Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:37 

Kettingzaag schreef:
Iemand van hier trouwens ook dat meisje gezien dat werd weggebracht door beveiligers? Wij stonden los te gaan toen op eens de menigte een beetje uit elkaar werd geduwd en er 6 beveiligers door de menige kwamen stormen. Eén beveiliger had een meisje in z'n armen die totaal niet bewoog en lijkwit zag. Was wel even een vaag moment. Iedereen keek elkaar ook even aan wtf. :/

ik zag ze wel voorbij sprinten, maar verder niks van gezien, ik vroeg me al af waar het voor was

maar ze hadden daar ook EHBD ( :lol: ) dus zal wel niet veel goeds zijn geweest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:44 

Donateur

Zal maar eens een verslagje maken. Het wordt kritisch, helaas heb ik me aan iets teveel dingen gestoord.

Binnenkomst verliep snel en nadat er de vorige editie veel gezeik was met de muntjes konden we nu gelukkig na een paar minuten gelijk munten halen. Hier viel gelijk al het slechte geluid in de 2e zaal op. Het resoneerde als een malle en klonk heel dof. Dit verbeterde nauwelijks helaas de rest van de avond.

Doorgelopen naar de eerste zaal waar ik bijna de rest van de avond zou blijven staan. Adaro sloot z'n laatste kwartier af met redelijk stevige platen. Haunter of the Dark, Kings Of The Underground en Under Attack. Niet te zuinig dus voor zo'n vroeg tijdstip haha. Toch vond ik het voor een opener niet slecht. Het tempo was nog vrij aangenaam ook.

Eigenlijk was de planning om naar JoS te gaan maar de rest wilde niet mee naar de 2e zaal, dus maar blijven staan voor Activator. Was benieuwd of hij het concept een beetje zou snappen en wat oude knallers erop ging gooien. Begin beloofde wel goeds: Threat To Our Existence en Fuck You Marlene. Maar wat daarop volgde was een vrij teleurstellende mix van vrolijke hedendaagse Acti-deuntjes, wat Italian Hardstyle-spul en af en toe een oud knallertje zoals Freedom. Als hij wil kan hij met eigen nummers alle daken van de maassilo eraf blazen maar dit sloeg nergens op. Als je op zo'n feest staat, waarom draai je niet Back In The Days, Welcome To The Recordshop, Kick My Brain, Fucking Noise etc? En dan draait ie wel Dreamdust en een of ander kerstnummer... Jammer dan, t moest uiteindelijk toch maar weer gaan om het nieuwe spul van zijn label en bevriende collega's. Blegh. Wel vet dat ie Tonight-remix draaide.

Dan maar wat hoop vestigen op B-Front. De laatste paar keer vond ik m tegenvallen, misschien ook omdat mn verwachtingen te hoog waren. Mn verwachtingen waren deze keer dus iets lager. Maar nadat Bob opende met Donkey Rollers - Ruff was voor mij al duidelijk dat hij serieuze pogingen ging ondernemen om z'n briljante set op Loudness 2010 te evenaren. Wat volgde: Outsiderz - Maneater (Wildstylez remix) (beter wordt hier ooit nog wat mee gedaan, wat een godsgruwelijke plaat!), Sonic Sabotage, Noisecontrollers - Aliens (een remix ofzo??), Revolution, Chemical, Scary Noises, Magic, Distorted-remix, Headshot, Everything Changes... Dit was meer dan Loudness-waardig! Enige kleine minpuntje vond ik de opbouw, maar dat was eigenlijk vooral Scary Noises en Magic die niet op het einde gedraaid werden maar vlak voor het einde. Je weet dat alles wat daarna gaat komen toch een stuk minder is haha. Maar wat was dit gruwelijk goed voor de rest! Een van de beste sets die ik dit jaar heb mogen horen. Helaas niet helemaal op kunnen beuken vanwege de drukte.

Na zoiets weet je toch dat alles tegen gaat vallen, dus verwachtingen gaan weer omlaag bij The R3belz. Hoewel het een van mijn favoriete producers is, vind ik zijn DJ-kunsten wat minder. Ook dit werd weer een onsamenhangende set waarbij de nummers puur willekeurig uitgekozen werden. Van opbouw heeft sowieso haast geen enkele Italiaan iets gehoord. Naast een aantal platen die me totaal niet konden boeien (zoals verwacht wat gare Zatox/IHS nummers) kwam er ook heel veel goud spul langs! Vet dat hij Temptation erop gooide, die ging ziekelijk hard op dat geweldige geluidssysteem vooraan! Ook genoten van Open Your Mind, Winter, Red Planet, Pattern 2, Bionicle... Vond het dus wel in orde, als dat soort platen langs komen ben ik gewoon een tevreden mens :)

Hup naar t midden naar voren om optimaal te kunnen genieten van Zany. Benieuwd hoe hoog het beukgehalte van zijn set zou worden aangezien hij wel best veelzijdig kan draaien. Het werd uiteindelijk een hele vette set, maar de opbouw was het slechtste van de hele avond en dat was toch best jammer. Zany opende met Octavius Augustus en al vrij snel werd opgebouwd naar de snoeiharde platen. Ik geloof dat Psychedelic Trip al de 5e plaat ofzo was en Who Wants This kwam ook gelijk langs na een half uur. Vet dat je die draait, maar na zo'n plaat valt alles wat je daarna draait in het niet. Vooral als het World On Fire enzo is... Alles daarna was wel oké, maar soms gooide hij ineens een plaat erin die ik gewoon niet kon plaatsen. Nieuwe platen van het Toneshifterz-album ofzo? Ik miste ook de verrassende platen die normaal in elke Zany set wel terug komen. Die had B-Front helaas al voor z'n rekening genomen. De remixen van Night After Night en Revolution Is Here gaan gruwelijk hard overigens! Hij sloot af met een heel vaag nummer, volgens mij ook van Donkey Rollers. Conclusie van de avond: de leerling heeft de leermeester overtroffen. Maar Zany is en blijft toch een held, ondanks de vage opbouw.

We zijn vervolgens maar een half uur bij Chris One geweest. Dat halve uur was wel erg vet! Weer een enorm sterke opener, deze keer Southstylers - Wraow!, Tatarola - Who's Calling en Max Enforcer - Loudness. Daarna kwam het bekende Tillt/Chris One-spul voorbij, o.a. Recruit en Never Fall Asleep. Mixwerk was helaas weer verre van boeiend, toch jammer als je zoveel hard spul draait op hoog tempo. Haalt voor mij iig wel veel van het energieke eraf.

Maar dan dit: als je het tot nu toe hebt gelezen zou je denken: woooow dat was vast een vet feest. Maar het viel flink tegen helaas. Want jezus christus wat was het DRUK! Niet te zuinig! Vooraan, achteraan, links rechts het maakte niet uit: overal was de ruimte te beperkt. En als er een keer ruimte was, kwamen er weer hele hordes mensen voor je poten lopen. Ik heb me op de meest vette soms helemaal stil moeten staan omdat mensen er langs wilden of voor mn voeten gingen staan. En dat heeft mijn feest voor een groot deel verpest. Ff ergens rustig zitten ofzo was er ook niet bij of je moest op de grond gaan, alles zat helemaal vol. En de 2e zaal had een goede toevoeging kunnen zijn voor het feest, maar ik overdrijf niet als ik zeg dat ik zelden zo'n gigantisch slecht geluid heb meegemaakt. Wat de fuck was er mis met de boxen en/of geluidsman? Een ziekelijk harde bass als je vooraan ging staan waar ik zelfs met oordoppen niet wilde verblijven, maar hoge tonen waren nauwelijks te bekennen. Dat is gewoon zwaar klote, zeker omdat ik vaak uit de eerste zaal kwam waar het geluid vrijwel perfect stond. Tuurlijk helpt de akoestiek van de locatie niet mee, maar dit sloeg helemaal nergens op.

Samenvattend:
+ B-Front met een heldige set
+ De rest ook goed gedraaid (beter dan de vorige editie)
+ Geluid in de grote zaal met name vooraan
+ Barren en munten
+ Goeie sfeer ondanks de drukte

- Veel te druk
- Geluid in de 2e zaal
- WC's
- te weinig echte zit-chill gelegenheden. Vorige editie was er zo'n ruimte, waar is die gebleven :(

Ben dus een beetje teleurgesteld want ik had me er echt op verheugd en veel van verwacht door de vorige editie.

Lieve mensen van B2S, als jullie dit lezen: willen jullie de volgende keer gewoon een paar honderd kaarten minder verkopen zodat we niet in een kippenhok moeten feesten. Dat had heel veel ergernis gescheeld. Ik moet nog maar eens zien of ik de volgende keer weer erbij ben. Loudness wordt een beetje de Qlimax van de raw-hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:48 

Hardtraxx Addict

Wtf pattern 2 wel gedraaid? Kan ik me helemaal niet herinneren. Ik baalde dat hij niet was gedraaid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:58 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Wtf pattern 2 wel gedraaid? Kan ik me helemaal niet herinneren. Ik baalde dat hij niet was gedraaid :lol:

Jawel al tijdens Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Zo ik ben dankzij mijn vriendin ook weer wakker, dan maar ff een verslagje typen.
Nazale en ik hebben thuis heerlijk zalm gegeten waarna we met een setje van Lowrenz in de auto naar Rotterdam zijn gereden. We waren ruim Op tijd, rond kwart voor 10 bij de Maassilo. In de rij al MrLellebel en tommetjeuh tegengekomen. Toen eerst naar Adaro, die draaide een prima openingsset. Eerste nummer was Red Planet, toen Winter. Ook draaide hij Sucksess, een nieuwe track en Hit You With The Bang Shit.

Na een half uurtje even bij Radical redemption gaan kijken.. Damn wat een kutgeluid hing daar. Het klonk echt alsof er een 96kbps liveset werd afgespeeld en er ook nog eens een deken over het geluid lag, zelden zo'n vertiefd geluid gehoord. Zelfs bij Titan in de blue op defqon was het nog beter. Van opbouw was geen sprake, z'n eerste nummer was Darkness is Calling. Ook nog The New Shit gehoord en bij Lellebel zijn we alweer vertrokken want het was gewoon niet om aan te horen. In die 10 min RR wel veel HTers gezien. P-Stylez, MrAzura KSwoosh, Daveytl, Dakpan, de lekkere vriendin van Dakpan (zit die ook op hardtraxx?), en nog een paar. Overigens heb ik daar besloten om een fanclub op te gaan richten.. De reacties van mensen al ik me voorstel, episch gewoon. Heb nog net geen handtekeningen op billen hoeven zetten.

Terug naar Adaro die inmiddels al wat harder ging. Put it on, inner child, dead of the night, Sorrow, kings of The underground, Haunter of the Dark, en hij sloot af met under attack. Stemming zat er goed in, alleen het geluid was ook in de kleine zaal zeer matig. Soms erg schel, en dan weer een overkill aan bass.

Activator kwam op de stage. Threat to our existence (stiekem toch een leuke plaat), alphaverb - right, en another level. Verder ook nog wat oude Acti's die ik niet kende.

Klonk allemaal wel aardig vet. Toch na een kwartier besloten om naar Jack of sound te gaan. Damn deze gast zette ook een belachelijke set neer. Scary noises, Voice of Conscience, wilde jullie front 2 back, night after night, proud to be loudness (vet!), samara, midnight freaks, dikke bleek, kaylees nightmare en nog meer ramspul. Kwam daar solutio en z'n meisje mellow nog tegen, gezellig!

Na dit geweld was het tijd voor B-Front. Die opende met noisemaker remix, daarna for The girls en als 3e Scary noises. BAM! Verder vond ik dit de beste set van de avond want ook chemical, headshot (heerlijk om naast pstylez te staan en dan hard bass te roepen. Vond hij zelf ook erg leuk <trollface>.), eternalize, revolution, everything changes, magic en zelfs Necropsy!!! Ook erg gezellig gehad tijdens deze set samen met vik, davey en pommer. Die dude uit wageningen was er ook bij maar ben vergeten wie dat was. Volgens mij tijdens deze set ook pnxrmx gespot. Set, sfeer was gewoon briljant. Bob sloot af met virus, heerlijke Plaat.

De volgende achter de decks was The R3belz. We besloten om even wat te eten aan het begin van zijn set. We liepen door de kleine zaal waar het geluid nog steeds ernstig vertiefd was. Terug bij The R3belz draaide hij more and more, odissea, open your mind, raw style, yellow minute, winter (WTF?), pattern 2, bionicle, disturbia, bust à move, nog wat spul en hij sloot af met stampuhh :'). Al met al een leuke set, jammer van die paar kut tracks. Ook had hij het wat meer mogen opbouwen.

Tijd voor Zany. Die begon met octavius augustus! Geen slecht begin. Ook vroeg in zijn set zaten worship en psychedelic trip. Hierna zijn we ff een kwartiertje gaan pauzeren en gingen we weer naar de kleine zaal. Daar stond Catatonic overload on stage. Ze opende met een lekker nummertje maar daarna werd het snel eentonig. Ook het geluid was erg slecht en nazale en ik verloren snel de interesse. We beseften dat de hoogtepunten van het feest al vOorbij waren. Toch nog even teruggegaan naar zany. Na een tijdje kwamen we er wel weer een beetje in met strike, Voice of conscience, revolution, destination nowhere, Remember me, welcome The Darkness, Son of torture en de afsluiter furious. Was ook een leuke set alleen ik zie zany liever met cdj draaien dan die tractor meuk. Zijn mixwerk luisterde ook niet lekker weg, te vaak te snel doormixen.

Chris one stond als afsluiter gepland. Vorig jaar was het nog dramatisch dus was benieuwd wat hij ging doen. Helaas kreeg hij het voor elkaar om weer de hele zaal dood te draaien met kutplaten als machine master, een edit van die teletoontrack, een oude southstylers track, dan ineens geheel misplaatst de neophobia remix. Vrij veel boutnummers en de zaal reageerde ook een stuk minder enthousiast dan de rest van de avond. Na act of rage besloten we naar huis te gaan.

Al met al een mooi feest met goede sets een een nog betere sfeer. Veel gezellige hardtraxxers gezien, veel complimentjes gehad over mijn scherpe Posts haha! ook nog ff met JoS staan praten, relaxte kerel.

Pluspunten:
Sfeer, sets

Minpunten:
Geluid, fuck zeg wat een klote systeem. Ga niet zo snel terug naar deze tent.
Ook te veel dubbele tracks. Scary noises, revolution en dead of THE night 3x gehoord. Inner child, furious, lellebel, Voice of conscience, haunter of THE dark, headshot en nog wat zooi 2x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:07 

Hardtraxx Addict

RR ben ik niet meer geweest, dat geluid zoog gewoon zo enorm hard. Damn waarom hebben ze daar verdomme niet voor goed geluid gezorgd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:09 

klein verslagje:
Radical Redemption: Jammer dat hij te laat was, daar moesten we dus ff op wachten, maarja, het is niet anders.
Ik vond het wel echt verschrikkelijk jammer dat de geluidskwaliteit en volume zo verschrikkelijk kut waren :/
er bleef gewoon echt niks over van zijn tracks...
Daarnaast was iedereen het er ook wel mee eens dat hij een veel te harde opener was, hij was veel beter tot zn recht gekomen als enerlaatste oid.
Sowieso hadden ze zaal 1 en 2 wel om mogen wisselen :P [alleen dan B-Front en Zany wel in 1 xd ]
Iedereen hoopte er op dat het geluid beter zou worden, maar helaas :(

Adaro: Hier was ik even langs gelopen toen ik naar de wc ging, klonk wel aardig. ^^
Enorm veel HT'ers ontmoet onderweg naar de wc xd en terug nog een paar :P

B-Front: Gruwelijk lekkere set! Zoals Mol (volgens mij) al zei, hij zou een vernieuwende set neerzetten en dat was em zeker gelukt!
Genietmomentjes waren Headshot en Hard Bass Anthem, en nog wat super lekkere knallers :bomb:

The R3belz: Ook dit setje klonk erg lekker! Alles behalve origineel en nieuw, maar toch wel tracks waar ik (samen met dennis of Ruubie) toch heel erg lekker op los kon gaan! Verder niet veel speciaals :P

Jack of Sound: Ik had hier graag wat langer gebleven, maar wegens het bagger geluid meteen weer teruggegaan naar Zaal 1, erg jammer.

Zany: Wat een verassing deze set! Niet normaal!
De ene dikke track (met gruwelijke kicks allemaal) na de andere, en jahoor! HEADSHOT!!!!!
Een tweede keer, maar man, die track is zo lekker dat ik daar alleen maar blij van werd!
Ik weet niet zeker of hij het was, maar Train To Nowhere kwam ook voorbij... Echt... hoezo draai je die op Loudness xd

Degos & Re-Done: Ruubie wilde hier graag naartoe, dus ff langsgeweest, maar damn, wat een kutgeluid nog steeds, dus hoppa weer terug naar Zaal 1! Ondertussen nog wat gegeten, gelukkig hadden ze nu wel fatsoenlijk voedsel en geen broodjes kots zoals vorige Loudness.

Chris One: Lekkere set, maar hij kon toch echt niet toppen aan Thera van vorige Loudness. Ook lekker maf zitten doen met G1LL, MovingMadness en Klos tijdens deze set, mooi was dat xd
Schitterend dat Klos door iemand aangezien werd voor Adaro (en ik natuurlijk: Nee, dat is Adaro echt! Beter kijken! ). En nog mooier dat we toen ook gelijk maar ff een Ran-D/Frontliner lookalike hadden gespot :lol:
Jammer vond ik wel dat Chris One eigenlijk te lang door ging met zn set, ik was wel blij dat hij toen door the boss werd verteld dat ie maar moest stoppen (terwijl je duidelijk zag dat ie de volgende plaat al klaar aan het leggen was xd )

Conclusie:
Heel mooi feest, super gezellig, erg leuke mensen, dikke sfeer en natuurlijk heerlijke muziek!

+ Lekker voedsel
+ Sfeer
+ Zaal 1
+ Hoog Hardtraxx gehalte
+ B-Front: onverwachts lekkere set
+ Barren
+ Verhoging achterin bij Zaal 1: mooi uitzicht en lekker veel stampruimte (en gezellige mensen ^^ )
+ Ruubie en dennis ontmoet :P
+ WC personeel dat zei dat je je water EIGENLIJK niet mocht vullen, dus in het vervolg niet meer doen he xd
+ verbazingwekkend schone wc's (iig die met dat houten dan, die overigens zeer chill waren, omdat je daar ook gewoon makkelijk flesjes kon vullen :D )
- Zaal 2, in zn totaal: gewoon kut geluid waardoor geen enkele artiest tot zn recht kwam.
-- Vaak meerdere keren dezelfde tracks gehoord. Zoals Pommer zei op de terugweg in de taxi: het leek wel of ze een bak met cd's hadden met tracks en iedereen daar maar wat mee moest maken. Opsich niet zo erg, maar wel dat die Train To Nowhere meerdere keren langs kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:09 

dawasiknie schreef:
- te weinig echte zit-chill gelegenheden. Vorige editie was er zo'n ruimte, waar is die gebleven :(

daan, meet zaal 2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:13 

KSwoosh schreef:
EHBD ( :lol: )

Wat is dis EHBD you talking about?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:14 

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:

Eerste Hulp Bij Drugs xd
dr hing daar serieus een bord met EHBD :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:27 

Proud to be loudness... = nieuwe mashup JoS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:36 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:

Eerste Hulp Bij Drugs xd

Rofl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:39 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Na dit geweld was het tijd voor B-Front. Die opende met noisemaker remix, daarna for The girls en als 3e Scary noises. BAM!

Dan kwam je te laat binnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel leuk feestje maar ben dr toch echt achter gekomen dat deze muziek niks meer voor me is :P

- Het geluid was echt om te huilen in 1 van de zalen
- Over het algemeen was het echt veelste druk.
- Het geluid stond op sommige momenten asociaal hard. Ik was een oordopje kwijt geraakt ook, dus helft van het feest zonder gelopen, nu dus een dikke piep in mn oor blegh.

+goeie sfeer op een gegeven moest ik ff zitten en gelijk paar nieuwe mensen ontmoet die in Den Haag wonen.
+de banaantjes bij de ehbo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
KSwoosh schreef:
Eerste Hulp Bij Drugs xd

Nou ik ben daar binnen geweest 20 minuutjes en het grootste gedeelte zat daar door de alcohol :P (ja is eigenlijk ook drugs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Weer een heel vet feest. Leuker dan die van vorig jaar, maar niet zo leuk als die van april. Geluid in de 2e zaal was ZOOOO slecht, maar wat werd er lekker gedraaid zeg. Degos & Re-done, CO2 :drool: Bob in de 1e zaal was ook echt heerlijk, op de rare opbouw af en toe na.

Maar wat mij betreft vertrekken ze uit die locatie. Ik weet het, lekker industrieel enzo, maar er is niet genoeg plek voor het publiek, laat staan een fatsoenlijke eet/chillruimte, het galmt er ontzettend, geluid in de 2e zaal was lachwekkend, etc. Gaat toch nooit gebeuren, maar ik zou graag ten minste 1 van de edities in het Klokgebouw in Eindhoven zien. Zalen zijn groter, geluid is beter (iig in de 2e zaal), en er is volop ruimte voor kluisjes, chillruimtes, etc. afhankelijk van de opstelling. Daarbij komt nog dat het tot 7 uur open kan ipv 6, waardoor je geen eeuw hoeft te wachten op de 1e trein als je met het OV gaat. Op de HMH na m'n favoriete locatie (deels wel omdat het zo dichtbij is voor me :P), maar er is voor zover ik weet nooit hardstyle geweest. Zo duur zal de locatie overigens niet zijn - meeste feesten kosten er wel 35 euro ofzo, maar je hebt er ook af en toe van die vakantieveilingen feestjes dus het zal wel redelijk betaalbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:02 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand enig idee welk plaatje Activator derop legde met vocals van "Let the bodies hit the floor"
Is dat een ouwe of nieuw..? Ging echt facking hard die plaat, toevallig enige momentje dat ik bij Activator stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:03 

Donateur

Chris Two schreef:
Proud to be loudness... = nieuwe mashup JoS?

Correct ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een vet feest weer, qua setjes vond ik deze editie wel iets beter dan de vorige (Op Thera en CR naar natuurlijk), verder weer heel wat bekende gezien.

Alleen wel verschrikkelijk veel dezelfde tracks gehoord, op een gegeven moment gewoon bijgehouden en kwam op een stuk of 15 en dan waren er nog tracks die ook dubbel zijn gedraaid waar ik niet bij was. Ik gooi nog wel een verslagje online als ik zin heb.

Wel leuk dat die ene gozert van die mysteryland filmpjes er ook rond liep. Ik en PNXRMX keken elkaar gelijk aan van 'Hee, die ken ik!' :lol:

Geslaagd feest voor mij, alleen dat NS gaat uitlopen met werkzaamheden en gewoon treinen afkapt, vervolgens ons laat omreizen via Den Haag is minder.. maar nog steeds half 10 thuis dus zo erg was het nog niet :)

Nu filmpjes uploaden oa. Aliens remix, Audiobot Remix en Annihilate
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:11 

mrazura schreef:
Opzich wel leuk feestje maar ben dr toch echt achter gekomen dat deze muziek niks meer voor me is :P

welke wel dan? hc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:

welke wel dan? hc?

Oew, die CHris 1 op het einde draaide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:

welke wel dan? hc?

Trance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:22 

Bierkoning

Ik ben toch wel aan het twijfelen geraakt of ik B-Front nog vetter vond dan Thera de vorige editie. Wát een set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:23 

mrazura schreef:
Trance.

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan, de lekkere vriendin van Dakpan (zit die ook op hardtraxx?),

Zou je wel willen he. :lol:

Maarja, Loudness. Vind het mooi geweest na 3 edities. Het geluid in zaal 2 was het slechtste wat ik ooit heb gehoord op een feest, het verpestte mijn feest een beetje omdat de planning was om heel de avond in zaal 2 te gaan staan op B-Front na. Kon het gewoon niet opbrengen om daar te blijven dus heb helaas Zany en Chris One moeten checken die beide weinig boeiend deden. Vetste stuk was wel tijdens Chris One Awesome Frequency > Never Fall Asleep > The Machine z'n Loud Tool, vooral die laatste wilde ik graag nog een keer horen.

De rest van de sets waren ook verre van boeiend alleen D&R draaide heel leuk maar die verliet ik helaas door dat kut geluid. Verder heb ik ook gemerkt dat Loudness nu officieel is ontdekt door de dagjesmensen, wat een irritant klote volk liep er rond zeg.

Denk dat mijn aandeel in de HS feesten alleen nog uit Insomnia's en eventueel Bass Academy's zal bestaan. :)

Oja, 3x Ruff was wel vet.
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten