Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:51 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Ook de eerste keer dat ik iemand op een feest letterlijk neer heb zien gaan, die gast lag helemaal te stuiptrekken. Was bij B-Front op het laatst.

Daar stond ik ook vlak in de buurt, was niet echt leuk om de dag met af te sluiten. :/

Voor de rest wel een goede editie hoor!
Heb bijna hele dag in de TC-stage gestaan, ramgehalte lag er wel erg hoog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 18:05 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Aristo schreef:
Ook de eerste keer dat ik iemand op een feest letterlijk neer heb zien gaan, die gast lag helemaal te stuiptrekken. Was bij B-Front op het laatst.

Daar stond ik ook vlak in de buurt, was niet echt leuk om de dag met af te sluiten. :/

Voor de rest wel een goede editie hoor!
Heb bijna hele dag in de TC-stage gestaan, ramgehalte lag er wel erg hoog :D

Ik stond er ook naast, zag m vallen.. Zag ook dat veel man al met m bezig was, waaronder een kerel die ik ken, die er wél "verstand van had", dus ben meteen naar de EHBO gesprint. Zelden zo hard gerend.

Hoop mensen die er omheen stonden (volgensmij z'n vrienden?) die zeiden: Op z'n rug, op z'n rug! Maar dat is natuurlijk niet bepaald slim, die kerel die ik kende heeft m toen dus meteen in de stabiele zijligging gelegd terwijl ik al onderweg naar de EHBO was.

Was inderdaad niet prettig, maar heb het nummer van 1 van z'n vrienden meteen gevraagd, en vernomen dat ie weer goed bijgekomen was. (Heb m daarna ook nog zien rondlopen overigens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 21:06 

Hardtraxxer

Super dagje gehad zover ik nog kan herinneren :P
D&R/Freqz & Phrantic/EM setjes van de dag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:34 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:54 

Hardtraxx Crew

Ramon ook lekker aan het beuk0n :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 20:58 

Hardtraxxer

Zo geweldig he.. ik wil terug..... (L)

En dan zijn er nog mensen die liggen te zeiken dat er maar 1 blok met wc's was en dat de timetable niet helemaal klopte?

Schandalig zeg... Voor die paar centjes is het echt in van de dikste feestjes imo...

Next year again....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:13 

Hardtraxx Veteran

Ow want dant mag je geen kritiek hebben? :lol: Geweldig feest maar er waren gewoon twee erg grote minpunten, die 2 die jij opnoemde (met name ook dat dit niet goed door gecommuniceerd was over de timetable).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 18:48 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Ow want dant mag je geen kritiek hebben? :lol:

Nee, vind ik niet,stelletje verwende nesten.. :aww:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten