Denk dat we sowieso kunnen rekenen op een paar mainstream namen en 1 of 2 talentjes.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ben echt donders benieuwd naar de line up
Rond welke tijd is die vorig jaar gekomen?
Kijk 2 posts boven jewrote:Ben echt donders benieuwd naar de line upRond welke tijd is die vorig jaar gekomen?
wrote:Kijk 2 posts boven jewrote:Ben echt donders benieuwd naar de line upRond welke tijd is die vorig jaar gekomen?
Kijk 2 of 4 posts boven jewrote:Wanneer kwam de line up?
ik durf wel te wedden dat CO2 sowieso komt! 
wel jammer dat het weer de eerste verdieping is.
Vondt het op de 10e toch meer beuken!
+ je kon mooi boven langslopen en een beetje struinen bij die ouwe fabrieksband etc
wel jammer dat het weer de eerste verdieping is.
Vondt het op de 10e toch meer beuken!
+ je kon mooi boven langslopen en een beetje struinen bij die ouwe fabrieksband etc
Ben sws aanwezig want met de line-up komt het wel goed,denk ik 
Hier ben jij gewoon bij chef!wrote:Ik hoop hier bij te zijn
Is gvd al veel te lang geleden man
Lekker dichtbij man, 20 eurotjes maar!wrote:Mits leuke line-up aanwezig!

Wacht....wanneer kwam de line up?wrote:Kijk 2 of 4 posts boven jewrote:Wanneer kwam de line up?
Om het nog wat te verduidelijkenwrote:Wacht....wanneer kwam de line up?wrote:Kijk 2 of 4 posts boven jewrote:Wanneer kwam de line up?
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan
Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..wrote: Om het nog wat te verduidelijken:
Vorig jaar was Fusion TNL op 2 oktober, dus dan zal hij deze x wel in het boekje van XQ Italy (01-10) staan
Geef nou eens wat duidelijkheid mensen
Ik zeg letterlijk 1 oktoberwrote:Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..wrote: Om het nog wat te verduidelijken:
Of eigenlijk 2 oktober, omdat het na afloop van het feest zal zijn
Ja, welke is het nou?!wrote:Ik zeg letterlijk 1 oktoberwrote:Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..wrote: Om het nog wat te verduidelijken:
Trap der toch niet inwrote:Ik zeg letterlijk 1 oktoberwrote:Nu snap ik nog steeds niet wanneer die line up komt..wrote: Om het nog wat te verduidelijken:
Ach maakt mij niet wat voor line up... is me toch te ver weg :'(
Alleen als solutio & The i's er staan kom ik
I asked myself whenwrote: Trap der toch niet in
Zelfs niet wanneer je slaapie kan doen bij mij?wrote:Ach maakt mij niet wat voor line up... is me toch te ver weg :'(
Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek waswrote:Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?
@olijf Ja dan denk ik wel :p als ik kan
Heb je voor mij ook een plekkie dan? Al is het alleen tot de eerste trein gaat? 
Hehewrote:Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek waswrote:Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?![]()
Nouja, kijk een aantal mensen hebben sowieso voorrang.
Het hangt ervan af wie van de vaste gasten komen.
Woei! Gaan we Tom Tom weer opzoeken!wrote:Was er wel 1 editie, die van dit jaar... maar meer dan een halve dag in een trein gezeten ( 14 uur ofzo ) Wel geslapen bij olijf, nou ja geslapen me zelf enorm naar de klote helpen... En het feest viel ook nog vies tegen omdat ik ziek waswrote:Was je er de vorige 2 edities ook niet dan?![]()