Was weer een topfeest, heb me gruwelijk goed vermaakt met de geweldige platen die er gedraaid zijn.
En de mensen met heel veel geluk hebben Dead of the Night 5 keer (!!!!!!!!) kunnen horen. Ronduit schandalig hoeveel platen ik 2/3 keer gehoord heb.
Begon voor mij bij
Radical Redemption, gast was er niet eens. Stond in de file, dus toen zijn we naar
Adaro gegaan. Draaide leuk! Heb deze keer er voor gekozen om niet hier te blijven, ik zie hem vaak genoeg draaien (het is altijd supervet) maar Radical Redemption zie je niet zo vaak, en die had een soort van album-showcase.
Eerste wat me opviel is dat het geluid echt bagger was, maar dan ook ECHT bagger!
Laatste plaat van hem, die Brutal 2.0.... TEEEEEERING heey!! Ging echt snoeihard.
Hierna kwam Jack of Sound, die ontzettend slim opende. Toen hij de keuze maakte om Fusion of Sound te draaien, vond ik hem echt geniaal. Is niet gelijk een afbouwer na RR's set, is gewoon hard, maar je kunt daarna prima een zachtere plaat inmixen. Dit deed hij dus ook. Petje af voor de hele set sowieso, geweldige platenkeuze.
Na Jack of Sound gelijk doorgerend naar zaal 1, waar
B-Front al begonnen was. Leuk binnen komen met Noisemaker remix, daarna gelijk For the Girls & Chemical. Beloofde dus heel wat goeds, en dat werd het ook! Misschien wel voor mij de beste set van het jaar. Distorted Remix/ Chemical/ Scary Noises/ For the Girls/ Virus/ Sleepwalker/ Audiobot Remix/ Inner Child. Er staat geen rem op B-Front!
Toen B-Front klaar was ff gaan eten, vieze vuile ranzige troep! Broodje kip-kerrie die gewoon niet te vreten was

Heb ook maar 2 happen gehad, en toen heb ik hem aan een vriend gegeven.
Tijdens het eten was E-Force nog bezig. Lekkere muurtjes van bass

Gelukkig kwamen
Degos & Re-Done al vrij snel op het podium, die overigens Kodex- Nucleic Acid niet bij zich hadden. Jammer, maar toen mocht ik een andere request doen. Psyyyyyychooooo. Wat een heerlijke set draaiden deze mannen, vooral de eerste 3 kwartier en het laatste kwartier waren fucking nice! Ik vond het persoonlijk jammer dat ze platen als Haunter of the Dark/ Pattern 2 er op legden, haalde het tempo er een beetje uit. Tijdens deze set begon ik me helaas ook ziek te voelen, niet zo fijn natuurlijk. Koppijn van het slechte geluid & de stroboscoop die erg irritant was. Ik kon ook niet meer los gaan, kreeg gelijk pijn aan mn hoofd. Toen maar ff een red bull en een bier er in geknald, en het begon minder te worden

Met een klein beetje last kon ik prima leven. Geweldige set dus, met een persoonlijk rotte nasmaak.
Na deze knalset was het tijd voor
Catatonic Overload. 1e keer dat ik ze heb gezien, zeker voor herhaling vatbaar! Begonnen met 2012 remix, daarna de Pulse remix, en daarna Adaro- No Time To Sleep
Verder ook een topset, met onder andere Death Before Disco/ Environment Remix/ Who Wants This/ Be Amazed/ Peace of Mind. Ze eindigden nog met wat Hardcore, kon mij niet zo veel boeien. Overall een geniale eindset, jammer van het kutgeluid!
Hierna nog ff snel naar
Chris One gegaan, hoorde dat het echt een aanfluiting was voordat wij binnenkwamen. Maar bij binnenkomst mixte hij net Never Fall Asleep in

Heerlijk!! Verder nog Killshot, die ook geweldig blijft natuurlijk! Maar hij draaide ook platen als Panic Attack/ Fuck the Hype. Drama. Na Killshot zijn we dus weggegaan. Toen we buiten waren nog wel Bitrusher Remix gehoord, en tijdens het weglopen Dark Symphony

Hij heeft toch geen Predatory Instinct gedraaid???
++ Héle dikke sets gehoord, eigenlijk geen 1 misser.
+ Veel Hardtraxxers gezien/ ontmoet.
+ Losgaan van Henk-Jan tijdens Environment Remix
+ Mandy, de vriendin van Henk-Jan. Een losgaand meisje is altijd mooi om te zien. Ontzettend foute bril ook
+ Sowieso alle Hardtraxxers, allemaal aardige mensen
+ Bij de auto nog Degos & Re-Done tegenkomen. Beetje zeuren waarom ze zo kut draaiden
-- Het baggergeluid in zaal 2.
- Meerdere platen 3 keer gehoord, veel platen 2 keer en Dead of the Night is dus 5 keer gedraaid. Indien E-Force (die draait hem namelijk ook wel eens) hem ook nog draaide dan is het 6

Moet een keer een systeem voor komen, dit kan echt niet. Of gewoon net als bij de Insomnia Stage van Wish, daar werd volgens mij alles genoteerd.
- Het eten, smerige troep!
- Geen chillplek.