Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 107  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat we sowieso kunnen rekenen op een paar mainstream namen en 1 of 2 talentjes.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben echt donders benieuwd naar de line up :P Rond welke tijd is die vorig jaar gekomen?
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ben echt donders benieuwd naar de line up :P Rond welke tijd is die vorig jaar gekomen?


Kijk 2 posts boven je :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Henk-Jan schreef:
Ben echt donders benieuwd naar de line up :P Rond welke tijd is die vorig jaar gekomen?


Kijk 2 posts boven je :P

>.< Sorry.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mits leuke line-up aanwezig! :D
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer kwam de line up?
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Wanneer kwam de line up?

Kijk 2 of 4 posts boven je :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik durf wel te wedden dat CO2 sowieso komt! :D

wel jammer dat het weer de eerste verdieping is.
Vondt het op de 10e toch meer beuken!
+ je kon mooi boven langslopen en een beetje struinen bij die ouwe fabrieksband etc :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben sws aanwezig want met de line-up komt het wel goed,denk ik ^^
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop hier bij te zijn :drool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik hoop hier bij te zijn :drool:

Hier ben jij gewoon bij chef!
Is gvd al veel te lang geleden man :cry:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Mits leuke line-up aanwezig! :D


Lekker dichtbij man, 20 eurotjes maar!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
Wanneer kwam de line up?

Kijk 2 of 4 posts boven je :P

Wacht....wanneer kwam de line up?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
Wanneer kwam de line up?

Kijk 2 of 4 posts boven je :P

Wacht....wanneer kwam de line up?

Om het nog wat te verduidelijken :P :
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Om het nog wat te verduidelijken :P :
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan :)

Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Om het nog wat te verduidelijken :P :
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan :)

Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(


Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Om het nog wat te verduidelijken :P :
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan :)

Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(


Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn

Ja, welke is het nou?!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Om het nog wat te verduidelijken :P :
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan :)

Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen :(


Ik zeg letterlijk 1 oktober :P
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn

Trap der toch niet in :aww:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach maakt mij niet wat voor line up... is me toch te ver weg :'(


Alleen als solutio & The i's er staan kom ik xd
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Trap der toch niet in :aww:

I asked myself when :whistle:
roberttt schreef:
Ach maakt mij niet wat voor line up... is me toch te ver weg :'(


Alleen als solutio & The i's er staan kom ik xd

Zelfs niet wanneer je slaapie kan doen bij mij? :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?

Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek was :thumbdown:

@olijf Ja dan denk ik wel :p als ik kan
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je voor mij ook een plekkie dan? Al is het alleen tot de eerste trein gaat? :$
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
El Mare schreef:
Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?

Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek was :thumbdown:

@olijf Ja dan denk ik wel :p als ik kan

Hehe :P

Nouja, kijk een aantal mensen hebben sowieso voorrang.
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
El Mare schreef:
Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?

Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek was :thumbdown:

@olijf Ja dan denk ik wel :p als ik kan

Woei! Gaan we Tom Tom weer opzoeken! :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten