wrote:HANS!? GET ZE FLAMMENWERFER!!wrote:Jullie horen het!

wrote:HANS!? GET ZE FLAMMENWERFER!!wrote:Jullie horen het!

Alleen de inpandige wcs van de locatie waren in gebruik. B2s zelf heeft geen dixies en/of plaszuilen geplaatst.wrote:Ik hoor een aantal mensen klagen over de rijen bij de wc's terwijl het bij lange na niet uitverkocht was. B2S alvast rekening gehouden met de tegenvallende kaartverkoop of gewoon veel te weinig wc's neergezet?
Dat van die Feyenoord liederen vond ik dan weer minder...wrote:Er stonden de hele tijd ruim 30 man in die wc. Was echt heel erg kut op momenten. Soms was er wel weer een leuk sfeertje doordat er Feyenoord liederen ingezet werden
Vond ik juist belachelijk. Laat dat toch gewoon thuis. Vond die gasten die steeds zongen er ook niet bepaald vriendelijk uitzienwrote:Er stonden de hele tijd ruim 30 man in die wc. Was echt heel erg kut op momenten. Soms was er wel weer een leuk sfeertje doordat er Feyenoord liederen ingezet werden
stuur mij even n berichtje!wrote:
Dat gemiddelde RSU volk hahaha. Je pikt de HTers er trouwens zo uit qua reacties.
Ik zit niet in RSU, kan iemand mij adden daarzo...
Supersized was ook flink groter dan Loudfest -> meer afstand tussen stages -> veul meer kilometers? Ik ben zaterdag zowat constant bij dezelfde stage geweest, op Delete/Gemz/B-Front na en dat was echt 100m lopenwrote:Beginners, ik had 42,56 op supersized
Ben heel aardig hoor!wrote:Vond die gasten die steeds zongen er ook niet bepaald vriendelijk uitzien
reactie werd ook vast niet goed ontvangen. mij dunkt.wrote:Helaas was de reactie verwijderd voor ik kon reageren.
Alleen jammer dat wanneer hij het publiek wilde laten klappen, hij zelf op de microfoon ging klappen zonder hem uit te zettenwrote:Trouwens, dat pinsiren. Ik dacht echt dat die MC het deed om te lachen met heelndat gebeuren omdat het er zo belachelijk uitziet. Hij meende het dus gewoon? Ik vond dit trouwens wel een heel goede MC. Deed goed mee met losgaan, hield zen mond wanneer het moest...
Trots.wrote:Zoals het hoortwrote:Kiek ze goanwrote:View on YouTube
Gaat echt nergens overwrote:Godverdomme al 19.000 keer bekeken dat filmpje.
Beter je best doenwrote:vroeger... Toen de dj nog meer faam kreeg als het publiek
Helemaal mee eens!wrote:Voor een dagje gratis bier sluiten MelvinFR en ik graag aan!