A-lusion (live) | The Jokers | THE WISHMASTER | The Outside Agency | LEVIATHAN & TELLURIAN | dj chosen few | The Insiders | DJ Arjuna
Is dit waar?
Ik quote letterlijk:wrote:Is dit waar?
Dus, ja!Lekker je weekend in wetende dat de volgende namen acte de présence geven op Last World 2013:
A-lusion | The Jokers | THE WISHMASTER | The Outside Agency | LEVIATHAN & TELLURIAN | dj chosen few | The Insiders | DJ Arjuna
Werd tijd.In de afgelopen weken zijn er al verschillende artiesten gespot in de vertrekhal van Last World! Maandag wordt de complete passagierslijst bekend gemaakt.
Het zou gister bekend worden gemaakt, hebben ze donderdag op Facebook aangekondigd en gister ook nog op twitter. Ik dacht dat doen ze misschien om 5 voor 12 ofzo, maar nee niks laten weten. Zwak hoorwrote:Welke maandag?
Het feest is nog lang niet. Tuurlijk moeten ze na komen wat ze zeggen, maar die paar dagen/misschien een week later is niet zó ergwrote:Het zou gister bekend worden gemaakt, hebben ze donderdag op Facebook aangekondigd en gister ook nog op twitter. Ik dacht dat doen ze misschien om 5 voor 12 ofzo, maar nee niks laten weten. Zwak hoorwrote:Welke maandag?
Gewoon gaan en mij ontmoetenwrote:Ik zit eigenlijk toch echt wel te twijfelen... Heb al een kaartje voor HCOTB, maar dat kan ik natuurlijk nog wel kwijt raken...
Ik twijfel nog ff lekker verder
Hahaha dat zou wel een goeie zijn jawrote:Gewoon gaan en mij ontmoetenwrote:Ik zit eigenlijk toch echt wel te twijfelen... Heb al een kaartje voor HCOTB, maar dat kan ik natuurlijk nog wel kwijt raken...
Ik twijfel nog ff lekker verder![]()
Ik heb er echt zin in
Of gewoon gaan vanwege de line up die er heerlijk uitziet bij Theracordswrote:Hahaha dat zou wel een goeie zijn jawrote:Gewoon gaan en mij ontmoetenwrote:Ik zit eigenlijk toch echt wel te twijfelen... Heb al een kaartje voor HCOTB, maar dat kan ik natuurlijk nog wel kwijt raken...
Ik twijfel nog ff lekker verder![]()
Ik heb er echt zin in