Ik doe wel mee
. Maar wat is dit, Meer als de helft gaat hier nuchter
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
me hand is wel nog steeds naar de klote van een klap op de muur na ajax - real.. dikke kneuzing
-
N
lolnub.wrote:me hand is wel nog steeds naar de klote van een klap op de muur na ajax - real.. dikke kneuzing
Tot nu toe en vanavond ook, nog altijd op deze manier de nacht doorgekomenwrote:Precies wat ik ook van plan waswrote:Vanavond ook nuchter, hooguit paar pilsjes aan het begin van de avond. Vanaf dan water zuipen en hard gaan!
-
G
pas wel op dat je bij buitenkomst niet bevriest 
ik neem lekker das, winterjas, vest, handschoenen mee
ik neem lekker das, winterjas, vest, handschoenen mee
Zoveel ja? Ik een muts en sjaal, en een dikke jas uiteraard 
Ik neem ook maar een dikke jas, vast, handschoenen en een muts mee. Wordt wel lekker koud geloof ik vanavond.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb hem in Maastricht om 18:56 (met Didier en zo), dus die vertrekt dan 19:15 in Sittard.. pak er 1 eerder?wrote: Jup samen met Ruben, wel alleen de heenwegna het feest ga ik met Alain mee
19:45 vertrekt ie in Sittard. Welke heb jij?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Nou nee wij nemen gewoon die van n half uur later, want we worden om 21:45 opgepikt door Alain op Rotterdam Centraal en dan rijden we in de auto verder naar Maassilowrote:Ik heb hem in Maastricht om 18:56 (met Didier en zo), dus die vertrekt dan 19:15 in Sittard.. pak er 1 eerder?wrote: Jup samen met Ruben, wel alleen de heenwegna het feest ga ik met Alain mee
19:45 vertrekt ie in Sittard. Welke heb jij?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ok, goed geregeld 
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Joaaa en ik moet mijn tas met kleren enzo bij hem in de auto leggen, dus ben blij dat ie me komt ophalen
anders moet ik die in het kluisje proberen te proppen, gaat em niet worden 
Ik ooooook!wrote:Ik heb hier best wel een beetje zin in
Lekker dan.
RT @BuienRadarNL : De temperatuur zakt komende nacht in het binnenland (vooral in ZO) lokaal door het vriespunt heen. Tevens kan het plaatselijk glad worden
RT @BuienRadarNL : De temperatuur zakt komende nacht in het binnenland (vooral in ZO) lokaal door het vriespunt heen. Tevens kan het plaatselijk glad worden
Ben op het moment niet vooruit te branden, moet even verandering in komen
.
-
G
kom je ook naar de meeting?wrote:Ik ooooook!wrote:Ik heb hier best wel een beetje zin in
Gesloopt door een joint van gister

Meer dan. En ja, zo herinner je je later meer van dit prachtige dansfestijn.wrote:Ik doe wel mee. Maar wat is dit, Meer als de helft gaat hier nuchter
.
Ik hoop overigens dat ze niet weer zo gaan lopen mierenneuken over dopjes, zoals bij Q-Base 
Wat deden ze dan?wrote:Ik hoop overigens dat ze niet weer zo gaan lopen mierenneuken over dopjes, zoals bij Q-Base