Dat is laag.. Bij Thrillogy en andere B2S feesten geen last van gehad, dus hoop nu ook nietwrote:Dopjes afpakken bij binnenkomst
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Inderdaadwrote:Ja of gewoon geen alcohol?
Zin zin zin, tot vanavond!
Puik idee ouwe reus!wrote:Dopjes
wrote:me hand is wel nog steeds naar de klote van een klap op de muur na ajax - real.. dikke kneuzing

Zijn er hier kluisjes? Of is het een garberobe?
Kluisjeswrote:Zijn er hier kluisjes? Of is het een garberobe?
Danke meine freundwrote:Kluisjeswrote:Zijn er hier kluisjes? Of is het een garberobe?
Ja, ik dacht, je zult dat vast wel vergeten, ik zeg het ffwrote:Puik idee ouwe reus!wrote:DopjesBaal altijd als ik weer de helft van mn flesje verlies op de dansvloer
Moest je hier nou trouwens betalen voor de wc? Van die skirre taferelen? 
-
DHardtraxx Veteran
Ja volgens mij wel..wrote:Moest je hier nou trouwens betalen voor de wc? Van die skirre taferelen?
Wat een bullshit :') Mja ik sneak hem er toch wel langs, zoals altijd 
Wie sneak je waarlangs?wrote:Wat een bullshit :') Mja ik sneak hem er toch wel langs, zoals altijd
-
DHardtraxx Veteran
Precies.wrote:Wat een bullshit :') Mja ik sneak hem er toch wel langs, zoals altijd
Oja kutzooi. Laat ik nou net nooit losgeld hebben. :')wrote:Moest je hier nou trouwens betalen voor de wc? Van die skirre taferelen?
-
IHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Wegens het niet mee kunnen krijgen van een aantal kameraden ga ik dit feestje lekker in mn eentje..
Niet gaan is geen optie!!!!
Juist, dat is pas een instellingwrote:Wegens het niet mee kunnen krijgen van een aantal kameraden ga ik dit feestje lekker in mn eentje..
Ik sneak hem altijd overal langswrote:Wie sneak je waarlangs?wrote:Wat een bullshit :') Mja ik sneak hem er toch wel langs, zoals altijd
Je bent niet de enige met zo'n situatie. Ik ben ook de enige van mijn vriendengroep die hier heen gaat.
-
DHardtraxx Veteran
Heb ik ook niet..wrote:Oja kutzooi. Laat ik nou net nooit losgeld hebben. :')wrote:Moest je hier nou trouwens betalen voor de wc? Van die skirre taferelen?
Was het al maar 22:00! Wat gaat de tijd op zo'n dag toch traag 
-
IHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Uiteindelijk kom je toch voor de muziek, ik persoonlijk heb daar m'n vriendengroep niet voor nodig om me op zo'n feestje te vermaken. Maar blij om te lezen dat ik niet de enige benwrote:Je bent niet de enige met zo'n situatie. Ik ben ook de enige van mijn vriendengroep die hier heen gaat.
Veel plezier luitjes! Doe maar dansje voor mij 
Ik ga over 2 uur weg, duurt nog zo lang naar mijn idee..wrote:Was het al maar 22:00! Wat gaat de tijd op zo'n dag toch traag
Nouuuuuuuuuuu, omdat je het zo lief vraagtwrote:Veel plezier luitjes! Doe maar dansje voor mij
Zo dalijk eerst ff lekker knagen met mn boy Nazale, dan de rauwste liveset uit de livesetssectie downloaden, branden, en gaan met die banaan in de auto!