Citaat:
Geachte High Energy Events,
Allereerst wil ik jullie van harte bedanken voor het geniale feest wat jullie hebben georganiseerd in samenwerking met Studio Tas in de IJsselhallen afgelopen 18 december. Het feest overtrof alle verwachtingen en wat ben ik blij dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke organisatie in Zwolle staat die alles tot in de puntjes nagenoeg perfect weet uit te voeren. Ook vind ik het tof dat jullie zo goed naar de klanten luisteren en opkomend talent de kans geven zich te presenteren op een groot podium. Daarvoor echt mijn complimenten.
Nu komt het festivalseizoen er alweer bijna aan en ik neem aan dat jullie ook al druk bezig zijn met het voorbereiden van Liberator en Fusion of Dance. Wat zou het geweldig zijn om daar een line-up te vinden, waarbij zowel talent als de gevestigde orde een plaats op het podium krijgen. Hierbij zat ik te denken aan talent zoals Solutio & The I's, Catatonic Overload, Degos & Re-Done, The Vision en de gevestigde orde, waarbij ook wel eens innovatief geboekt mag worden. Hierbij te denken valt DJ Thera, Geck-O, The Machine, Chris One en natuurlijk eigenlijk ook wel twee namen die standaard geboekt horen te worden, namelijk B-Front en Zany (of als jullie heel speciaal willen zijn, Donkey Rollers).
Natuurlijk snap ik dat deze namen (ook financieel gezien) niet allemaal haalbaar zijn. Ik zou al tevreden zijn met 2 of 3 van deze namen in de line-up, in een van de feesten. Al deze namen verdienen het natuurlijk zonder meer om op Fusion of Dance te staan. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze 'wish-list' en tot ziens bij de komende feesten.
Met vriendelijke groeten,
...
Mooi toch?