Op Theracords Classics na was dit muzikaal gezien wel het beste feest waar ik ooit geweest ben. Ontzettend gezellige dag gehad met alle (niet) Hardtraxxers en van begin tot eind alleen maar lopen rammen met iedereen. Ongekend!
The Geminizers draaiden een erg fijne set met o.a EVP, To Protect & Serve en Hardstyle Matters. Met 20 man in de gietende regen staan maaien was echt goud! Vervolgens Psyched die misschien wel de vetste set waar ik ooit bij geweest ben heeft gedraaid.
Openen met de originele Blackout zette gelijk de toon voor de rest van z'n set. Belachelijk goed mixwerk en alleen maar dikke platen gehoord zoals Artificial Reality, Edge Of Darkness, Goddamn, Android en Nacho remix. Genietmomentje was ook dat ik Type Face nét gemist had bij The Geminizers, draait Psyched hem gewoon aan het einde van z'n set, baas!
Chris One was ook gewoon wat ik er van verwacht had. Veel oude platen zoals Killshot, Bitcrusher remix en Don't Fall Asleep, aangevuld met wat Donkey Rollers platen zoals LMPSJNK en Innocent, Zany & The Beholder platen zoals Who Wants This en Noisecontrollers - Night After Night. Ook tof om Digital Punk - Creatures of The Night eens live te horen!
D-Verze & Radiance was gewoon goein handel. Openen met Assquake VIP was heel dik! Verder nog Musicbox, The End, Roll Up, Dissapeared, Floorcracker en Seeker of Fire!
Laatste 20 minuten Industrial ging ook helemaal nergens meer over, wat voor lomp spul daar tussen zat.
Iedereen bedankt voor de mooie en gezellige dag!
The Geminizers draaiden een erg fijne set met o.a EVP, To Protect & Serve en Hardstyle Matters. Met 20 man in de gietende regen staan maaien was echt goud! Vervolgens Psyched die misschien wel de vetste set waar ik ooit bij geweest ben heeft gedraaid.
Chris One was ook gewoon wat ik er van verwacht had. Veel oude platen zoals Killshot, Bitcrusher remix en Don't Fall Asleep, aangevuld met wat Donkey Rollers platen zoals LMPSJNK en Innocent, Zany & The Beholder platen zoals Who Wants This en Noisecontrollers - Night After Night. Ook tof om Digital Punk - Creatures of The Night eens live te horen!
D-Verze & Radiance was gewoon goein handel. Openen met Assquake VIP was heel dik! Verder nog Musicbox, The End, Roll Up, Dissapeared, Floorcracker en Seeker of Fire!
Iedereen bedankt voor de mooie en gezellige dag!