Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 107  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:13 

Donateur

Dakpan schreef:
Pommer schreef:
Dakpan schreef:
Ojaa.

Zany draaide ook nog 2 platen die ik niet kende, 1 ergens in het midden, de MC legde het toen ff half stil ofzo. Was dat iets speciaals? Want hoorde er echt geen kut van. En z'n afsluiter, ook zo'n vage plaat.

Afsluiter was de nieuwe Donkey Rollers dacht ik

Hij had pop-vocals toch? Veel zang iig. :P

Was met Duitse zang idd. Kon er niet veel uit opmaken....
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:19 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Oja, we zijn ook nog op de foto geweest met die Mystery Land dude :lol:

Die?
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:20 

Donateur

Nee de modderglijder. Wat een baas, zag m ook nog een paar keer langs komen haha.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Op het laatste nippertje toch nog hier naartoe geweest. Mixwerk en platenkeuze was in beide zalen fenomenaal, echt alleen maar dikke tracks gehoord! Ben uiteindelijk van 01:00 tot 05:30 geweest. Verder heeeel veel bekenden en allemaal HTers tegen gekomen, herkende nu wel veel meer mensen omdat ik nuchter was xD

Ik ben Duruz he, nu weet je het echt :P
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:24 

Donateur

Me verwachtingen lagen veels te hoog :( Heb me wel prima vermaakt, maar had er meer van verwacht.
Het geluid was echt gewoon slecht in zaal 2. :mad:
liep veel popiejopie volk :/ maar voorderest heb ik me heerlijk vermaakt, veel hardtraxxers gezien.
Ik opende bij Radical, daar kwam ik heerlijk in de avond... vond dat het zonde dat het erna een beetje dood viel, heb volgens mij nog nooit zoveel rondjes gelopen gister, maarja

Afsluiting van chris one, vond ik maar niks. Waren geen slechte tracks, maar ook weer niet de tracks waarop ik gewoon MOEST los gaan. Pas bij het nummer Psycho moesten me beentjes van de vloer

En trouwens gewoon WEER kippevel bij Magic :love: , dat blijft gewoon een heldeplaat

Heeft iemand toevallig die laatste track die RR draaide na het nummer Redemption opgenomen? , wat ging die gruwelijk hard zeg :oh:
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

nu je weet hoe die vent eruit ziet, zie je hem op vrijwel elk feest, gister idd ook behoorlijk vaak voorbij zien schaatsen. Het feest was voor mij muzikaal gezien de beste so far! En wat een sfeer ook! Wauw. Sets waren allen zeer zeer goed, met voor mij Zany en Rebels als uitschieters, Zany met zeer sterke trackkeuze, bij Rebels waren de vele reverse basses perfect! Wat knalde dat lekker zeg! Met Disturbia remix als absolute vetste track van de avond, ging echt een wauw-moment door de zaal heen toen de midintro erin knalde :D. Geen spijt dat ik ben wezen bobben, heb het feest nuchter echt heel goed kunnen beleven. Volgende editie weer aanwezig!
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

Van te voren was ik voor 1 ding bang: slecht geluid in de tweede zaal (omdat ik daar bijna alleen maar zou zijn). Nouja het is nu wel duidelijk dat het geluid om te janken was, wat on-ge-loof-lijk jammer :cry:

Desondanks, heel erg goed vermaakt. De setjes van Jack Of Sound, B-Front, Degos & Re-Done, Co2 en Chris One vond ik allen erg vet. De hoogste verwachtingen had ik van D&R, en die zijn ook meer dan waar gemaakt, wat een ontiegelijk ziek vette set was dat :worship: :worship: :worship: Had ook hoge verwachtingen van Co2, helaas zijn die niet helemaal waar gemaakt. Voor mij teveel eigen werk en nieuw spul, had het mooier gevonden als ze dat net als D&R wat meer hadden afgewisseld met ouder en "ander" spul. Sloegen voor mij ook klein beetje de plank mis door niet wat "algemener" theracords spul te draaien, hoopte op bijv. Happy Face, Done...

Het feest werd niet het geweldige wat ik er van gehoopt had, voornamelijk door het geluid in area 2. En omdat ik na Degos & Re-Done eigenlijk zou goed als op was. Naast hun dikke set kwam dit ook doordat ik de hele dag gewerkt had en we vroeg binnen waren.

Maar toch een ontzettend vet feest dus, door de setjes, maar vooral door de mensen. Was ontzettend lachen met alle bekenden :D

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Was sowieso leuk om eens wat meer tijd door te brengen met dat groepje, erg gezellig :D

Ja, vond ik ook. Rik die op mij af kwam bij Scary Noises, hij was niet meer kapot te krijgen :lol:

Whahahaha was gewoon te episch :lol: :$. Hoewel het geweldig was in de grote zaal te raggen met z'n allen op Scary Noises, was de eerste keer in de kleine zaal toch eigenlijk het hoogtepunt van de avond meteen. :D

En was inderdaad erg lachen met jullie jongens ^^
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Heeeeerlijk feestje gehad! Heel veel mensen weer gesproken en eigenlijk alleen maar goede sets gehoord! Ik ben het er mee eens dat B-Front beter was dan Zany, vooral Zany begon echt vol gas ( :love: :love: ) maar het kakte een beetje in na 3 kwartier. B-Front zette echt een gruwelijk dikke set neer, kan me sommige platen niet eens meer herinneren xd . Chris One had wel een leuke platenkeuze, platen die ik best wilde horen en Who Is Calling (denk een edit van hem?) was echt wel vaag als je wat op hebt :P . Helaas was zijn mixwerk niet sterk. Wel qua beatmatch op zich, maar niet qua tempo, echt alleen maar mid-outro - intro overgangen gehoord, en dat was wel een tegenvaller eigenlijk.

Geluid in de tweede zaal was inderdaad zoals veel zeggen verreweg van goed. Op een gegeven moment bij Degos & Re-Done ergens vooraan vond ik 't nog wel ok aangezien je er aan gewend raakt (en ja, gehoorbescherming helpt daar echt bij mensen, aanschaffen dus). Wel een grote blunder in mijn ogen dat ze dat geluid niet beter konden zetten. Ik snap best dat je in het begin van een feest nog wat moet soundchecken en de juiste frequency moet zoeken, maar echt de hele avond? Ik hoorde inderdaad Proud To Be Loud voorbij komen een keer in die 2e zaal, maar toen de track in de break zat en ik nadat ik afgeleid was me weer focuste op de muziek kon ik niet horen welke plaat het was :huh: . Maargoed..

Verder dus alleen maar goede sets gehoord, de sfeer was prima en het geluid van area 1 vond ik ook heeeel erg goed!

Als er nog mensen zijn die last van me gehad hebben, sorry, had op 't einde wel een halfje teveel op..

+
- Geluid Area 1
- B-Front
- Zany
- Degos & Re-Done
- Prijs van flesje water (had 2 verwacht ipv 1.5)
- Toiletten prima
- keuze aan drinken ook wel volgens mij

-
- Het geluid in Area 2 >.< :surrender:
- Paar keer dezelfde track (maarja, maakt mij ook niet zo heel veel uit)
- The R3belz beginnen met Reactivate The Bionicle en daarna Left With The Wrong (????)

Vond de drukte wel meevallen eigenlijk als ik sommige hier zo hoor. Had eigenlijk bijna overal waar ik stond wel ruimte om te stampen :) . Al met al een geweldige nacht gehad, en dat slechte geluid.. tja niks meer over zeggen denk ik, wel erg jammer! Alain bedankt voor het rijden, en nogmaals sorry dat ik in eerste instantie niet mee wilde toen jullie weg wilden :$
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:48 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Als er nog mensen zijn die last van me gehad hebben, sorry, had op 't einde wel een halfje teveel op..

:lol: Zal vast wel meegevallen zijn! Haha en logisch toch dat je niet snel weg wilt ^^
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:58 

Hardtraxx Addict

Zeker vermaakt, lekker staan rammen met HT'ers en wat nieuwe tracks gehoord.

Eerst bij Radical Redemption, WTF, hij stond ik de file, dangit. Dan maar even naar Adaro en muntjes wezen kopen.
Vrijwel kort daarop kwam Radical aan, en ik ging de zaal binnen en dacht van WTF ?? Is dit het geluid ?? Echt jammerlijk zacht in het begin, uiteindelijk ging het toch luider naarmate Radical doormixte, maar je kon zaal 1 gewoon erdoor horen...
En het werd er inderdaad niet beter op, de kwaliteit van geluid in zaal 2. Ik weet niet met wie, maar in het begin werd 2.17 al snel gedraaid, ik en wat anderen stonden in zo'n cirkel zo dik te spacen op dat nummer, echt iedereen keek ons aan xd
Annihilate was de bom, Unlike Others was ook weer leuk en hard, en Brutal (niewe mix) was keigeniaal. Ook Pattern 1 draaide hij, kapotgaan op dat nummer xd ik moet zeggen dat het toch wel een bazenset was, enkel jammer dat ie niet nog meer eigen nummers draaide.

Anyway, daarna kwam Jack Of Sound, niet slecht qua trackkeuze en mixwerk, maar geluid was echt té kut om op te staan spacen. Ondertussen paar red-bulls binnen gekapt.
Daarna was het bijna meeting en ik volgde de mensen naar de locatie in zaal 1. B-Front ging zojuist beginnen, dus ideaal getimed :D
Zeer lekkere set, nog dik staan stampen op Virus, The Noisemaker (Code Black Remix) enzo, enkel kreeg ik stress van die kerels die steeds voor mij neus kwamen staan en echt niks deden, maar ik wou net keihard beuken, je zou hun kop willen afhakken :mad:
Anyway, wel geslaagd die meeting, enkel niet zoveel mensen, en ik had liever een gelijkvloers gehad, dan had ik geen last van te weinig stampruimte ;)

The R3belz ook nog meegepakt, maar na 5 nummers ben ik weggegaan, wat een een jammerlijke platenkeuze, moest ie voor B-Front draaien, dan zou ik gezegd hebben OK, nog goed genoeg, maar wat een afknapper, (misschien jammer, want ik hoor dat ie naar het einde betere tracks spinde dan in het begin?) enkel Reactivate The Bionicle was keihard :D
Dan maar naar E-Force gegaan, en ik moet eerlijk zeggen, RESPECT, draaide echt lekker en duister, enkel superjammer van het geluid, trok nog steeds op geen kl*...
Na E-Force toch maar even een échte pauze gepakt, anders zou ik de avond niet overleefd hebben :D
Heb wel niks gegeten, dus dat was al een hele prestatie vond ik xd

Kwam terug in zaal 2 en Degos & Re-Done draaiden nog, en ik vond het niet slecht, zeker niet, maar de BPM lag op het eind veels te hoog, dat nogal voor een rare overgang van stamptempo teweegbracht toen CO2 begon.
CO2 was ook GENIAAL, wat een beukwerk jonguh !! Echt kapot volledig afgebroken bij die gasten, Goddamn, Rotten From The Inside, Who Wants This, echt puik werk zeg ik maar :thumbup:

Daarna wezen zeiken en nog meegedaan in zaal 1 bij The Machine - Loud Tool, maar energie was zo goed als op, dus ik was daarna de bos in :D

+

> Er stonden genoeg mensen aan de bar, en ze hielpen je zeer snel :)
> Temperatuur, ondanks veel andere mensen hier, vond ik het een aangename omgevingstemperatuur, misschien ook omdat ik meestal vlak onder zo'n ventilator stond haha :P
> De mensen van Hardtraxx, sommige gaan ook echt door het lint, en dat zie ik graag ^^
> Sfeer, de mensen waren bijna altijd beleefd, uitgnomen van de bende brede gassies...
> Sets van RR, E-Force (qua trackkeuze... jah !!!), B-Front, CO2 :thumbup:

-

> 3 Euro voor een hele avond naar het toilet te mogen, en die stift zweetten sommigen gewoon weg :/
> Geluid in zaal 2, al vaak genoeg gezegd geweest, maar ik ga ermee akkoord.
> Dat podium vanachter in zaal 1, kreeg er stress van, altijd mensen die er steeds op en af gingen, blijf nou is op een plekje staan !!
> Set van The R3belz, viel echt tegen voor zover ik had geluisterd.
> Politie die mij aanhield en vroeg waarom ik alleen was en heel mijn auto controleerde, terwijl ik gewoon in mijn auto wachtte tot 10 voor 10 om naar de Maassilo te lopen :mad:

EDIT:

G1LL schreef:
- The R3belz beginnen met Reactivate The Bionicle en daarna Left With The Wrong (????)

Ja die was zo verschrikkelijk, hoe haalde ie het in z'n hoofd ??!! >.<
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:08 

Bierkoning

Activator dan met z'n Dream Dust :lol:
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:09 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Haha ik ben even gaan kijken bij Activator omdat er een hoop vrienden stonden, maar jezus ik heb me heerlijk snel omgedraaid en terug naar de andere zaal gelopen (L)
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:11 

Bierkoning

DarkBeatz schreef:
Pommer schreef:

Haha ik ben even gaan kijken bij Activator omdat er een hoop vrienden stonden, maar jezus ik heb me heerlijk snel omgedraaid en terug naar de andere zaal gelopen (L)

Haha :P
Hij draaide heel wisselvallig, er kwamen zeker vette tracks voorbij als Freedom & Oxygen. Maar dat wisselt ie dan af met Dream Dust & Tuuduu enzo. Maarja we zijn daar maar gebleven omdat het geluid in zaal 2 gewoon echt niet om aan te horen was.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Pommer schreef:

Ik ben echt blij dat ik daar helemaal niks van mee gekregen heb als ik dit zo hoor.

Begin was wel vet, na another level zijn we weggerend
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:13 

Hardtraxxer

Haha dat was echt grappig gill. Je leek net een klein kind haha. Nee ik wil niet haha ! Mooie foto met mellow aan overgehouden om je er aan té herinneren :p
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Nelisnils schreef:
Haha dat was echt grappig gill. Je leek net een klein kind haha. Nee ik wil niet haha ! Mooie foto met mellow aan overgehouden om je er aan té herinneren :p

Fack :P
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:33 

Hardtraxx Addict

Dit feest was echt geweldig! :bomb:
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Past inderdaad niet echt in het concept. Maar als 2e dj die vroeg in je setje stoppen is weinig mis mee. Midintro pompt hem wel hard hoor, en sowieso een prachtnummer. Vind het niet vreemder dan Radical redemption die gewoon met ultimate rauwe shit opent. dat doet Mij ook weinig op zon moment namelijk.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:40 

Hardtraxx Elite

De ideale omstandigheden om te feesten zijn voor mij:
- Genoeg ruimte
- Goed geluid
- Goede sfeer/goed publiek
- Temperatuur van ±18 graden

Bij geen van deze punten heeft B2S weten te slagen, al kunnen zij niet aan alles wat doen. Natuurlijk kan ik naast zeuren ook wat positieve punten opnoemen, en dat zijn:
- Setjes van Radical Redemption/Degos & Re-Done (Hulde voor het draaien van vrijwel alle requests!)/B-Front

Ik heb toch wel gemerkt dat een hele avond raw niet helemaal mijn smaak is. Maar daarnaast kan ik me wel ergeren aan wat softere tracks die er ineens tussen gepropt worden. Dit omdat het de opbouw verstoort en omdat het gewoon niet in het concept past. Doe mij maar een opbouwende avond zonder dat er specifieke richtlijnen zijn. Bij deze dus de twijfel of de volgende Loudness een zekerheidje is, eerst maar is even XXlerator RAW aankijken in januari.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:06 

Hardtraxx Elite

Ter rectificatie: Loudness was geweldig!

Radical Redemption: Spijtig dat hij vast zat in het verkeer, en pas later kwam. Was gelukkig maar een paar minuten ofzo. En dan nog een kutgeluid hebben, gelukkig trok hij er weinig van aan, en begon meteen volgas met zijn set. Ben helemaal losgegaan ondanks het geluid magertjes was, gelukkig deden zijn eigen nummers veel goed! Vooral de afsluiter, WHAT THE FUCK was dat voor iets bruuts, dat album wordt een instant buy voor mij.

Jack of Sound/DJ ACTIVATOR: Bij deze 2 beetje heen en weer gelopen, van beiden puike nummers gehoort. Bij activator zelfs een paar oude klappertjes, heerlijk. Maar bij JackofSound Artist sloot ik af, voordat ik verder ging na:

B-Front van der Palen: BAMBAMBAMDERDEBAMBAM, zo ging het bij hem. Alleen maar non stop klappers, heerlijk set. Hij ging zelf er ook helemaal op in. Distorted remix, wat een plaat wat een plaat! Verder allemaal heerlijke platen gedraait. Noisemaker remix nu eens live gehoord, ook een verrekte lekkere plaat van code black.

Na Bfront, beetje rond gelopen in de beide zalen, Paar nummers mee gepakt van The R3belz, en toen na E-Force gegaan, de bass was daar niet te doen zeg, ik kreeg erbij hoofdpijn van. Maar toen snel daarna:

Degos & Re-Done: Achterhoeks beuk geweld in optima! Net zoals bij Bfront BAMBAMBAMDERDEBAMBAM en dat maal anderhalf. HEERLIJK gewoon. Ben stiekem wel even langsgeweest bij Zany om aan te horen, maar snel terug na D & R om daar af te sluiten.

Toen tijd voor de afsluitende dj's: Chris One en in de andere zaal Catatonic overload.
Eerst maar begonnen bij catatonic overload, ook weer non stop rammen geblazen, enviroment remix gehoort en volgens mij een paar andere platen van vazard/delete ik weet het al niet eens zeker meer, maar een beste beuk platen waren het wel! Ben halverwege net voordat ze ermee stopten na chris one gelopen en daar verder los gegaan, en toen kwam ik terug bij catatonic overload was het daar al afgelopen. Snel weer terug dus na Chris One. Never Fall Asleep gehoort, klonk dus veel beter dan op de decibel dvd, instant verliefd op die plaat. Verder ook veel eigen werk gedraait en full time losgegaan, laatste kwartier vooraan staan rusten en genieten van de afsluiter.

CONCLUSIE: Topfeest!

Plusjes:
+Superveel bekenden, bijna iedereen gezien wie ik ook wou zien, zelfs de heerlijk gekke fransen wie toch elke de reis maken voor dit feest.
+Hardtraxx represented, iedereen heeft mogen zien waar hardtraxx voor staat. BEUKEN OPTIMA PUNT.
+De sfeer zelf, top top tio!

Minnetjes:
- Mannen Wc, pff wat een rij en dan ook nog eerst 3 euro los geld betalen. Bereken dat gewoon dan door in de kaartprijs ofzo.
- Slechte geluid bij area 2, eerst was er geen bass? Daarna teveel? Daarna te dof? Ik kreeg er wel hoofdpijn van iig.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:18 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk feestje gehad. Vooral veel bekende gezien!

Waren speciaal vroeg gekomen voor RR, na een half uur zijn we maar naar Adaro gegaan want geluid was gewoon te kut om aan te horen.

B-Front weer een heerlijk setje.

Verder goed naar me zin gehad.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:27 

Hardtraxxer

Poee. Loudness was echt geweldig ! Ook maar even wat plussen en minnen op een rijtje:

+ :

- de locatie, echt heel vet !
- de barren. Binnen 10 seconden stond ik weer los té gaan met een flesje water in me handen
- lekkere Setjes.
- de sfeer! Heel gezellig volk!
- knuffelbeer Gill!
- mellow, de vrouwelijke Nils haha.
- Alain, held! Gewoon 5 x stoppen op de terugweg voor mij omdat ik telkens moest pissen.

- :

- Het geluid in zaal 2. Erg jammer.

Voor de rest heb ik eigenlijk geen minnen!

Op naar volgende week ! Tilt records night in zak!
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:42 

Danny H schreef:
Na Bfront, beetje rond gelopen in de beide zalen, Paar nummers mee gepakt van The R3belz, en toen na E-Force gegaan, de bass was daar niet te doen zeg, ik kreeg erbij hoofdpijn van.

bass kon je het niet echt meer noemen... die viel gewoon weg. hoge tonen werden ruis en wat je hoorde was eigenlijk gewoon nijlpaardendiarree aan midden tonen :/ en dan te hard.

Danny H schreef:
+Superveel bekenden, bijna iedereen gezien wie ik ook wou zien, zelfs de heerlijk gekke fransen wie toch elke de reis maken voor dit feest.

hahaha ken jij die ook al :lol: :lol: schitterend :P
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:50 

Hardtraxx Elite

Kan niet begrijpen dat de meesten nog zo enthousiast zijn over dit feest. Zal wel aan mij liggen, dit was niet mijn feestje vriend.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:53 

Bierkoning

Mike-O schreef:
Kan niet begrijpen dat de meesten nog zo enthousiast zijn over dit feest. Zal wel aan mij liggen, dit was niet mijn feestje vriend.

Ik ben gematigd enthousiast, de meeste setjes waren wel ok en door alle bekenden was het gewoon de hele nacht erg gezellig. Maar ik kan idd goed begrijpen dat niet iedereen het naar z'n zin heeft gehad.
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten