet, ik loop area 2 in en hij wordt gedraaid! Na Immortal wou ik eigenlijk weer terug gaan omdat ik de rest van die set toch wel geloofd zou hebben, maar gelukkig ben ik gebleven. Wat een geweld zeg. Octavius Augustus, Salsa, Evolve edit, Bombs Away, Ruff (voor de 3e keer), Outside The Box, Dark Symphony, noem maar op. Echt heerlijk. Vlak voordat ze klaar waren ben ik maar weer terug gegaan naar area 1 waar Zany lekker bezig was. Helaas Who Wants This en Psychedelic Trip gemist, maar nog genoeg lekkers meegemaakt waaronder Strike, Revolution is Here Remix en die nieuwe Donkey Rollers plaat waarmee hij afsloot. Chris One vond ik mwah-mwah, draaide wat vette platen maar Fuck the Hype is echt fucking irritant en al helemaal om 5.40 op Loudness.

Conclusie: gruwelijk feest, gewoonweg ALLE sets waren ontzettend vet. Geluid in area 1 was heel erg goed, geluid in area 2 vond ik eigenlijk ook niet storend? Heb me prima kunnen vermaken daar. Wel was in beide areas iets te veel bass aanwezig waardoor je het mid en high er soms zelf bij moest bedenken maar goed.

++++ Degos & Re-Done
+ alle sets
+ Radical Redemption - Annihilate
+ chille groep
+ eigenlijk alles

- veel te veel dubbele platen, Pattern 2 drie keer, Dark Symphony 3 keer, Ruff 3 keer, Dead of the Night blijkbaar 5 keer, en zo zijn er nog wel een hoop platen dubbel gedraaid.
- Mystery land gast van Dumpert. Irritante kut autist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

ik kan me rotten from the inside echt niet herinneren :/
ze gingen van 2.17 toch meteen door naar de delete remix of wat?..

Verder een heel goed feest gehad :thumbsup: Geluid was in zaal 2 natuurlijk wel bagger, en een aantal setjes zouden met zuiver geluid nog veel beter geweest zijn dan ze al waren (degos & re-done bijvoorbeeld, wat een tracklist :worship: )

De set van B-Front was echt heerlijk (L) ben blij dat ik daar alleen scary noises heb gehoord met goed geluid.. was echt heerlijk om die na 1,5 jaar eindelijk weer eens te horen!

Hoop toch stiekem wel dat Loudness in de toekomst naar een andere locatie verhuisd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
ik kan me rotten from the inside echt niet herinneren :/
ze gingen van 2.17 toch meteen door naar de delete remix of wat?..

Verder een heel goed feest gehad :thumbsup: Geluid was in zaal 2 natuurlijk wel bagger, en een aantal setjes zouden met zuiver geluid nog veel beter geweest zijn dan ze al waren (degos & re-done bijvoorbeeld, wat een tracklist :worship: )

De set van B-Front was echt heerlijk (L) ben blij dat ik daar alleen scary noises heb gehoord met goed geluid.. was echt heerlijk om die na 1,5 jaar eindelijk weer eens te horen!

Hoop toch stiekem wel dat Loudness in de toekomst naar een andere locatie verhuisd

Sowieso dat ze RTFI eerder hebben gedraaid.. Ik heb hem gemist en kwam bij Disturbia remix binnenlopen.
Was echt ontzettend gezellig! Scary Noises in de grote zaal haha, wat een gekkehuis :P
Die Delete kicks zijn echt heldig om live te horen, baal nog steeds van het geluid in zaal 2.
Als dat goed was geweest had dit gewoon een perfect feest geweest :) Kan niet anders.
En Necropsy (L) En die Prefix en Density plaat (L) totaal onverwachts.
Die Audiobot remix is ook super volgens mij.. Zit wel weinig van het origineel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Kan niet begrijpen dat de meesten nog zo enthousiast zijn over dit feest. Zal wel aan mij liggen, dit was niet mijn feestje vriend.

Tsja, de één zijn ervaring is de ander niet. Ik heb enkel in zaal 1 gestaan, hetgeen dan wel positief bijdraagt aan de ervaring al ik het zo hoor, glad with that :D . Verder qua stampruimte ligt het er net aan waar je staat, hadden op een gegeven moment een plekje waar o.a. G1ll en Swoosh ook stonden, prima de ruimte gehad om mijn ding te doen. En de sfeer vond ik één van de betere aspecten van dit feest, kan eventueel ook bij jezelf en je vrienden beginnen. Ook mooi dat ik en een maat bij elke plaat van Rebelz losgingen, en hij had dat door en keek telkens naar ons voordat de climax erop klapte en telkens zo'n verscholen glimlachje haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Pwooooh wat was Prefix & Density- Breakout FUCKING vet bij B-Front (L)
Heel die plaat is gewoon super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

2.17 ging ook lekker zeg tijdens Chris One! RR draaide 'm op een te laag BPM, en bij die plaat moet je nou net echt goed geluid hebben en een hoog bpm :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:27 

Hardtraxxer

Behooorlijk vermaakt hier! :worship:
En wat HT mensen leren kennen waaronder jRn en Rawbin.
Kijk alweer uit naar de volgende editie! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:31 

Hardtraxx Elite

DjaKaPa schreef:

Thanks nog voor het kaartje man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:32 

Artiest

Henk-Jan schreef:
Sowieso dat ze RTFI eerder hebben gedraaid.. Ik heb hem gemist en kwam bij Disturbia remix binnenlopen.

Klopt ja, er staat een foutje in de tl. RFTI hebben we voor State of Mind gedraaid, geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Zaten er onder Who Is Calling nou die lompe Psycho kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:36 

Hardtraxxer

jRn schreef:
DjaKaPa schreef:

Thanks nog voor het kaartje man! :)

Alles goed man beter hier iemand mee blijmaken dan op marktplaats: p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:38 

Dakpan schreef:
Zaten er onder Who Is Calling nou die lompe Psycho kicks?

Niet de Psycho kicks. Wel hele lelijke!
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten