Kan iemand mij vertellen of ik het naar mijn zin had?

Ik zal negatief beginnen. Eerst 45 minuten door Rotjeknor gelopen omdat we verdwaald waren. Niet echt mijn stad haha. Maar goed, eindelijk de Maassilo gevonden en dankzij een beveiliger die er geen zin in had kon ik de helft van m'n spullen in m'n broek laten zitten en zo doorlopen. 5 minuten gezocht naar ons kluisje welke zich op de meest onlogische lokatie schuil hield, waarna we bij binnenkomst in de 2e zaal eigenlijk meteen al werden belaagd door bijna huilende vrienden die klaagden dat het geluid in zaal 2 bagger was en de drukte in zaal 1 was extreem. Organisatorisch was het dus B2S-onwaardig. Erg zonde en normaal gesproken zou dit feest in het rijtje met Fusion of Dance Indoor 2010, Emporium 2011 en Free Festival 2011 komen en dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijn. Echter hebben een heleboel randzaken ervoor gezorgd dat ik de tijd van m'n leven had. Een opsomming van de positieve dingen:
+ Barmensen. Echt elke barvrouw en barman gaf mij telkens voor 2 of 2,5 muntje een glas die voor minimaal 3 kwart gevuld was met het heilige goedje Apfelkorn aangevuld met een klein beetje 7-up. Vanaf een uur of half 4 overgegaan op pure Apfelkorn, wat door mijn status inmiddels drinkbaar en zelfs adtbaar werd voor de schappelijke prijs van €3,75.

+ Setje van B-Front. Of setje? Megaset! Wat een held en wat een beukwerk! Een van zijn beste sets ooit en na de bedenkelijke eerste 2 sets van hem op Loudness heeft hij het concept nu fucking hard begrepen en zette hij hiermee de beste set van de avond neer!

+ Subwoofers bij het podium van zaal 1. Ik had al motorieke ongesteldheid dankzij omstandigheden in mijn lever en hersens, maar deze dingen bliezen me werkelijk waar bijna omver. Ik had serieus problemen met mijn evenwicht haha.

+ De warmte. Het zal vast aan mij liggen, maar ik heb het op de één of andere geen enkele keer warm gehad. Nog nooit zo'n aangename temperatuur op zo'n feest met deze omvaamt gehad. En ik stond absoluut niet op modus inactief.
+ Alle vriendelijke mensen telkens om mij heen die mij de ruimte gaven om los te gaan. Die ruimte had ik zeker nodig

+ Iedereen die ik ontmoet heb en alle lieve bekende (internet-)vriendjes en vriendinnetjes. Hardtraxx was zeker de baas in de Maassilo!

+ Zo'n beetje elke set. Ik heb me geen moment verveeld en geen enkele keer de gedachte gehad dat een kutplaat ten gehore werd gebracht. Zo hoort het!
+ Mezelf weer van me beste kant laten zien en mezelf belachelijk maken, vooral de laatste uurtjes.

+ De Theracords afvaardiging die de show stal in zaal 2. Wat een geweld en wat een heerlijke tracks. Loudness werd afgesloten in stijl.
- Mijn mindset om me niks aan te trekken van de slechte punten van het feest.
+ De rest van het weekend. Elke keer lijkt het gewoon geweldiger te worden.
Minpunten:- Betaalde WC's op een kut afgelegen lokatie.
- Geluid wat eigenlijk verpeste in de 2e zaal.
- Doolhof met kluisjes.
- Mijn kwaliteit om tot 4x toe een halfvolle beker met overheerlijk drinken te laten donderen in al mijn enthousiasme, waarvan zeker 3 van deze blunders volledig te wijten waren aan het gebrek aan talent bij mezelf om een plastic bekertje goed vast te houden.
- De hondjes van de Loudness editie in april, waardoor een groot percentage van de potentiële junkies het niet aandurfden om hun eigen shizzle mee naar binnen te nemen waardoor ik ongeveer 82x ben gevraagd of ik iemand wist die wat aan hun kwijt kon. Heb nog nooit zo vaak het woord 'nee' gezegd op een hardstyle feest.
Conclusie:Loudness was zeker geen feest waar ik terugdenk aan de kwaliteit. Opnieuw weet B2S mij weer teleur te stellen en dat gebeurd nu echt veel te vaak. Ik hoop dat ze gaan kijken naar een formule van Q-Dance, want die zijn wel uit een diep dal gekomen. B2S lijkt topkandidaat te zijn om de open vacature te vervullen. En dat zou zonde zijn.
Was het dan een kutfeest? Nee, want ik heb me fucking goed vermaakt en heb een fantastische tijd gehad. Kwalitatief erg matig, maar qua vermaak enorm geweldig. Deze editie van Loudness gaat de boeken in als een van de meest vermakende feesten waar ik ben geweest!
PS. Sorry aan de mensen die niet erg gecharmeerd waren van mijn status. Ik tracht erna om het zo min mogelijk te laten voorkomen in de toekomst op hardstyle feesten.