En ik, wat een ellende van een rit wordt dat dan zeg! Ongeveer 2 uur in de trein, 4x overstappen. Moeilijk!wrote:Geef mijn zin terugwrote:Hoe kan dat nou!!wrote:Hmm nog steeds weinig zin, wtffff.
Ik zit al vanaf 9 uur te stuiteren![]()
Hmm nee zie vooral op tegen de treinreis, ofja de terugreisga je ook met de trein?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De kans dat ik ga komen word ook met de minuut kleiner om eerlijk te zijn.wrote:Ken je beter niet komenwrote: Ik blijf helaas hoogstwaarschijnlijk toch maar tot een uur of 3/4. Mn vriendin moet vandaag werken en was er al om 06:30 uit. En morgen heeft ze wedstrijd waarbij ze vroeg starten moet. En aangezien zij gaat rijden...
Keihard dronken worden is ook weleens leuk, en lang geleden.als je toch al weinig zin hebt...
Net mn vriendin gesproken. Tis een chaos op dr werk en zal waarschijnlijk vanavond helemaal naar de klote al zijn van t werk. Mijn zin in een feestje word alsmaar minder. En de derde persoon die met ons mee zou gaan heeft ook al weinig zin in een feestje.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik 3.5 op de terugweg volgens mij :')wrote: En ik, wat een ellende van een rit wordt dat dan zeg! Ongeveer 2 uur in de trein, 4x overstappen. Moeilijk!
Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit.. 
DJ Thera @ Loudness 23-04-2011wrote:Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit..
Bij mij begin het toch serieus te kriebelen 
Ja super setje t/m nr 14 maar dan word 't me teveel hardcore/industrial..wrote:DJ Thera @ Loudness 23-04-2011wrote:Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit..
Ook de kwaliteit vind ik niet optimaal, mrj valt te probere, brand er wel 2.
Nog andere suggesties?
Ik vind dat juist echt heel erg vet afsluiten met Industial.wrote:Ja super setje t/m nr 14 maar dan word 't me teveel hardcore/industrial..wrote:DJ Thera @ Loudness 23-04-2011wrote:Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit..
Ook de kwaliteit vind ik niet optimaal, mrj valt te probere, brand er wel 2.
Nog andere suggesties?
maar nog een lekker hard setje Radical Redemption - Official Reset Podcast
No Regretz - Mix Session #2 (SvonD)wrote:Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit..
Ik denk dat deze tracklist wel goed overeen gaat komen met vanavond
Ja die ziet er ook wel lekker uit!wrote:No Regretz - Mix Session #2 (SvonD)wrote:Iemand nog een suggestie voor een loeihard setje om op een CDtje te gooien.. ik kom der ff niet uit..
Ik denk dat deze tracklist wel goed overeen gaat komen met vanavond
Ik kwam zelf dernet deze tegen: z0rna- Sounds Like Snoeien 3 (Loudness Warm-Up).
Eerste paar tracks deraf geknipt dus begint vanaf 'Night after night' en past dan precies op een CD
Brand wel gewoon 3 CDtjes ofzo, kost toch een drol, zien we vanavond wel wat we derin stoppe hehe, thnx voor de tips
Heeft er iemand nog een kaartje over?!?!
Vriendin van me krijgt vandaag te horen dat ze door veiligheidsoverwegingen,
niet mag werken op Loudness! Dat is echt geen stijl van de Maassilo, op de allerlaatste dag,
dit even besluiten...
Dus als iemand een kaartje heeft, maak je deze dame er enorm blij mee!!!
Vriendin van me krijgt vandaag te horen dat ze door veiligheidsoverwegingen,
niet mag werken op Loudness! Dat is echt geen stijl van de Maassilo, op de allerlaatste dag,
dit even besluiten...
Dus als iemand een kaartje heeft, maak je deze dame er enorm blij mee!!!
Bohhhh, niks gezegd. Succeswrote:Ik 3.5 op de terugweg volgens mij :')wrote: En ik, wat een ellende van een rit wordt dat dan zeg! Ongeveer 2 uur in de trein, 4x overstappen. Moeilijk!
Idd, vanavond bobben ftw.wrote:Nuchter zijn wordt onderschat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
X2, nuchter zijn 
Vanavond ook nuchter, hooguit paar pilsjes aan het begin van de avond. Vanaf dan water zuipen en hard gaan!
Precies wat ik ook van plan waswrote:Vanavond ook nuchter, hooguit paar pilsjes aan het begin van de avond. Vanaf dan water zuipen en hard gaan!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
B-Front draait Scary Noises, thanks to DaveyTL.
-
N
Vanavond ook nuchter, omdat ik die knakker van een gangsterdwerg maar eens naar huis zal rijden. 
Is er iemand ook die na de tijd nog richting Utrecht/Amersfoort/Zwolle gaat met de trein? Ik zit namelijk alleen in de trein, dus als iemand wat gezelschap er bij wil hebben.
25 minuutjeswrote:Ik 3.5 op de terugweg volgens mij :')wrote: En ik, wat een ellende van een rit wordt dat dan zeg! Ongeveer 2 uur in de trein, 4x overstappen. Moeilijk!
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Jup samen met Ruben, wel alleen de heenwegwrote:Geef mijn zin terugwrote:Hoe kan dat nou!!wrote:Hmm nog steeds weinig zin, wtffff.
Ik zit al vanaf 9 uur te stuiteren![]()
Hmm nee zie vooral op tegen de treinreis, ofja de terugreisga je ook met de trein?
19:45 vertrekt ie in Sittard. Welke heb jij?
wrote:B-Front draait Scary Noises, thanks to DaveyTL.
Dan moet ik gvd tot qd wachten totdat ik je weer eens ziewrote:De kans dat ik ga komen word ook met de minuut kleiner om eerlijk te zijn.wrote:Ken je beter niet komenwrote: Ik blijf helaas hoogstwaarschijnlijk toch maar tot een uur of 3/4. Mn vriendin moet vandaag werken en was er al om 06:30 uit. En morgen heeft ze wedstrijd waarbij ze vroeg starten moet. En aangezien zij gaat rijden...
Keihard dronken worden is ook weleens leuk, en lang geleden.als je toch al weinig zin hebt...
Net mn vriendin gesproken. Tis een chaos op dr werk en zal waarschijnlijk vanavond helemaal naar de klote al zijn van t werk. Mijn zin in een feestje word alsmaar minder. En de derde persoon die met ons mee zou gaan heeft ook al weinig zin in een feestje.
Oke wedstrijdje doen wie de meeste kickrolls mee kan doen? Wie doen er meewrote:B-Front draait Scary Noises, thanks to DaveyTL.