Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Bi-zar deze set. :worship:

:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Helden :lol: gister stond Raw Style United ook op z'n kop vanwege al die mensen die boos waren omdat ze dachten dat die wilde groep Pinsirs serieus was bedoeld :lol:

Hoezo boos? Waarom? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik dit nog heb meegemaakt. Maar dit was echt oprecht het mooiste stukje hardstyle tuinierwerkzaamheden ooit. Blijf er maar over door ratelen, maar ik hoop echt dat b2s dit gewoon gaat doorzetten... Zoveel mogelijk mond op mond reclame maken dat iedereen hier volgend jaar weer bij moet zijn! Want dit mag gewoon miet verloren gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Lang geleden dat ik dit nog heb meegemaakt. Maar dit was echt oprecht het mooiste stukje hardstyle tuinierwerkzaamheden ooit. Blijf er maar over door ratelen, maar ik hoop echt dat b2s dit gewoon gaat doorzetten... Zoveel mogelijk mond op mond reclame maken dat iedereen hier volgend jaar weer bij moet zijn! Want dit mag gewoon miet verloren gaan :D


Ik heb het ook zwaar. Vooral het moment dat die schranz track bij Psyched gedraaid werd, blijft maar door men hoofd malen. Ik kan zelfs van men etentje niet genieten omdat ik heimwee heb, godver. Dit soort feestjes wil ik echt nog meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat dit een oproep zijn aan alle organisaties om niet steeds alle standaard namen te boeken en wat meer 1,5u setjes ipv 45m of 1u setjes.

EDIT: maar helaas zijn wij, hardtraxxers, slechts een klein percentage van de festival bezoekers en zijn onze voorkeuren redelijk verschillend van de standaard festivalganger
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OVerigens heeft mijn spierpijn een nieuwe niveau bereikt... fase 5: de trap moeten opkruipen omdat je geen kracht meer in heb benen hebt. Dikke prima dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Job, ik ben trots op je! Had ook 24 km op de stappenteller gister, en dat was niet van het rondjes lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
OVerigens heeft mijn spierpijn een nieuwe niveau bereikt... fase 5: de trap moeten opkruipen omdat je geen kracht meer in heb benen hebt. Dikke prima dit haha


Zo erg heb ik het ook echt nog nooit gehad volgens mij. Normaal op de WC gaan zitten is er geeneens meer bij, dramatisch. Maar het was het zeker waard! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hahaha Job, ik ben trots op je! Had ook 24 km op de stappenteller gister, en dat was niet van het rondjes lopen :lol:

Via je mobiel? Bij mij Klopt t dan echt niet want ik heb maar 14 terwijl ik de dag ervoor 7 had en niet bar veel gelopen heb naar mijn idee. Misschien wel leuk idee om een keer een echte stappenteller aan de broek te hangen. Ben benieuwd wat voor resultaat er dan uit komt bij iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
corneelwr schreef:
Hahaha Job, ik ben trots op je! Had ook 24 km op de stappenteller gister, en dat was niet van het rondjes lopen :lol:

Via je mobiel? Bij mij Klopt t dan echt niet want ik heb maar 14 terwijl ik de dag ervoor 7 had en niet bar veel gelopen heb naar mijn idee. Misschien wel leuk idee om een keer een echte stappenteller aan de broek te hangen. Ben benieuwd wat voor resultaat er dan uit komt bij iedereen


Denk dat Corneel ook wel wat meer dan jou heeft gestampt broeder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Beginners, ik had 42,56 op supersized -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
corneelwr schreef:
Hahaha Job, ik ben trots op je! Had ook 24 km op de stappenteller gister, en dat was niet van het rondjes lopen :lol:

Via je mobiel? Bij mij Klopt t dan echt niet want ik heb maar 14 terwijl ik de dag ervoor 7 had en niet bar veel gelopen heb naar mijn idee. Misschien wel leuk idee om een keer een echte stappenteller aan de broek te hangen. Ben benieuwd wat voor resultaat er dan uit komt bij iedereen


Denk dat Corneel ook wel wat meer dan jou heeft gestamd broeder. :P

Dat wil ik wel geloven haha. Net ff een app gedownload waarbij je je kilometers per uur kan zien. Het klopt wel want zie dat ik tijdens Delete het meest gestampt heb en dat klopt naar mijn gevoel ook wel. Heb het dus het meest naar mijn zin gehad tijdens Delete en The Geminizers met respectievelijk 2.1 en 1.7 km haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gasten, ik word zo vrolijk van die filmpjes :lol: na Rebirth ook al, balen dat ik ook deze er niet bij was. Maar denk dat julie een legendarisch (eenmalig) feest hebben meegemaakt. Echt zo zonde dat de kaartverkoop voor dit feest niet zo goed gelopen is. Zag er op wat andere filmpjes gelukkig wat voller uit. Respect voor de bazen die in die hoosbui zijn blijven maaien bij the Geminzers

Die tracklijsten zijn echt bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie horen het!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jullie horen het!

Afbeelding


HANS!? GET ZE FLAMMENWERFER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: wat een droeftoeter die Tim van Vugt

Filmpjes en TL's zien geweldig uit. gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas was de reactie verwijderd voor ik kon reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 23:58 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Helicaze schreef:
Grim schreef:
Kan wel janken dat ik hier niet bij kon zijn :cry: :cry:


Aankomend weekend dubbel en dwars goed maken!

Dat gemiddelde RSU volk hahaha. Je pikt de HTers er trouwens zo uit qua reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 00:06 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik het gemist heb. Hopelijk komt er nog een editie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/hardtraxx-dansfilmpjes-t59574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 01:09 
 
Artiest

cheers for the cool reactions guys... hopefully I'll see you all soon again ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is de overvloed aan feesten/festivals nu zijn tol aan het eisen, gezien de kaartverkoop? Overigens vette filmpjes mannen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:

Dat gemiddelde RSU volk hahaha. Je pikt de HTers er trouwens zo uit qua reacties.



Ik zit niet in RSU, kan iemand mij adden daarzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:


Kiek ze goan


Zoals het hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de beste feestjes waar ik ooit ben geweest. Er werd overal heerlijk gedraaid en het snoeigehalte lag lakr hoog! Beste set vond ik die van Chris One, precies de hardstyle die ik het vetst vind waaronder veel persoonlijke favorieten. :thumbsup:


Hopelijk gaat b2s verder met dit concept omdat:
Hekzitter schreef:
Hulde voor 1,5 uurs setjes. Dit zou de norm moeten zijn!
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten