Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:51 

Echt geen last gehad van die keien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Gaat het niet door?? :cry:

http://www.weblogzwolle.nl/content/view/21202/55/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

Gaat wel door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:59 

Hardtraxxer

Dance-feest
Voor een dance-feest bij de IJsselhallen wordt geen toestemming gegeven. Met het oog op de mogelijkheid om bezoekers te reguleren is eerder al besloten een dance-evenement geen onderdeel meer te laten zijn van het Bevrijdingsfestival. Er is nu ook besloten geen apart dance-feest bij de IJsselhallen in Zwolle toe te staan op 5 mei. Dat zou leiden tot publieksevenementen op drie locaties in de stad en dat is vanuit veiligheidsoogpunt niet wenselijk.

Ze praten hier neem ik aan over een uitbreiding naar de IJsselhallen? En dan lijkt het mij dat het gaat over de dance-stage in het Wezenlandpark? Omdat ze daar altijd te weinig plek hebben voor alle bezoekers.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:13 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Klos schreef:
Ik ben hier ook aanwezig trouwens ..

Vorig jaar was ik hier echt LAD-DER zat .. :D Maar heb toch extreem genoten!
Geluid stond ook zo knoeperhard ..

Goh echt :P xd

Ik heb je maar een uur lopen zoeken ofzo :lol:

Haha, ik zal het dit jaar wat 'leuker' maken voor mezelf, maar ook een ander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft de smaak te pakken hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Hmm ik denk niet dat ie deze keer bedoelt wat jij bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:16 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Chukkels schreef:

Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Rik schreef:
Chukkels schreef:

Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee

Nee, teveel bekenden denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 23:43 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Klos schreef:

Is ook zo, maar vorig jaar viel het wel mee trouwens .. maar als je me vorig jaar tegen kwam in die staat, dan kan het misschien ook op een andere manier, merken ze misschien toch niet (dan moet 't wel pas als het donker is .. :P)
Maar nee, het wordt wss toch een 'nee'. (Ook al is het wel goedkoper .. hmmmm :P nee grapje ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 11:10 

Artiest

Chukkels schreef:
Aanwezig :D

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Rik schreef:
Klos schreef:

Is ook zo, maar vorig jaar viel het wel mee trouwens .. maar als je me vorig jaar tegen kwam in die staat, dan kan het misschien ook op een andere manier, merken ze misschien toch niet (dan moet 't wel pas als het donker is .. :P)
Maar nee, het wordt wss toch een 'nee'. (Ook al is het wel goedkoper .. hmmmm :P nee grapje ^^)

Ga je helemaal niet naar het "gewone" festival dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 15:19 

Hardtraxx Addict

Vorig jaar heel even wezen kijken, verder veel door de stad gestruind, of op Liberator gestaan :) Festivalterrein trekt me verder niet zo, vond alleen Guus Meeuwis leuk 2 jaar geleden :P Maarja .. dat komt natuurlijk omdat je dan zat bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 03:21 

Hardtraxx Addict

dat festival kan me eigenlijk aan me reet roesten ik denk dat ik hier lekker ben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

Er staat weer een dance evenement te verdwijnen. Na een bom volle editie vorig jaar en door klachten vanuit de binnenstad is er voor dit jaar gekeken naar een andere locatie voor Liberator. Ook voor het Free2dance gedeelte wat altijd in het wezelandenpark werdt gehouden, is gekeken naar een andere locatie tijdens bevrijdingsfestival. Wij dachten die gevonden te hebben. Op de parkeerplaats bij de ijsselhallen zouden Liberator en Free2dance een nieuwe start maken. Na een paar maand voorbereiding waar zowel gemeente als politie bij aanwezig was en wij nog de laatste puntjes op de i aan het zetten waren. Kwam er plotseling een besluit waar wij geen rekening mee hadden gehouden. Dit besluit stuit nogal op wat verontwaardiging binnen de regio. Zoals het er nu uit ziet is er geen dance in zwolle op 5 mei. Er is zelfs een pol gestart op de site van de stentor. Hier kun je stemmen voor dance op het terrein van de ijsselhallen op 5 mei! Zie onderstaande link en stem.

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/80 ... iliger.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 12:23 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Er staat weer een dance evenement te verdwijnen. Na een bom volle editie vorig jaar en door klachten vanuit de binnenstad is er voor dit jaar gekeken naar een andere locatie voor Liberator. Ook voor het Free2dance gedeelte wat altijd in het wezelandenpark werdt gehouden, is gekeken naar een andere locatie tijdens bevrijdingsfestival. Wij dachten die gevonden te hebben. Op de parkeerplaats bij de ijsselhallen zouden Liberator en Free2dance een nieuwe start maken. Na een paar maand voorbereiding waar zowel gemeente als politie bij aanwezig was en wij nog de laatste puntjes op de i aan het zetten waren. Kwam er plotseling een besluit waar wij geen rekening mee hadden gehouden. Dit besluit stuit nogal op wat verontwaardiging binnen de regio. Zoals het er nu uit ziet is er geen dance in zwolle op 5 mei. Er is zelfs een pol gestart op de site van de stentor. Hier kun je stemmen voor dance op het terrein van de ijsselhallen op 5 mei! Zie onderstaande link en stem.

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/80 ... iliger.ece

WTF :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Noo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Hoop wel dat het nog doorgaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 17:55 

Hardtraxxer

Jolle schreef:

Idd heb meteen gestemd... maar dit gaat niet op voor liberator of is het gewoon voor beide feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Jolle schreef:

Idd heb meteen gestemd... maar dit gaat niet op voor liberator of is het gewoon voor beide feesten?

Volgens mij geld het voor alle evenementen op bevrijdingsdag in Zwolle ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Wel in de buurt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Moet wel doorgaan anders word het een hele saaie Bevrijdingsdag, mits ik heeeeel misschien dan naar de gewone muziek ga :P Ligt helemaal aan die line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:56 

Hardtraxx Elite

Als alleen het normale festival er is zal je mij niet vinden in Zwolle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

mensen die zeuren op bevrijdingsdag omdat de muziek luid is moeten niet serieus worden genomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Free2Dance afgelast, Liberator gaat wél door!

Na beraad met politie en burgemeester Meijer blijven zij helaas bij hun standpunt om vanuit veiligheidsoverwegingen Free2Dance niet plaats te laten vinden op het parkeerterrein bij de IJsselhallen tijdens het bevrijdingsfestival. Er zal zelfs op 5 mei in geheel Zwolle geen dance-podium aanwezig zijn. We betreuren ten zeerste dat Free2Dance na 6 jaar geen deel meer uitmaakt van het bevrijdingsfestival, maar hopen op betere tijden voor het volgende jaar. We willen in ieder geval iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen en petities die zijn opgezet de afgelopen week.

Note: Free2Dance zal dus ook niet terugkeren naar het Wezenlanden Park, aangezien dit ook vanuit onze ogen geen veilige locatie meer is vanwege de druk van het grootte aantal bezoekers.

Gaat wel door dus.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten