Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:27 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Na 2 succesvolle edities van Loud, is het op 13-06-2015 tijd voor weer een nieuwe editie van loud.
Dit keer met niemand anders dan Frequencerz als headliner!

Uiteraard zullen niet alleen frequencerz de avond vullen ook zal harddrop master Dr.Rude zijn kunsten weer vertonen in p60 te Amstelveen!

Volledige line-up:
Frequencerz
Dr.Rude
Rough Nation
Hardstyle Defenders
Raveneger, Darknezz
Mitta
Rosko
Suspicious Mind
Brutal Violence
Demassus
hosted by: MC Omen

zaterdag 13 juni // deur open 23:00 // aanvang 23:00 // vvk €15 // deur €17,50

Meer info: http://p60.nl/agenda/1062

Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt puik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trekt Dr. Rude hetzelfde publiek als de Freqz (en RN) ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Trekt Dr. Rude hetzelfde publiek als de Freqz (en RN) ja?


Hij is resident bij P60. Ook voor zijn hype stond ie er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
Rough Nation
Hardstyle Defenders
Raveneger
Brutal Violence


Die namen van tegenwoordig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:17 
 
Hardtraxxer

Waarom iedere keer dezelfde namen? :/ Op de headliner na dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 16:10 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
SvonD schreef:
Rough Nation


Die namen van tegenwoordig :lol:


is hier iets mis mee? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 16:15 
 
Hardtraxxer

Flexoews schreef:
Waarom iedere keer dezelfde namen? :/ Op de headliner na dan...


Dr.Rude organiseert het feest zelf wat wordt aangevuld met 1 of 2 headliners (in dit geval Frequencerz)
Rough Nation staat er standaard omdat wij resident zijn van dit feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 16:57 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Trekt Dr. Rude hetzelfde publiek als de Freqz (en RN) ja?


Juist niet denk ik, dus dan heb je meer mensen binnen dan als je 2 artiesten boekt die heel dicht bij elkaar liggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op loopafstand, aanwezig!

komen er veel mensen af op hardstylefeesten in P60?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:44 
 
Hardtraxxer

Casp schreef:
op loopafstand, aanwezig!

komen er veel mensen af op hardstylefeesten in P60?


Tot nu was het altijd wel redelijk gevuld, alleen bij Da Tweekaz was het wat minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle Defenders ... oh lord
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen vast een promo van fanteria hebben gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Zullen vast een promo van fanteria hebben gehad

Wat een dom gelul weer. Ik heb ze nooit gehoord en geen set van ze gezien maar voor hetzelfde geldt draaien ze oudere hardstyle. Ga je ze dan ook belachelijk maken ?

Altijd wel wat te klagen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze defenden tenminste de hardstyle in plaats van de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
patrickjeb schreef:
Zullen vast een promo van fanteria hebben gehad

Wat een dom gelul weer. Ik heb ze nooit gehoord en geen set van ze gezien maar voor hetzelfde geldt draaien ze oudere hardstyle. Ga je ze dan ook belachelijk maken ?

Altijd wel wat te klagen hier.

Volgens mij was het een grapje, niet zo serieus.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten