Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vanaaf :yay:


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was gaaf met Mc da syndrome staan raggen en met Katja, Jolle, Chuckels, Festuca & Skitzo Topavond!! :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 02:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha veeeel hardtraxxers tegengekomen TOP FEEST, veel leuke dingen afgesproken met Mc Da Syndrome !

+.
Vette sets
Goed Geluid!
Mc Da Syndrome en Bioweapon :)
Katja, Jolle, Chuckels, E-Q-Lizer, Skitzo

-.
plakvloer!

Dit feest krijgt een 9 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een zeer leuk feestje :) Geluid stond goed, werd wel wat soft gedraaid, maar dat was ook wel eens lekker: goede opwarmer voor Euphoria.

+
Hardtraxxers
Jopsem (nog bedankt! :D )
Geluid
Drukte
Scope DJ (Held van de avond!)
Euphoria poster mitgenommen


-
Vloer (je bleef plakken, schijtirritant)
Strobescopen (alsjeblieft zeg, zet een regelaar op dat ding ipv continue op volle sterkte aan te zetten)
Prijzen (5 euro voor een flesje water van 33cl?!)
Kindercrèche (als je zegt 16+, hou het dan ook 16+!)
Hitte (maar kwam ook meer door jezelf hoe hard je los ging :P )
Frontliner die afsluit met Spacer + Mashup en geen Magic :(

Kortom, goed feest, je minpunten wegen niet op tegen de pluspunten. En Scope, waarom kun je niet altijd zo draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Magic was aan het begin al gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Magic was aan het begin al gedraaid :P

Aan het begin van Frontliner's set? Hmm, das wel heel matig dan. Zou kunnen, want ik stond toen te roken buiten :P

Ow jah nieuw pluspuntje: dat je even naar buiten kon om af te koelen, want dat was echt wel nodig zo nu en dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Festuca schreef:
Magic was aan het begin al gedraaid :P

Aan het begin van Frontliner's set? Hmm, das wel heel matig dan. Zou kunnen, want ik stond toen te roken buiten :P

Ow jah nieuw pluspuntje: dat je even naar buiten kon om af te koelen, want dat was echt wel nodig zo nu en dan ^^


Nee, aan het einde van The Guardian zijn set, die alleen maar intro outro mixte en nog een keer op de cue knop drukte waardoor de muziek weg was. xD Wat een kutvent. En het water was toch gewoon 2,50 voor zo'n flesje? Ik heb in ieder geval maar 1 muntje gegeven. :P
Die plakkende vloer was wel behoorlijk irritant ja, op het laatst bleven mijn schoenen bijna op de grond staan want ik had ze niet zo heel goed vast :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Chukkels schreef:
Festuca schreef:
Magic was aan het begin al gedraaid :P

Aan het begin van Frontliner's set? Hmm, das wel heel matig dan. Zou kunnen, want ik stond toen te roken buiten :P

Ow jah nieuw pluspuntje: dat je even naar buiten kon om af te koelen, want dat was echt wel nodig zo nu en dan ^^


Nee, aan het einde van The Guardian zijn set, die alleen maar intro outro mixte en nog een keer op de cue knop drukte waardoor de muziek weg was. xD Wat een kutvent. En het water was toch gewoon 2,50 voor zo'n flesje? Ik heb in ieder geval maar 1 muntje gegeven. :P
Die plakkende vloer was wel behoorlijk irritant ja, op het laatst bleven mijn schoenen bijna op de grond staan want ik had ze niet zo heel goed vast :x.


Toen was ik er nog niet, kwam binnen bij A-Lusion. En dan werd ik behoorlijk genaaid haha met 2 muntjes. Ik vroeg zo, is het 1 of 2 muntjes, zei ze doe maar 2 :P
Maar goed, verder toch alleen maar bijgevuld @ de wc, waardoor ik nu nog 2 muntjes over heb voor Fusion of Dance (die ik toch weer vergeet mee te nemen) ^^
En die vloer, op de trap was het het ergst. Toen viel mijn schoen gewoon bijna uit omdat die bleef plakken. Viel bijna naar beneden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha : http://www.dekabouter.com/components/com_expose/showpic.html?img=expose/img/alb_481/img_1304642709_919_lg.jpg&caption=Liberator%20Indoor%20By%20Ray%20197&date=&location=
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skitzo was behoorlijk de weg kwijt op het laatst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:14 
 
Hardtraxxer

Niet geweest. Zo te lezen wel leuk feestje? Had er zelf dus geen 20 eu voor over, vond het te duur. Volgend jaar maar weer Liberator Outdoor lijkt me? :P

Schrale gemeente geeft wel toestemming aan 538 om plaatjes te draaien op het Rodetorenplein maar niet aan Liberator Outdoor... Vorig jaar ging alles prima, maargoed er werd dus met twee maten gemeten. Heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Skitzo was behoorlijk de weg kwijt op het laatst :P

ik was idd van het padje af gestapt op het laatst xd helemaal omdat we niet wisten waar onze slaapplek was :P
maar te merken aan mijn kater en aan mijn geheugen was het een TOPFEEST! ook nog da syndrome die we sail the seas vocals in je oor staat te brullen :D
set van de avond sowieso Bioweapon, kwam pas einde van scope dj binnen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Festuca schreef:
Skitzo was behoorlijk de weg kwijt op het laatst :P

ik was idd van het padje af gestapt op het laatst xd helemaal omdat we niet wisten waar onze slaapplek was :P
maar te merken aan mijn kater en aan mijn geheugen was het een TOPFEEST! ook nog da syndrome die we sail the seas vocals in je oor staat te brullen :D
set van de avond sowieso Bioweapon, kwam pas einde van scope dj binnen namelijk.

Haha ja die Wouter ook haha Arrggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje :D Heb me wel vermaakt.. helaas heb ik niet echt rekening gehouden dat het zo warm zou zijn ( had shirt met lange mouwen aan :$ ).

Bioweapon was verre weg de held.. wat een lekkere beuk nummers :D.

Verder heb ik me nogal geërgerd aan de vloer en de zweer die sommige mensen met zich mee brachten.

@ Chukkels: Geen dank ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten