Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:29 
 

Olijfboompje schreef:
Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken xd

Kwas mijn kat kwijt xd

haha ja dat weet ik nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken xd

Kwas mijn kat kwijt xd

haha ja dat weet ik nog :P

Haha, ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken xd

Kwas mijn kat kwijt xd

haha ja dat weet ik nog :P

Haha, ja xd

Daarom brachten we Tom Tom mee, zodat je altijd een poes ter beschikking had, ook al zou er één kwijt zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En dit jaar gewoon OP mijn f*cking verjaardag :thumbsup:

+ sowieso weer aanwezig
(maar hoop wel erg op G4H Live :love:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
En dit jaar gewoon OP mijn f*cking verjaardag :thumbsup:

+ sowieso weer aanwezig
(maar hoop wel erg op G4H Live :love:)


Sorry man waarschijnlijk geen G4H heb Ran-D gesproken op Mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:29 
 
Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(


Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn

Ben je nou echt zo stom, of doe je maar alsof?

Hij komt de line up vanzelf wel tegen Mike. Afwachten dus voor hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe :)

WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe :)

WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH? :woot:

Heb ik weer mooi geregeld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Als de line-up inderdaad in die richting bestaat de kans dat ik deze nog tussen Bass Academy en Quontdown doe :)

WOEI! We gaan dus samen Oud & Nieuw vieren in de HMH? :woot:

Heb ik weer mooi geregeld. :D

Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdown :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdown :loving:

Yaaay! :D Heb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdown :loving:

Yaaay! :D Heb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven. :P

Met stardust dit jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Chukkels schreef:
Dan krijg jij een extra grote knuffel van mij op Qountdown :loving:

Yaaay! :D Heb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven. :P

Met stardust dit jaar xd


Dat vond ik anders wel redelijk episch, ook omdat ik in hogere sferen verkeerde maar toch :P
Vond het echt een onvergetelijke avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar. Als ik in de hogere sferen ben wordt het meestal een vergetelijke avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 01:15 
 

Nando schreef:
Yaaay! :D Heb vies veel zin in Qountdown, eindelijk eens waardig het nieuwe jaar in. Maar laten we on-topic blijven. :P

idd, vorig jaar was zo epic :D met de HT bende lomp gefeest daar, echt heerlijk was dat!
nadeel was de terugreis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb hier nu al best wel zin in :-) Eerst Q-base nog , Rawmadness , Bass Acadamy en heel misschien TBYD .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp :$

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik denk dat ik toch maar Loudness doe idpv Timewarp :$

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.


:$

Ik ga sowieso weer met mike en marco als de planning van hun kroeg beetje meezit.. dus rij maar mee ;-) (als je gaat!)


Yoo ik laat het je nog weten man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer genoeg kan ik deze keer niet :(
De vorige loudness was tog wel 1 van mn beste feestjes.

Word het trouwens volgend jaar weer rond april gehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MCgatal schreef:
Jammer genoeg kan ik deze keer niet :(
De vorige loudness was tog wel 1 van mn beste feestjes.

Word het trouwens volgend jaar weer rond april gehouden?


Ik denk persoonlijk van wel, dat Loudness gewoon een soort 2e euphoria wordt. Ook omdat het nu al 2maal is uitverkocht. En waarschijnlijk nu weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness 2011 is nog steeds het beste indoor feest van het jaar. Hopen dat deze editie net zo gruwelijk wordt! <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwam ineens deze sheet voorbij tijdens college "Bedrijfscommunicatie en ICT" en vond het nogal hardstyle gerelateerd. Alsof het een soort van optelsom was met het onderste als uitkomst :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig, ik zou wel even lachen als ik het zag.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten