Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 15:17 

Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk toch niet aanwezig omdat de bus opeens vol zit. >.<
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:14 

Hardtraxxer

Faciliteiten hebben blijkbaar andere plekjes gevonden
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:17 

Hardtraxx Elite

Zin in :yay:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2014 05:39 

Hardtraxxer

Het begint nu wel weer te kriebelen! !
Bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Zwarte airmax, grijze jeans & loudness t-shirt.

Zin in!! :yay:
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 02:59 

Hardtraxx Veteran

Wat cruelty zegt, leuk om jullie ook te ontmoeten ramon en bosskabouter.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 10:41 

Hardtraxxer

Godverdomme wat een feest weer!
Dit overtreft alweer LW2013.

Wat een sfeer, heerlijk weer, geen spatje regen,in 1 woord geweldig.

Meeste op de main geweest.

Wildstylez :thumbsup:
Noisecontrollers :clap:
DBSTF :worship:
Isaac :love:
B-Front :yay: :yay: :yay: (L) :bomb:

Man, ik wil terug..... (L)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 11:20 

Hardtraxxer

Mooi feestje, set van de dag was duidelijk The Vision :worship:
Leuk sfeertje bij de Theracords stage en de setjes waren prima.
Ook even naar de main geweest. Audiotricz draaide nog wel een prima setje met een aantal oudere platen!
De setjes van Wildstylez & D-Block & S-te-Fan deden me niks, al die house bootlegs ertussen :/

+ The Vision, Delete & Deetox, Degos & Re-Done & Frequencerz, K96
+ oudere platen die gedraaid werden
+ Sfeer bij de theracords stage

- aantal stilstaande mensen op de main
- desperado's waren niet echt koud :sick:
- betalen voor de wc's, maak dat kaartje dan gewoon 30 euro.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 11:46 

Hardtraxxer

Bosskabouter schreef:
Mooi feestje, set van de dag was duidelijk The Vision :worship:
Leuk sfeertje bij de Theracords stage en de setjes waren prima.
Ook even naar de main geweest. Audiotricz draaide nog wel een prima setje met een aantal oudere platen!
De setjes van Wildstylez & D-Block & S-te-Fan deden me niks, al die house bootlegs ertussen :/

+ The Vision, Delete & Deetox, Degos & Re-Done & Frequencerz, K96
+ oudere platen die gedraaid werden
+ Sfeer bij de theracords stage

- aantal stilstaande mensen op de main
- desperado's waren niet echt koud :sick:
- betalen voor de wc's, maak dat kaartje dan gewoon 30 euro.

Er zijn mensen die nét door die 2 euro extra dat kaartje niet willen kopen,
en eenmaal daar koopt iedereen toch wel een bandje ;)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:02 

Hardtraxxer

D2kke_Bleek schreef:
Er zijn mensen die nét door die 2 euro extra dat kaartje niet willen kopen,
en eenmaal daar koopt iedereen toch wel een bandje ;)

Dat is waar!
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:14 

Hardtraxx Elite

Super goed vermaakt!
Was het 3 uur rijden meer dan waard!

En Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) werd gedraaid op de main, fucking hell wat lekker :clap:
VDK-gehalte lag wel behooooorlijk hoog :P
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:24 

Hardtraxxer

4de keer Last World voor mij. Wederom vooral op de main gestaan ivm de mensen waarmee ik was. Pas rond een uur of half 6 binnen. Stukje Wildstylez meegepikt, niet mis mee om er in te komen. A-lusion draaide een aardig setje met een aantal nieuwe nummers die vrij goed klonken. Ook Les Phases kan ik me herinneren. Vervolgens naar de MILF area gegaan, prima sfeertje! Teruggekomen tijdens Atmosfearz, die gewisseld had met Noisecontrollers. Noisecontrollers draaide een prima setje, met o.a. een nieuw nummer dat zeer goed klonk! Ook de sitdown tijdens Down Down was een hoogtepuntje tijdens deze set. Isaac was voor mij de tegenvaller van de dag, haalde het tempo er behoorlijk uit met veel TNT-achtige nummers. Het tempo werd gelukkig weer snel opgevoerd door Jack Of Sound, prima setje met o.a. de mash ups van Mash Up Jack. Ook Das Weite Land live blijft toch genieten! B-front voor mij de set van de dag, wat een heerlijke set, en wat brengt die man een energie over! Ik had echter gehoopt op B-Freqz - The End. Helaas niet voorbij horen komen. Afsluiting was wel prima verder, aardige show met ook wat oldskool achtige plaatjes. Voor mij volgend jaar gewoon weer aanwezig, elke jaar een prima sfeertje op dit feest!

+ Sfeer
+ Prijs
+ Loopafstanden
+ B-front
+ Ruimte om los te gaan

- WC's die overstroomden op het einde van de avond
- Geluid stond echt veel te hard (Ben benieuwd hoeveel decibel dit was. Mijn hele vriendengroep klaagt over piepende oren.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 14:13 

Hardtraxx Crew

JB1991 schreef:
- Geluid stond echt veel te hard (Ben benieuwd hoeveel decibel dit was. Mijn hele vriendengroep klaagt over piepende oren.

Misschien oordoppen aanschaffen :whistle: (als je die niet hebt)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 14:18 

Hardtraxxer

JB1991 schreef:
Voor mij volgend jaar gewoon weer aanwezig, elke jaar een prima sfeertje op dit feest!

+ Sfeer
+ Prijs
+ Loopafstanden
+ B-front
+ Ruimte om los te gaan

- WC's die overstroomden op het einde van de avond

Dit ook...

En, het geluid was inderdaad net iets te hard op de main.

Isaac:

B-Front:
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 14:26 

Hardtraxx Addict

+ De sets van The Vision, Frequencerz vs Degos & Re-Done en B-Front
+ Kleinschalig, vind dat toch wel mooi dat je binnen 1 minuut bij een andere stage kan zijn.
+ Lekkere loempia's

Geluid stond echt ontzettend hard ja, ik heb Elacin op maat gemaakte, maar zelfs dan deden die felle uithalen in B-Front zijn nummers bijna pijn aan mijn oren.

Ook de eerste keer dat ik iemand op een feest letterlijk neer heb zien gaan, die gast lag helemaal te stuiptrekken. Was bij B-Front op het laatst.

Verder op de een of andere manier bij Endymion beland, maar damn dat is echt een hitjesparade van de bovenste plank. En die MC was al helemaal belachelijk..

Achja al met al goed vermaakt maar vorig jaar vond ik het toch net iets vetter.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:01 

Hardtraxxer

Ontzettend goed vermaakt hier.
Setjes op TC stage waren stuk voor stuk goed, lekker veel afwisseling en diversiteit gehoord.

Wel een heel groot minpunt: de WC aan de andere kant van het terrein. Het lopen was weliswaar 2 minuutjes, maar toch vreemd dat een festival met 5 (6) stages maar 1 WC punt heeft.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:47 

Hardtraxx Elite

Echt een leuke dag gehad, een van de leukste feestjes die ik tot nu toe heb meegemaakt. ^^
De hele dag bij Theracords gestaan, paar keer met Thera & Geck-o gepraat. leuk dat die hun gezicht even laten zien. :) Iedereen draaide erg lekkere setjes, wel even bij Digital punk & The vision de tent uit gegaan en rondgelopen etc. eigenlijk ook van plan om naar Noisecontrollers te gaan maar die waren blijkbaar met Atmozfears (?) geruild.

+ Er werd heerlijk gedraaid, veel plaatjes gehoord die ik ooit nog live wilde horen
+ Goedkoop
+ Geluid was goed
+ Veel bekenden en gezellige mensen

- Hoe verder de dag vorderde, hoe erger het vdk gehalte werd..
- Smerige wc's, en ook maar 1 toilet blok
- Noisecontrollers die worden gewisseld, erg slecht en niet goed aangegeven op het feest zelf
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:05 

Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
- Noisecontrollers die worden gewisseld, erg slecht en niet goed aangegeven op het feest zelf

Er stonden op het terrein dus verschillende elektronische borden waarop stond dat de timetable was aangepast naar:

20:00-20:30 Atmozfears
20:30-21:30 Noisecontrollers
21:30:22:00 Digital Punk

Ik dus op half 10 naar de main, want volgens de borden zou DP toen draaien, zie ik Isaac daar staan.
En die zou volgende de normale timetable pas om 22:00 beginnen, terwijl er niks over Isaac stond op die borden.

Klopte dus niets van!
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:15 

Hardtraxx Elite

Oh ja ik was dus niet langs zo'n bord gekomen, uiteindelijk aan geck-o gevraagd haha. allemaal maar vaag geregeld die timetable..
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad! In de Theracords area werd echt gruwelijk gedraaid waar uitstekende combinatie was tussen oudere en nieuwere tracks :D!

Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/13029:Last-World
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 15:26 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
Geweldig feest gehad! In de Theracords area werd echt gruwelijk gedraaid waar uitstekende combinatie was tussen oudere en nieuwere tracks :D!

Leuk verslagje, alweer :). En wat Thera betreft heb je overschot van gelijk. Wat gaat daar gruwelijk vet spul op dat album komen, vooral die kicks zeg :oh:
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:16 

Hardtraxxer

Jack of Sound @ Mainstage

Phrantic & Exit Mind @ Theracords Area

The Goldmine @ Last World Festival
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:55 

Hardtraxxer

Weer een enorm geslaagde editie van last world!

+++ Tent die leegloopt na Frequencerz vs Degos & Re-Done
++ Nieuwe locatie (overkant v/d baan): meer ruimte en veeeeel minder(geen) stof.
++ Geluid
++ parking: stonden op 100meter v/d inkom
+ Schizophrenics (L)
+ veel oudere tracks ( oa. countdown (L) )
+- 4-5 dubbeltjes gehoord, geen drama
+- mash-up ergens in het begin van The Vision zijn set, zou het eig nog eens terug moeten horen om het geniaal te verklaren of het gewoon teveel dooreen was :P
+- Theracords tent was net hetzelfde als vorig jaar buiten dat er wat meer lichten hingen
- parking prijs beetje aan de dure kant
- drukte bij Frequencerz vs Degos & Re-Done / Digital Punk
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Mooi verslag, altijd leuk om te lezen. :thumbup:
Eén van de weinige goede feestjes in België.
Verder geen enkele hee-hoo gehoord buiten wanneer ik langs de tek/jump area kwam om naar het toilet te gaan. :thumbsup:

Verder niks van aan trekken van dat mensen je raar bekijken als je losgaat in België, hier kennen ze (helaas) enkel het (hoeppi) hakken.

Nog een kleine typo bij alinea van Blackburn & Geck-O ^^
Citaat:
Deze set was zeer gevarieerd met oudere en nieuwere tracks door elkaar en de hele zet bevatte genoeg drive om non-stop los te gaan
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
flevoboys schreef:

Leuk verslagje, alweer :). En wat Thera betreft heb je overschot van gelijk. Wat gaat daar gruwelijk vet spul op dat album komen, vooral die kicks zeg :oh:

Thnx! Pff die kicks gingen nergens meer over :drool:

Grim schreef:
flevoboys schreef:

Mooi verslag, altijd leuk om te lezen. :thumbup:
Eén van de weinige goede feestjes in België.
Verder geen enkele hee-hoo gehoord buiten wanneer ik langs de tek/jump area kwam om naar het toilet te gaan. :thumbsup:

Verder niks van aan trekken van dat mensen je raar bekijken als je losgaat in België, hier kennen ze (helaas) enkel het (hoeppi) hakken.

Nog een kleine typo bij alinea van Blackburn & Geck-O ^^
Citaat:
Deze set was zeer gevarieerd met oudere en nieuwere tracks door elkaar en de hele zet bevatte genoeg drive om non-stop los te gaan

Thnx! Ik heb idd ook geen hee-hoo gehoord, thank god :clap:.
Haha tja je hebt sowieso veel stilstaand volk op de main xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten