Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Flashback Festival
Datum: 02-10-2021
Tijd: 14:00 - 01:00
Locatie: Festivalweide Kristalpark, Lommel, België
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://flashbackfestival.bassevents.be/tickets
Prijs: €39,00 (Incl. fee)

Line-up:
D-Feat
Dark-E
Darkraver
Dr. Rude
Evil Activities
Jones vs Sjoekoe
Lethal MG
Mark with a K
Massiv vs The Rebel
Pat B
Ruthless
Those Days LIVE (Def Toys, Playboyz)
MC: Chucky
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Lombom :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe er een driedubbele turbodraai voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Aanwezig met Lombom :yay:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest!

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 1900 aanwezig. Benieuwd hoe dit feestje gaat bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker jumpen in België :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend goed vermaakt hier! Ik was bang dat het beetje een Freestyle feestje zou worden. Was ook wel een beetje zo, maar gelukkig ook echt een hoop Jump klassiekertjes gehoord. Was zelf iets voor 4 uur binnen en D-Feat en DJ Massiv vs The Rebel draaiden echt heerlijk met vooral oude Jump plaatjes, vooral DJ Massiv vs The Rebel was echt heeeel fijn en ook mooi dat ze afsloten met de originele Stampuhh. Lethal MG was meer een hitjesparade met allerlei bootlegs maar ook zeker vermakelijk. Tijdens Mark With A K maar wat gaan eten (heel matig eten trouwens, was bijna 10 euro kwijt voor een lauw frietje en een meh frikandel). MWAK was totaal niet mijn ding, maar wel mooi om te zien dat het één groot gekkenhuis werd in de tent tijdens zijn set. Ruthless draaide echt heel lekker met platen als We Don't Care en Times Like This en ook nog even hardstyle tussendoor (Scrap Attack, Music Made Addict, Oxygen en vast nog een paar die ik vergeten ben). Dr Rude ging beetje op die lijn door en ging soms beetje richting Tek/DWX Bounce zoals verwacht. Overall prima set ook van hem.

Darkraver begon nog rustig, maar ging in de tweede helft van zijn set het tempo nog wat omhoog gooien. Hele vette set ondanks dat ik de meeste platen niet kende. Hij draaide wel Promo & DJ X-Ess - Vicious Circle :worship: . Evil Activities was echt fantastisch met de ene na de andere Hardcore klapper. Mooi dat hij het vrijwel de hele set bij Millennium/Classics gehouden heeft. Wel jammer dat het publiek er niet echt veel mee leek te kunnen, evenals bij Darkraver. Pat-B & Dark-E was daarna beetje een stapje terug, maar ook een top setje. Publiek werd ook meteen weer wakker :P. Wel had ik bijna alle platen al een keer gehoord wat sowieso wel een ding was deze dag: het aantal dubbele platen dat je hoort ligt echt ongekend hoog. Sommige heb ik wel 4x gehoord als het niet meer is geweest. Dus mooi rond half 1 richting de auto gegaan en nog voor 2 uur thuis :thumbsup:

Was bang dat de mensenmassa wat inkomen was, maar was er meteen weer aan gewend. Maar heb goed genoten en ben blij weer na ruim 1,5 jaar weer ergens naartoe te kunnen zo. Feest was zeker voor herhaling vatbaar. Heel leuk feest en leuke muziek om 1x per jaar een keer naartoe te gaan ofzo. Belgen blijven soms wel apart volk, maar kan me er eigenlijk ook niet echt aan storen gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat de muziek niet helemaal mijn ding was toch wel vermaakt hier. Show was ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een top feest. Uitzonderlijk goed vermaakt.

Massiv vs The Rebel was mega top en niet verwacht High Volume ooit in m'n leven live te horen, maar het is gelukt. Darkraver was mega top met wat oude Hardcore (How Much Can You Take, Thrillseeka, Pain Till I Die). Helaas geen Komt Ie Dan He gehoord. EA was mega top met precies wat ik van hem verwachtte. Draaide ook nog wat platen van anderen (Refly, Do Or Die, Still Nr 1), mixte veelal mid op outro en teasde ook aardig wat.

Verder waren Ruthless (Frozen Flame!), Dr Rude en Lethal MG meer dan prima, al was die laatste bootleg na bootleg, waar de ene beter te behappen was dan de ander. D-Feat was lekker inkomen en Pat B vs Dark-E was een leuke set, maar bijna iedere plaat was al wel een keer gedraaid (En sommige zonder overdrijven al wel 3/4 keer). MWAK was echt niet mijn ding en toen zijn we wat gaan eten.

Het geluid was wisselvallig qua laag. Op veel plekken werd je overdonderd van de wall of bass, maar we konden altijd wel een plek vinden waar dit niet overdreven was. Het geluid stond verder goed hard en zuiver afgesteld. De stage + lichtshow was ook top. Het was niet te druk, behalve tijdens MWAK, zodat we bijna altijd een goeie vierkante meter pp hadden.

Naast dat de nodige 'hitjes' langskwamen, ook genoeg minder (Of zelfs niet) bekende platen gehoord, wat dit een zeer tof feest heeft gemaakt.

Prijzen waren wel wat apart, met een cashless card waar je 6 'tokens' (?) op kon zetten voor 10 euro. Drankje was 2 munten. Wat je over hebt kan je terugvragen, maar kost je wel 1 'token' voor administratiekosten, wat dan weer een beetje jammer is.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten