Zeker vermaakt, lekker staan rammen met HT'ers en wat nieuwe tracks gehoord.
Eerst bij
Radical Redemption, WTF, hij stond ik de file, dangit. Dan maar even naar
Adaro en muntjes wezen kopen.
Vrijwel kort daarop kwam Radical aan, en ik ging de zaal binnen en dacht van WTF ?? Is dit het geluid ?? Echt jammerlijk zacht in het begin, uiteindelijk ging het toch luider naarmate Radical doormixte, maar je kon zaal 1 gewoon erdoor horen...
En het werd er inderdaad niet beter op, de kwaliteit van geluid in zaal 2. Ik weet niet met wie, maar in het begin werd 2.17 al snel gedraaid, ik en wat anderen stonden in zo'n cirkel zo dik te spacen op dat nummer, echt iedereen keek ons aan
Annihilate was de bom, Unlike Others was ook weer leuk en hard, en Brutal (niewe mix) was keigeniaal. Ook Pattern 1 draaide hij, kapotgaan op dat nummer

ik moet zeggen dat het toch wel een bazenset was, enkel jammer dat ie niet nog meer eigen nummers draaide.
Anyway, daarna kwam
Jack Of Sound, niet slecht qua trackkeuze en mixwerk, maar geluid was echt té kut om op te staan spacen. Ondertussen paar red-bulls binnen gekapt.
Daarna was het bijna meeting en ik volgde de mensen naar de locatie in zaal 1.
B-Front ging zojuist beginnen, dus ideaal getimed
Zeer lekkere set, nog dik staan stampen op Virus, The Noisemaker (Code Black Remix) enzo, enkel kreeg ik stress van die kerels die steeds voor mij neus kwamen staan en echt niks deden, maar ik wou net keihard beuken, je zou hun kop willen afhakken
Anyway, wel geslaagd die meeting, enkel niet zoveel mensen, en ik had liever een gelijkvloers gehad, dan had ik geen last van te weinig stampruimte
The R3belz ook nog meegepakt, maar na 5 nummers ben ik weggegaan, wat een een jammerlijke platenkeuze, moest ie voor B-Front draaien, dan zou ik gezegd hebben OK, nog goed genoeg, maar wat een afknapper, (misschien jammer, want ik hoor dat ie naar het einde betere tracks spinde dan in het begin?) enkel Reactivate The Bionicle was keihard
Dan maar naar
E-Force gegaan, en ik moet eerlijk zeggen, RESPECT, draaide echt lekker en duister, enkel superjammer van het geluid, trok nog steeds op geen kl*...
Na E-Force toch maar even een échte pauze gepakt, anders zou ik de avond niet overleefd hebben
Heb wel niks gegeten, dus dat was al een hele prestatie vond ik
Kwam terug in zaal 2 en
Degos & Re-Done draaiden nog, en ik vond het niet slecht, zeker niet, maar de BPM lag op het eind veels te hoog, dat nogal voor een rare overgang van stamptempo teweegbracht toen
CO2 begon.
CO2 was ook GENIAAL, wat een beukwerk jonguh !! Echt kapot volledig afgebroken bij die gasten, Goddamn, Rotten From The Inside, Who Wants This, echt puik werk zeg ik maar
Daarna wezen zeiken en nog meegedaan in zaal 1 bij The Machine - Loud Tool, maar energie was zo goed als op, dus ik was daarna de bos in
+
> Er stonden genoeg mensen aan de bar, en ze hielpen je zeer snel
> Temperatuur, ondanks veel andere mensen hier, vond ik het een aangename omgevingstemperatuur, misschien ook omdat ik meestal vlak onder zo'n ventilator stond haha
> De mensen van Hardtraxx, sommige gaan ook echt door het lint, en dat zie ik graag
> Sfeer, de mensen waren bijna altijd beleefd, uitgnomen van de bende brede gassies...
> Sets van RR, E-Force (qua trackkeuze... jah !!!), B-Front, CO2
-
> 3 Euro voor een hele avond naar het toilet te mogen, en die stift zweetten sommigen gewoon weg
> Geluid in zaal 2, al vaak genoeg gezegd geweest, maar ik ga ermee akkoord.
> Dat podium vanachter in zaal 1, kreeg er stress van, altijd mensen die er steeds op en af gingen, blijf nou is op een plekje staan !!
> Set van The R3belz, viel echt tegen voor zover ik had geluisterd.
> Politie die mij aanhield en vroeg waarom ik alleen was en heel mijn auto controleerde, terwijl ik gewoon in mijn auto wachtte tot 10 voor 10 om naar de Maassilo te lopen
EDIT:
G1LL schreef:
- The R3belz beginnen met Reactivate The Bionicle en daarna Left With The Wrong (????)
Ja die was zo verschrikkelijk, hoe haalde ie het in z'n hoofd ??!!