Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:54 

Artiest

Nee we zijn nog niet benaderd nee maar wie weet is het al wel rond. Heb ze nog niet gesproken hier over.

Maar goed dan kan je altijd nog je favoriete dj's e-mailen, is voor een organisatie altijd goed om te weten waar vraag naar is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:58 

Jullie mogen openen :D

j/k natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:32 

Hardtraxxer

Hier gaan we dit jaar ook weer heen :yay:

alleen neem ik ditkeer wel iets warms mee , was vorig jaar sterfus koud op het einde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Allemaal mailen voor Thera, Geck-o, Degos & Redone en The Machine! Want Early artiesten zullen wel niet geboekt worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Ja, allemaal hetzelfde mailtje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Geachte High Energy Events,

Allereerst wil ik jullie van harte bedanken voor het geniale feest wat jullie hebben georganiseerd in samenwerking met Studio Tas in de IJsselhallen afgelopen 18 december. Het feest overtrof alle verwachtingen en wat ben ik blij dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke organisatie in Zwolle staat die alles tot in de puntjes nagenoeg perfect weet uit te voeren. Ook vind ik het tof dat jullie zo goed naar de klanten luisteren en opkomend talent de kans geven zich te presenteren op een groot podium. Daarvoor echt mijn complimenten.

Nu komt het festivalseizoen er alweer bijna aan en ik neem aan dat jullie ook al druk bezig zijn met het voorbereiden van Liberator en Fusion of Dance. Wat zou het geweldig zijn om daar een line-up te vinden, waarbij zowel talent als de gevestigde orde een plaats op het podium krijgen. Hierbij zat ik te denken aan talent zoals Solutio & The I's, Catatonic Overload, Degos & Re-Done, The Vision en de gevestigde orde, waarbij ook wel eens innovatief geboekt mag worden. Hierbij te denken valt DJ Thera, Geck-O, The Machine, Chris One en natuurlijk eigenlijk ook wel twee namen die standaard geboekt horen te worden, namelijk B-Front en Zany (of als jullie heel speciaal willen zijn, Donkey Rollers).

Natuurlijk snap ik dat deze namen (ook financieel gezien) niet allemaal haalbaar zijn. Ik zou al tevreden zijn met 2 of 3 van deze namen in de line-up, in een van de feesten. Al deze namen verdienen het natuurlijk zonder meer om op Fusion of Dance te staan. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze 'wish-list' en tot ziens bij de komende feesten.

Met vriendelijke groeten,

...

Mooi toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad mooi mailtje. :) Ik heb ze ook een mail gestuurd maar mijn namen waren: Thera, Geck-o, Degos & Redone en The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een email gestuurd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:29 

Donateur

Beter dat ze hier mee lezen en deze volledig hypocriete mail beantwoorden met een line-up vol DBSTF, Brennan Heart, Headhunterz, The Prophet en Zatox :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Beter dat ze hier mee lezen en deze volledig hypocriete mail beantwoorden met een line-up vol DBSTF, Brennan Heart, Headhunterz, The Prophet en Zatox :thumbsup:

Wat 'n onzin. Ik denk dat het de kans in ieder geval niet doet verlagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Citaat:
Geachte High Energy Events,

Allereerst wil ik jullie van harte bedanken voor het geniale feest wat jullie hebben georganiseerd in samenwerking met Studio Tas in de IJsselhallen afgelopen 18 december. Het feest overtrof alle verwachtingen en wat ben ik blij dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke organisatie in Zwolle staat die alles tot in de puntjes nagenoeg perfect weet uit te voeren. Ook vind ik het tof dat jullie zo goed naar de klanten luisteren en opkomend talent de kans geven zich te presenteren op een groot podium. Daarvoor echt mijn complimenten.

Nu komt het festivalseizoen er alweer bijna aan en ik neem aan dat jullie ook al druk bezig zijn met het voorbereiden van Liberator en Fusion of Dance. Wat zou het geweldig zijn om daar een line-up te vinden, waarbij zowel talent als de gevestigde orde een plaats op het podium krijgen. Hierbij zat ik te denken aan talent zoals Solutio & The I's, Catatonic Overload, Degos & Re-Done, The Vision en de gevestigde orde, waarbij ook wel eens innovatief geboekt mag worden. Hierbij te denken valt DJ Thera, Geck-O, The Machine, Chris One en natuurlijk eigenlijk ook wel twee namen die standaard geboekt horen te worden, namelijk B-Front en Zany (of als jullie heel speciaal willen zijn, Donkey Rollers).

Natuurlijk snap ik dat deze namen (ook financieel gezien) niet allemaal haalbaar zijn. Ik zou al tevreden zijn met 2 of 3 van deze namen in de line-up, in een van de feesten. Al deze namen verdienen het natuurlijk zonder meer om op Fusion of Dance te staan. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze 'wish-list' en tot ziens bij de komende feesten.

Met vriendelijke groeten,

...

Mooi toch? :)

Helaas is het begin niet helemaal waar :P hahaha, slijmbal :D Maar mooie mail hoor! :P Ik ben d'r zowieso wel, of nou DBSTF of Zany d'r staat; 't is altijd beter dan rock op pop muziek in 't centrum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Leugentje voor eigen bestwil :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

Ben ook sowieso aanwezig, lineup maakt niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:16 

Artiest

haha mooie mail hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Hoe laat moeten jullie draaien? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:49 

Donateur

Haha hier ga ik dus echt niet meer heen! Wat een achterlijk pleintje met kut keien, valt niet normaal te stampen daar!
Leuk voor de luitjes die nog niet naar het echte werk mogen, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Haha hier ga ik dus echt niet meer heen! Wat een achterlijk pleintje met kut keien, valt niet normaal te stampen daar!

Ach ja, ik vier sowieso altijd BVF in Zwolle, dus dan kan ik net zo goed hier zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Dat was wel een minpuntje vorig jaar ja, mischien moeten ze wat van die dingen die ze op Defqon ook hebben neergooien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:17 

Donateur

Ja ik ook hoor Chukkels maar denk dat ik deze keer gewoon met maten naar dat andere gezever ga. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:21 

Hardtraxx Addict

Ik ben hier ook aanwezig trouwens ..

Vorig jaar was ik hier echt LAD-DER zat .. :D Maar heb toch extreem genoten!
Geluid stond ook zo knoeperhard ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:38 

Hardtraxx Newbie

Ik ben hier ook bij!
Vorig jaar zou ik ook al maar paar vrienden konden niet meer en in je eentje is et al snel minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 01:10 

Klos schreef:

Maar wel scherp :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:09 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Klos schreef:

Maar wel scherp :cool:

Was idd goed geluid, en wel grappig dat ze 3 van die lasers hadden :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ik ben hier ook aanwezig trouwens ..

Vorig jaar was ik hier echt LAD-DER zat .. :D Maar heb toch extreem genoten!

Goh echt :P xd

Ik heb je maar een uur lopen zoeken ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Hmm, daar had ik niet eens meer aan gedacht. Heb je wel een punt! Maargoed, zoals ik in een eerdere post ook al zei, hardstyle is altijd beter dan die muziek in 't park (wat overigens ook niet slecht is bij de house/elektro stage) dus die keien maken me niet zoveel uit :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten