Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:30 

Hardtraxxer

Vond het slecht geregeld dat het geluid in zaal 2 zoveel minder was dan in zaal 1... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:37 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Dakpan, de lekkere vriendin van Dakpan (zit die ook op hardtraxx?),

Zou je wel willen he. :lol:

Maarja, Loudness. Vind het mooi geweest na 3 edities. Het geluid in zaal 2 was het slechtste wat ik ooit heb gehoord op een feest, het verpestte mijn feest een beetje omdat de planning was om heel de avond in zaal 2 te gaan staan op B-Front na. Kon het gewoon niet opbrengen om daar te blijven dus heb helaas Zany en Chris One moeten checken die beide weinig boeiend deden. Vetste stuk was wel tijdens Chris One Awesome Frequency > Never Fall Asleep > The Machine z'n Loud Tool, vooral die laatste wilde ik graag nog een keer horen.

De rest van de sets waren ook verre van boeiend alleen D&R draaide heel leuk maar die verliet ik helaas door dat kut geluid. Verder heb ik ook gemerkt dat Loudness nu officieel is ontdekt door de dagjesmensen, wat een irritant klote volk liep er rond zeg.

Denk dat mijn aandeel in de HS feesten alleen nog uit Insomnia's en eventueel Bass Academy's zal bestaan. :)

Oja, 3x Ruff was wel vet.

En Jack of Sound viel tegen he? Ja he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:37 

@Dakpan: ik vind het toch altijd wel mooi om te zien hoe rustig jij er altijd bij staat op die feesten met iedereen om je heen keihard aan het raggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Dakpan, de lekkere vriendin van Dakpan (zit die ook op hardtraxx?),

Zou je wel willen he. :lol:

ghehe haha! xd

Paling schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Na dit geweld was het tijd voor B-Front. Die opende met noisemaker remix, daarna for The girls en als 3e Scary noises. BAM!

Dan kwam je te laat binnen? :P

Ja kut ik bekijk net de timetable, blijkt inderdaad dat JoS en B-Front een half uur overlapten... baal er wel van dat ik Sonic Sabotage heb gemist en Maneater. Overigens was JoS ook wel echt monsterlijk vet. Was het deze maneater trouwens? of een andere remix?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Fijn feestje. Maar deze doet persoonlijk heel wat onder van de vorige twee edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ja kut ik bekijk net de timetable, blijkt inderdaad dat JoS en B-Front een half uur overlapten... baal er wel van dat ik Sonic Sabotage heb gemist en Maneater. Overigens was JoS ook wel echt monsterlijk vet. Was het deze maneater trouwens? of een andere remix?

Was de orginele Maneater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:57 

Hardtraxxer

Omdat Qlimax zo hard tegen viel en we pas weer naar feesten zouden gaan met Hardbass, toch maar even dit feestje meegepakt.
We moesten eerst naar een verjaardag met een deel van de groep. Rond half 12 kwamen we binnen. Muntjes gehaald en bier terwijl Adaro afsloot. Zodra ik echt in de zaal stond alleen maar staan beuken! In het begin stonden we niet lekker, vlakbij de randen van de tribune. Naar voren gegaan. Omdat we met een grote groep waren (17 personen) waarvan er de hele tijd in het midden daarvan steeds de harde vrijstaande staan (dit zijn er maar 5 ofzo, waaronder ikzelf) hebben we geen ruimte problemen gehad. Wij beuken niet per ongeluk tegen onbekenden aan die dan last van ons hebben en niemand is zo gek om door zo'n groep dieren die stampen heen te lopen. Geluid stond niet normaal hard. Ik heb nog een piep in mn oren en had de hele avond mn trouwe oordoppen in.
Maar goed, uren lang mega hard staan beuken in zaal 1. Toen kwam Zany. Tempo begon lager dan de afsluitende platen vlak daarvoor. Dan ben ik niet blij! Ik hou van raw en hardcore en meeste hardstyle vind ik te traag. En als er een lekker tempo inzit moet dat zeker niet naar beneden! Dan bestond ook zo'n beetje ieder nummer uit: minuut intro(waar blijft de bass?), bam bam bam bam, alweer een minuut tussenstuk(huh, waar is die bass gebleven? Duurt lang, komt ie nog wel terug of is ie de weg kwijt), dan weer ff bam bam bam bam, en dan alweer een minuut outro (de bass was net ff terug maar nu alweer kwijt). Toen even in de andere zaal staan beuken. Ik kende de nummers daar allemaal niet, zover ik het kon horen, want het leek er vooral op dat het alleen maar bam bam bam bam was zonder al te veel dingen als synths ofzo erin. Dus of het geluid was zo bagger dat ik niks herkende, of ik ken de nummers echt niet, hahaha. 3 kwartier staan beuken, gewoon omdat het kan en het bij Zany tegenviel. Terug naar het laatste kwartier Zany weer gezien. Tempo lag iets hoger nu. Dus weer hier staan beuken! Zaal werd ook leger voor mn gevoel. Meer ruimte! Toen ineens vlak voordat Chris One begon stond de zaal ineens weer veel voller. Chris One begint weer op een lager tempo... Hatelijk! Nog 3 kwartier mn best staan doen om te beuken, maar mn voeten wilden niet graag meer en van onze beukclub kreeg ik ook weinig energie nog. 2 stonden te hard te spacen dus die schoten wortel. Bob 1 kreeg teveel pijn in zn knie zo zonder bier. En de andere bekleed lag ook ver stil sinds Zany en kwam er niet echt meer terug in... Ik als bob 2 toch nog mn best gedaan, mn beukmaten aangekeken en zelf staan beuken en af en toe deden ze mee (behalve de wortelschieters) maar het was ver klaar bij ons. Kwart voor 6 de uitgang gaan zoeken. De grootste wortelschieter van vannacht van onze club zag dat iemand die goed van de kaart was zn portemonnee op een tafel liet liggen. Gepakt en die gast achterna gelopen totdat hij stil stond en hij hem aan kon tikken. Die gast helemaal blij dat mn maat er niks uit had gehaald :D Gaf ie een tientje voor de liefheid :D

+erg goede beukplaten op een heerlijk tempo
+gezellig, met best veel onbekende mensen op wc's en af en toe bij rustige stukjes staan kletsen
+dichtbij huis, lekker met de auto
+vanaf (onze) binnenkomst gelijk beuken als een malle

-vanaf Zany tempo en beukgehalte naar beneden. Werd wel weer iets beter naar het einde van de set, maar dan verlies je het publiek al. Ineens een zaal vol rondkijkende mensen ipv stuiterende mensen.
-Chris One ook weer tempo naar beneden. Bah
-geluid in zaal 2
-niet normaal warm, misschien wel warmste feest ooit waar ik was. Warmer dan de B-front zaal op Thrillogy en dat vond ik al niet te doen! (en ik was bob, dus geen temperatuursverhogende middelen genomen)
-shirts mochten niet uit van de beveiliging. Zorg dan voor betere airco!

Toch 1 van mn beste feestjes dit jaar, omdat het beukgehalte vanaf het begin hoog lag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Was weer een topfeest, heb me gruwelijk goed vermaakt met de geweldige platen die er gedraaid zijn.
En de mensen met heel veel geluk hebben Dead of the Night 5 keer (!!!!!!!!) kunnen horen. Ronduit schandalig hoeveel platen ik 2/3 keer gehoord heb.

Begon voor mij bij Radical Redemption, gast was er niet eens. Stond in de file, dus toen zijn we naar Adaro gegaan. Draaide leuk! Heb deze keer er voor gekozen om niet hier te blijven, ik zie hem vaak genoeg draaien (het is altijd supervet) maar Radical Redemption zie je niet zo vaak, en die had een soort van album-showcase.
Eerste wat me opviel is dat het geluid echt bagger was, maar dan ook ECHT bagger!
Laatste plaat van hem, die Brutal 2.0.... TEEEEEERING heey!! Ging echt snoeihard.

Hierna kwam Jack of Sound, die ontzettend slim opende. Toen hij de keuze maakte om Fusion of Sound te draaien, vond ik hem echt geniaal. Is niet gelijk een afbouwer na RR's set, is gewoon hard, maar je kunt daarna prima een zachtere plaat inmixen. Dit deed hij dus ook. Petje af voor de hele set sowieso, geweldige platenkeuze.

Na Jack of Sound gelijk doorgerend naar zaal 1, waar B-Front al begonnen was. Leuk binnen komen met Noisemaker remix, daarna gelijk For the Girls & Chemical. Beloofde dus heel wat goeds, en dat werd het ook! Misschien wel voor mij de beste set van het jaar. Distorted Remix/ Chemical/ Scary Noises/ For the Girls/ Virus/ Sleepwalker/ Audiobot Remix/ Inner Child. Er staat geen rem op B-Front!

Toen B-Front klaar was ff gaan eten, vieze vuile ranzige troep! Broodje kip-kerrie die gewoon niet te vreten was :sick: Heb ook maar 2 happen gehad, en toen heb ik hem aan een vriend gegeven.

Tijdens het eten was E-Force nog bezig. Lekkere muurtjes van bass :/ Gelukkig kwamen Degos & Re-Done al vrij snel op het podium, die overigens Kodex- Nucleic Acid niet bij zich hadden. Jammer, maar toen mocht ik een andere request doen. Psyyyyyychooooo. Wat een heerlijke set draaiden deze mannen, vooral de eerste 3 kwartier en het laatste kwartier waren fucking nice! Ik vond het persoonlijk jammer dat ze platen als Haunter of the Dark/ Pattern 2 er op legden, haalde het tempo er een beetje uit. Tijdens deze set begon ik me helaas ook ziek te voelen, niet zo fijn natuurlijk. Koppijn van het slechte geluid & de stroboscoop die erg irritant was. Ik kon ook niet meer los gaan, kreeg gelijk pijn aan mn hoofd. Toen maar ff een red bull en een bier er in geknald, en het begon minder te worden :huh: :huh: Met een klein beetje last kon ik prima leven. Geweldige set dus, met een persoonlijk rotte nasmaak.

Na deze knalset was het tijd voor Catatonic Overload. 1e keer dat ik ze heb gezien, zeker voor herhaling vatbaar! Begonnen met 2012 remix, daarna de Pulse remix, en daarna Adaro- No Time To Sleep :P
Verder ook een topset, met onder andere Death Before Disco/ Environment Remix/ Who Wants This/ Be Amazed/ Peace of Mind. Ze eindigden nog met wat Hardcore, kon mij niet zo veel boeien. Overall een geniale eindset, jammer van het kutgeluid!

Hierna nog ff snel naar Chris One gegaan, hoorde dat het echt een aanfluiting was voordat wij binnenkwamen. Maar bij binnenkomst mixte hij net Never Fall Asleep in :drool: Heerlijk!! Verder nog Killshot, die ook geweldig blijft natuurlijk! Maar hij draaide ook platen als Panic Attack/ Fuck the Hype. Drama. Na Killshot zijn we dus weggegaan. Toen we buiten waren nog wel Bitrusher Remix gehoord, en tijdens het weglopen Dark Symphony :cry: Hij heeft toch geen Predatory Instinct gedraaid???

++ Héle dikke sets gehoord, eigenlijk geen 1 misser.
+ Veel Hardtraxxers gezien/ ontmoet.
+ Losgaan van Henk-Jan tijdens Environment Remix :worship: :worship:
+ Mandy, de vriendin van Henk-Jan. Een losgaand meisje is altijd mooi om te zien. Ontzettend foute bril ook :lol:
+ Sowieso alle Hardtraxxers, allemaal aardige mensen ^^
+ Bij de auto nog Degos & Re-Done tegenkomen. Beetje zeuren waarom ze zo kut draaiden :lol:

-- Het baggergeluid in zaal 2.
- Meerdere platen 3 keer gehoord, veel platen 2 keer en Dead of the Night is dus 5 keer gedraaid. Indien E-Force (die draait hem namelijk ook wel eens) hem ook nog draaide dan is het 6 :lol: Moet een keer een systeem voor komen, dit kan echt niet. Of gewoon net als bij de Insomnia Stage van Wish, daar werd volgens mij alles genoteerd.
- Het eten, smerige troep!
- Geen chillplek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:05 

Bierkoning

Daveytl schreef:

+ Mandy, de vriendin van Henk-Jan. Een losgaand meisje is altijd mooi om te zien. Ontzettend foute bril ook :lol:

Heldin :worship:

Was sowieso leuk om eens wat meer tijd door te brengen met dat groepje, erg gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik vond het persoonlijk jammer dat ze platen als Haunter of the Dark/ Pattern 2 er op legden, haalde het tempo er een beetje uit.

Lol :lol:

Davey wat ben je toch een epische vent.. tot 3/4x toe gewoon echt voluit juichen en springen als er een track wordt gedraaid die je vet vindt. WOOOOOOOOOOOOOOOW DISTORTED!!! OOOOOOOOOOOWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DEAD OF THE NIGHT

HAHA EPIC _O_

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik weet dat ik soms nogal opgetogen reageer.
Dat filmpje :worship: Ik kende die dus al wel, verstond het gisteren dus niet zo goed.

Was wel mooi om met jullie ff los te gaan/ ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:28 

Hardtraxx Elite

Jezus, nooit zo hard los gegaan als dit knalfeest!
Was eerst nog even knijpen met binnen komen, 2 vrienden van me werden gecontroleerd op ID terwijl ze 20 zijn.. En ik kon gelukkig zo doorlopen.

Mooie setjes gehoord en genoeg mensen gezien; Ruubbiiie ( :x ), KSwoosh, Jorrit, Christiaan, Jeff, Movingmadness, Pecolatje, PatrickjeB, Elmare, DjaKaPa en vast nog wel mensen.. Ben niet zo goed in namen :/

Gaat zeker herhaald worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:28 

Hardtraxx Addict

Audiobot Remix Hoorde hem op Reset wat een meester werk weer simpel maar gewoon goed uit gewerkt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Was een supertof feestje, alleen wel een stukje minder dan vorige editie. Heb genoten van de muziek en het was supergezellig met jullie (heb echt veel nieuwe mensen leren kennen :P ), maar dat speciale gevoel wat ik vorige editie had, had ik deze keer niet. Uitgebreid verslag volgt nog!

@Gangsterdwerg: WTF werd necropsy nog gedraait door B-Front? Ik heb heel de set meegemaakt, maar heb die niet langs horen komen FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Ohja en Djakapaka :worship: wat een held was dat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:

Heldin :worship:

Was sowieso leuk om eens wat meer tijd door te brengen met dat groepje, erg gezellig :D

Ja, vond ik ook. Rik die op mij af kwam bij Scary Noises, hij was niet meer kapot te krijgen :lol:
En nog 10 cent gekregen van Mandy, HOPPAAAAAA!! 10 cent!!!!11!!

Vriendin van Dakpan is ook niet de lelijkste trouwens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:32 

Daveytl schreef:
Vriendin van Dakpan is ook niet de lelijkste trouwens :whistle:

ffffuuuuuu heb ik die weer gemist hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Daarom is het ook m'n vriendin he. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:57 

Donateur

Dakpan schreef:
Was de orginele Maneater.

Nop. Was Wildstylez-remix. Maar er zijn 2 versies, een oude en een nieuwe. Hij draaide de oude.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Ojaa.

Zany draaide ook nog 2 platen die ik niet kende, 1 ergens in het midden, de MC legde het toen ff half stil ofzo. Was dat iets speciaals? Want hoorde er echt geen kut van. En z'n afsluiter, ook zo'n vage plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:02 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Ojaa.

Zany draaide ook nog 2 platen die ik niet kende, 1 ergens in het midden, de MC legde het toen ff half stil ofzo. Was dat iets speciaals? Want hoorde er echt geen kut van. En z'n afsluiter, ook zo'n vage plaat.

Afsluiter was de nieuwe Donkey Rollers dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dakpan schreef:
Ojaa.

Hij had pop-vocals toch? Veel zang iig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:06 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Pommer schreef:
Dakpan schreef:
Ojaa.

Hij had pop-vocals toch? Veel zang iig. :P

Weet niet ik was bij CO2 :P Maar ik hoorde het van anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Zooo, ik ben ook weer ontwaakt! Vond het zeker wel een vet feest! Maar heb nu toch wel gemerkt dat hele avond rauw en hard niet aan mij besteed is... Heb geen zin om hele verhalen te typen maar als je die van Daveytl leest is die van mij hetzelfde :P

Behalve dat ik bij Zany was en hij bij CO2! Ik zet wel wel even een paar pluspunten op een rijtje.

Pluspunten:
+++ B-front
++ Jack of Sound
+ Geluid in zaal 1
+ lekkere korte rijen bij de bar

Minpunten:
--- Geluid zaal 2
--- WC's, Die rat daar heeft mij gewoon lopen fucken, moest 1 muntje betalen en mocht maar 1 keer plassen, kuthoer
-- Drukte, man man soms moest ik gewoon stilstaan omdat ik me niet kon bewegen
- Te veel platen dubbel gehoord, schandalig gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:11 

Bierkoning

Oja, we zijn ook nog op de foto geweest met die Mystery Land dude :lol:
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten