Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut Line-Up !
Alleen jump & tek, geen hardstyle.

Vorig jaar de DWX stage viel nog mee.
Commerciel maar toch. Helemaal geen hardstyle;

Nee ik vind het niet de moeite waard..

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
BOINK BOINK


Geeft meteen het geluid van jump aan :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:14 
 
Donateur

Enkel Deepack als hardstyle dj's ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Enkel Deepack als hardstyle dj's ? :/


Waar zie je die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:16 
 
Donateur

Maximize schreef:
Kryptica schreef:
Enkel Deepack als hardstyle dj's ? :/


Waar zie je die?


http://www.laundryday.be/line-up
Citaat:
22:30-23:15
Deepack

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Teka B, Davoodi, Orpheuz vs. Detektor brengen het zwaar maar ik zie mezelf nog niet naar een 100% tek feest/stage gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staat ook op de website hoor, is als special act toegevoegd!

Ik moet er werken, dranktickets verkopen, tot 8u, dan 2 uurtjes dubstep, dan nog 2 uurtjes hardstyle!
Komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone zal toch ook vast wel hardstyle gaan draaien? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Kut Line-Up !
Alleen jump & tek, geen hardstyle.

Vorig jaar de DWX stage viel nog mee.
Commerciel maar toch. Helemaal geen hardstyle;

Nee ik vind het niet de moeite waard..

:thumbdown:


Kwam je er uberhaupt wel binnen dan LD is toch 16+ ? Of zie jij er als 13 jarige al zo oud uit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LD is alle leeftijde, alleen als je jonger dan 14 bent, moet je vergezeld kkomen van een meerderjarige!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:59 
 
Artiest

93Wesley93 schreef:
Coone zal toch ook vast wel hardstyle gaan draaien? :/


Inderdaad. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone schreef:
93Wesley93 schreef:
Coone zal toch ook vast wel hardstyle gaan draaien? :/


Inderdaad. :thumbsup:



Nice, laatste 3 kwartierkes toch wel aanwezig dan bij de Coone! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone schreef:
93Wesley93 schreef:
Coone zal toch ook vast wel hardstyle gaan draaien? :/


Inderdaad. :thumbsup:

Nou dan heb je coone en deepack dan.

En de rest van de dag ga je niets staan doen..
Echt jammer dat er zo weinig hardstyle is.

Wie regelt de line-up van Boink Bionk eigenlijk ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Lennert: Homebase Entertainment
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Maat van me wilt gaan! Twijfel als ik meega! ALS ik ga kan die Bourzwain me vast wel wat Dranktickets fixen he? :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Coone schreef:
93Wesley93 schreef:
Coone zal toch ook vast wel hardstyle gaan draaien? :/


Inderdaad. :thumbsup:

Nou dan heb je coone en deepack dan.

En de rest van de dag ga je niets staan doen..
Echt jammer dat er zo weinig hardstyle is.

Wie regelt de line-up van Boink Bionk eigenlijk ?


"niets" staan doen is wel wat overdreven maar ik snap je idee, ik ga ook het liefst voor de hardstyle maar zit er niet in al wordt het wel een waardige afsluiter denk ik met coone/deepack al zal er genoeg tekstyle volk aanwezig zijn dan :') maar dat gewoon links late ligge en de rest van de dag maar eens house/elektro muziek aan horen kan voor mij ook geen kwaad voor de verandering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Maat van me wilt gaan! Twijfel als ik meega! ALS ik ga kan die Bourzwain me vast wel wat Dranktickets fixen he? :$ :D


haha, als jij dervoor betaalt, kan alles ;)
nee, ze zijn daar echt superstreng, kassa moet echt heel juist zijn, wat wel logisch is natuurlijk!
vorig jaar waren der echt wel mensen die niet in orde waren en die hebben tot in de vroege uurtjes mogen natellen of er ergens foutjes waren fzo, niet zo leuk denk!
vrijdag maar niet te gek doen, zodat ik goed kan tellen sanderendaags! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Vorig jaar waren der echt wel mensen die niet in orde waren en die hebben tot in de vroege uurtjes mogen natellen of er ergens foutjes waren fzo, niet zo leuk denk!
vrijdag maar niet te gek doen, zodat ik goed kan tellen sanderendaags! :P

Haha! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 21:56 
 
Hardtraxxer

hmm dat word dus niet zoveel stampe ;s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen die gaan morgen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertrek zometeen, lekker weer vandaag dat zit wel al goed! En hopen op een knallende afsluiting met Deepack & Coone ^^ voor de rest me tijd vertoeven bij de andere stages. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net thuis was opzich wel een goed feestje :cool: Prima weer gehad! Duurde me wel wat te lang om binnen te komen bijna een uur.. Zoals verwacht was het overdag niet zo spetterend beetje rondgehangen bij alle stages, drinken, eten en rustig aan gedaan best vaak gezeten omdat het overal nog niet echt los ging, meeste tijd in de eerste uurtjes overdag doorgebracht bij de DNB stage eerste keer dat ik zo iets live hoorde was best wel vet, en jawel ook een groot deel bij de Tek.. Lukte me maar niet om er op los te gaan, vooral de eerste uurtjes verveelde ik me daar de kolere, de plaatselijke hee-hoo kudde was ook weer aanwezig. :sick: Dan even main stage geweest om Tom Waes te checken dos cervezas por favor :D Toch weer snel terug gegaan naar de boink boink stage, vanaf toen begon het er al iets meer op te lijken omdat er geregeld een hardstyle nummer werd in gegooid maar dan blijft het hooguit bij Househeads, Attack Again Just as easy (3x gehoord op de hele dag ruk plaat :') ), en andere dingen van dat niveautje :P Om 22.00 begon het voor mij pas echt, had het overleeft tot 22u :P En Mark With A K begon nog nooit gezien nu wel, die man weet hoe het publiek losgaat! Ruim helft van zijn setje was nog steeds Tek, maar was een leuke opwarmer voor Deepack! Vrij commerciële set met platen als Come as one, Jaydee, maar platen als Lost in dreams (Alpha² remix) en Revelations (Zany rmx) maakte dat weer helemaal goed! Verder weinig tracks van hun eigen wat wel jammer was, verder zeker niets te klagen over hem was goed te doen, heb me de hele dag gespaard dus alles gegeven en vol gegaan vanaf Deepack die 45 minuutjes waren zo om toen al de afsluiter: Coone. Paar nieuwe tracks van hem gehoord die me wel bevielen, en ook Bass Bass Boom ! :bomb: van Psyko Punkz , waar ik stiekem al opgehoopt had ^^ Verder het gebruikelijke recept wat je van Coone kan verwachten met dingen als Rock ya Attitude, Million Miles.. Ging goed los, hij heeft wel een leuke edit van Gangsta verder weinig hee-hoo en vanaf de Hardstyle en helemaal los gegaan de laatste 2 uren toen de Hardstyle (eindelijk) begon. Achteraf kwam ik er nog achter dat ik die hele tijd naast Bestien 'stond'. :P Laatste 3 tracks waren hardcore van Coone (Words of gang (Korsakoff Rmx),Jiiehaaa (Angerfist Refix), en als allerlaatste Somewhere down the Lame terwijl we konden genieten van het vuurwerk) wel respect daarvoor voor Coone dat hij zo afsloot. :) , Kortom overdag zoals verwacht matig, maar de laatste 2 uur waren het hoogtepunt was zeker nice voor de rest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het nog wel een leuk feesj. Na een half uurtje aanschuiven waren we zo rond 14:45 binnen. Binnen hebben we effie alle stages verkend en zijn we daarna plasbandje, drank -en foodtickets gaan hale. Dan tot een uur of 5 nog effe zowat overal gestaan en dan een uurtje bij de tek. Dat viel toen best nog wel moe. Heel af en toe stak men er een hardstyke plaat tussen (wel zo'n typische weer als attack again, sound of the thunder, ...). Daana hebben we bij stage gestaan waar mystique toen draaide en erna Nicolaz. Sfeer zat er daar goed in dus dat was nog wel leuk. rond 7 uur effie naar drum & bass tent (man, wat een schijttent :sick: ). Dan terug naar tek maar we zijn er snel trug weggegaan omdat de sfeer echt veeer te zoeken was (heb de security verscheidene kere naar voor zien lopen). Dan effie gegeten, was best wel kut om bijvoorbeeld fritte te gaan hale. Daarna nog bij electro stage gestaan en dan afgesloten bij Deepack & Coone.
Beide hebbe toffe plate nog gedraaid als: Final Transmission, die nieuwe van Psyko Punkz, Mr Ego, Million Miles, We Live for the music, ... en daarna naar huis xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangekomen bij iTraxx (Die samen met Orpheuz draaide blijkbaar) niet veel bijzonder..
Jones & Sjoekoe . die DWX-kick die ze altijd draaien, maakt me niet gek ^^
Bestien; echt niet voor mij :D paar leuke plaatjes wel
Dark-E vond ik dan al wat beter voor mij :innocent:
Q-IC & Lethal M: Jaweel, dat was voor mij een topsetje :drool: oude jump plaatjes.. :thumbsup:
Davoodi live :bomb: :bomb: top!
Demoniak, wel leuk meer ook weer veel tracks met die DWX kick .. soft :thumbdown:
Mark with a K - ook wel goed setje, zeker niet slecht te noemen, heb me vermaakt!
Deepack: heerlijk voor na een dag jump/tek (L) Lost in dreams (A² remix) :worship:
Coone was toch wel een waardige afsluiter

Lang geleden dat ik coone nog zo goed heb weten draaien imo.
The Undefeathet, Bassboom, Mr Ego, Rock you attitude
Afsluiten met Words from the Gang (Korsakoff Remix)
Jiiehaaa (Angerfist Refix)
Somewhere dawn the Lange :yay:

Al bij al heb ik me wel vermaakt :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten