Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gaat dus niet meer gebeuren he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, ik kom sowieso wel hoor naar Loudness bedoel ik dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dat gaat dus niet meer gebeuren he :p

Nee, is prima. Ga me ook inhouden deze keer. Valt namelijk net voor mijn tentamenperiode :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(


Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn

Ja, welke is het nou?!

Ben je nou echt zo stom, of doe je maar alsof?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn

Ja, welke is het nou?!

Ben je nou echt zo stom, of doe je maar alsof?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Ben je nou echt zo stom, of doe je maar alsof?

Love you Mikey :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.


:$

Ik ga sowieso weer met mike en marco als de planning van hun kroeg beetje meezit.. dus rij maar mee ;-) (als je gaat!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.


:$

ik ben aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt mijn levensmissie om bij elke Loudness aanwezig te zijn, dus ik neem aan dat ik er ook ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 03:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Het wordt mijn levensmissie om bij elke Loudness aanwezig te zijn, dus ik neem aan dat ik er ook ben :lol:

was je deze ook aanwezig? :$ https://partyflock.nl/party/5433:Loudness_1.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
-
- Spoontech Allstars (Prefix, Density, Delete, Vazard, Hardstyle Mafia)

Waar kan ik tekenen? :D


lijkt mij ook erg vet!
Maar hoop wel dat er iets meer tempo inzit dan!
Het beukt zo ontzettend vies lomp door, alleen moet er net een tikkeltje bpm bij imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch erg zonde dat het niet weer naar de Factory010 is gegaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Toch erg zonde dat het niet weer naar de Factory010 is gegaan :/

Vind ik ook!
Maar in de 010 kunnen niet zo veel mensen als in de Maassilo geloof ik, dus logisch dat ze het zo laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders doen ze 2 area's, 1 in de maassilo en 1 in Factory 010. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Anders doen ze 2 area's, 1 in de maassilo en 1 in Factory 010. xD


Zoals in 2008 ^^


Hardstyle Area
22:00 - 23:30: Scope DJ favoriet
23:30 - 01:00: Josh & Wesz favoriet
01:00 - 02:00: The Prophet
02:00 - 03:00: Technoboy Italië favoriet
03:00 - 04:00: Showtek favoriet
04:00 - 05:00: Headhunterz
05:00 - 06:00: Zatox Italië
MC: DV8 favoriet
2Early Hardstyle Area
22:00 - 23:30: Deaz D
23:30 - 00:30: Gary D Duitsland
00:30 - 02:00: Charly Lownoise favoriet
02:00 - 03:00: Zenith Italië
03:00 - 04:00: Dana
04:00 - 05:30: Alpha² favoriet
MC: Ruffian favoriet
3Seismic Records Area
23:00 - 00:00: Grandmaster Q
00:00 - 01:00: Digital Punk favoriet
Marlon S
01:00 - 02:00: Max Enforcer favoriet
02:00 - 03:30: Zany favoriet
03:30 - 05:00: Balistic
Beholder favoriet
Jeff
4Hardtechno Area
23:00 - 00:00: Sorce
00:00 - 01:00: Giorgio SFX
01:00 - 02:00: Formula G
02:00 - 03:30: Spark Taberner
03:30 - 06:00: Oliver Clothesoff
Salva Trucha



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Anders doen ze 2 area's, 1 in de maassilo en 1 in Factory 010. xD

Zal wel een aardige rij voor de lift staan dan telkens.. Zoveel ruimte is er daar ook niet als ik het me goed herinner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:24 
 

dit wordt dus sowieso meeten met HT'ers, gezien die ene maat van mij de komende tijd ook niet meer mee zal gaan
achja, HT'ers zijn ook hardstikke gezellig :P

mss weer hetzelfde doen als eerst, Olijfje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien mogelijk ben ik er zeker bij, hopelijk gaat Dennis ook. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Indien mogelijk ben ik er zeker bij, hopelijk gaat Dennis ook. ^^

ik wil zeker weer gaan maar misschien viert mn zusje dan haar verjaardag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dit wordt dus sowieso meeten met HT'ers, gezien die ene maat van mij de komende tijd ook niet meer mee zal gaan
achja, HT'ers zijn ook hardstikke gezellig :P

mss weer hetzelfde doen als eerst, Olijfje?

Dat zie ik ook wel zitten! :)

Dat was heel erg gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:14 
 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
dit wordt dus sowieso meeten met HT'ers, gezien die ene maat van mij de komende tijd ook niet meer mee zal gaan
achja, HT'ers zijn ook hardstikke gezellig :P

mss weer hetzelfde doen als eerst, Olijfje?

Dat zie ik ook wel zitten! :)

Dat was heel erg gezellig! :D

Waren er die avond daarvoor eigenlijk ook mensen bij die voor het eerst bij die groep waren, of was dat allemaal al bekenden?
:whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was er toen voor het eerst ^^ Al kende ik Daniel wel natuurlijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

99% zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
dit wordt dus sowieso meeten met HT'ers, gezien die ene maat van mij de komende tijd ook niet meer mee zal gaan
achja, HT'ers zijn ook hardstikke gezellig :P

mss weer hetzelfde doen als eerst, Olijfje?

Dat zie ik ook wel zitten! :)

Dat was heel erg gezellig! :D

Waren er die avond daarvoor eigenlijk ook mensen bij die voor het eerst bij die groep waren, of was dat allemaal al bekenden?
:whistle: :innocent:

Der zaten geloof ik wel een stel die echt voort eerste erbij waren :P
Dat weet ik alleen allemaal niet meer en twas een grote chaos toen we wilden vertrekken xd

Kwas mijn kat kwijt xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten