haha ja dat weet ik nogwrote:Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken
Kwas mijn kat kwijt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Haha, jawrote:haha ja dat weet ik nogwrote:Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken
Kwas mijn kat kwijt
Daarom brachten we Tom Tom mee, zodat je altijd een poes ter beschikking had, ook al zou er één kwijt zijn.wrote:Haha, jawrote:haha ja dat weet ik nogwrote:Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken
Kwas mijn kat kwijt
En dit jaar gewoon OP mijn f*cking verjaardag
+ sowieso weer aanwezig
(maar hoop wel erg op G4H Live
)
+ sowieso weer aanwezig
(maar hoop wel erg op G4H Live
Sorry man waarschijnlijk geen G4H heb Ran-D gesproken op Mysteryland.wrote:En dit jaar gewoon OP mijn f*cking verjaardag![]()
+ sowieso weer aanwezig
(maar hoop wel erg op G4H Live)
-
HHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Hij komt de line up vanzelf wel tegen Mike. Afwachten dus voor hem..wrote:Ben je nou echt zo stom, of doe je maar alsof?wrote:Ik zeg letterlijk 1 oktoberwrote: Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn
Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe 
WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH?wrote:Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe
Heb ik weer mooi geregeld.wrote:WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH?wrote:Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe
Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdownwrote:Heb ik weer mooi geregeld.wrote:WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH?wrote:Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe
Yaaay!wrote: Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdown
Met stardust dit jaarwrote:Yaaay!wrote: Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op QountdownHeb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven.
Dat vond ik anders wel redelijk episch, ook omdat ik in hogere sferen verkeerde maar tochwrote:Met stardust dit jaarwrote:Yaaay!wrote: Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op QountdownHeb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven.
Vond het echt een onvergetelijke avond
Raar. Als ik in de hogere sferen ben wordt het meestal een vergetelijke avond 
-
G
idd, vorig jaar was zo epicwrote:Yaaay!Heb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven.
nadeel was de terugreis
Heb hier nu al best wel zin in :-) Eerst Q-base nog , Rawmadness , Bass Acadamy en heel misschien TBYD .
Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp 
wrote:Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp
wrote:Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp
Yoo ik laat het je nog weten manwrote:Ik ga sowieso weer met mike en marco als de planning van hun kroeg beetje meezit.. dus rij maar mee ;-) (als je gaat!)wrote:wrote:Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Jammer genoeg kan ik deze keer niet
De vorige loudness was tog wel 1 van mn beste feestjes.
Word het trouwens volgend jaar weer rond april gehouden?
Ik denk persoonlijk van wel, dat Loudness gewoon een soort 2e euphoria wordt. Ook omdat het nu al 2maal is uitverkocht. En waarschijnlijk nu weerwrote:Jammer genoeg kan ik deze keer niet![]()
Loudness 2011 is nog steeds het beste indoor feest van het jaar. Hopen dat deze editie net zo gruwelijk wordt! <3
Kwam ineens deze sheet voorbij tijdens college "Bedrijfscommunicatie en ICT" en vond het nogal hardstyle gerelateerd. Alsof het een soort van optelsom was met het onderste als uitkomst