Vorig jaar was er een actie van 2 tickets voor iets van 25 euro. En toen was het volgens mij niet uitverkocht. Dus ik denk dat het dit jaar ook niet zo snel zal gaan (mede doordat de tickets dus eigenlijk 2x zo duur zijn). Maar dit weet ik niet zeker uiteraard.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
NIEUW! Alweer voor de 4e komt T-Town Masters de hardcore stage op Last World Festival hosten! Dit ijzersterke concept zal ons wederom voorzien van energieke, harde acts. Wie komt er hakken in de Black Rock Desert?
NIEUW! CENOBITE RECORDS staat gelijk aan ramharde, razendsnelle hardcore. Onder leiding van LEVIATHAN & TELLURIAN verzorgen zij de hosting van de Vulcano Valley, ben jij erbij?
Raakt dit snel uitverkocht? Ik ben opzoek naar een alternatief voor Dream Village, en dit lijkt me wel een goeie 
-
N
Volgens mij raakt dit niet uitverkocht. Tenminste, dat was vorig jaar zo.wrote:Raakt dit snel uitverkocht? Ik ben opzoek naar een alternatief voor Dream Village, en dit lijkt me wel een goeie
Vorig jaar had ik wel een ticket, maar door trieste omstandigheden helaas niet kunnen gaan.
Dus dit jaar voor 99% aanwezig!
Dus dit jaar voor 99% aanwezig!
wrote:Als er vervoer geregeld kan worden, waarschijnlijk aanwezig.
Last World
De eerste artiesten voor Last World Festival zijn ingecheckt!
D-Block & S-te-Fan | Dj Activator | Avio | Degos & Re-Done vs Titan | Dj_Tieum | DJ Kasparov live | Panic | Manu Kenton | Dj Ghost vs Teka B
De eerste artiesten voor Last World Festival zijn ingecheckt!
D-Block & S-te-Fan | Dj Activator | Avio | Degos & Re-Done vs Titan | Dj_Tieum | DJ Kasparov live | Panic | Manu Kenton | Dj Ghost vs Teka B
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Oehyeahhh!wrote:Degos & Re-Done vs Titan
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Hoop dat ik hier bij kan zijn ! 
99% zeker aanwezig. Heb er nu al zin in, hoop eerlijk gezegd ook op wat Therabyte 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hetzelfde.wrote:Heb er nu al zin in, hoop eerlijk gezegd ook op wat Therabyte
Therabyte bestaat niet eens meerwrote:Hetzelfde.wrote:Heb er nu al zin in, hoop eerlijk gezegd ook op wat Therabyte
Maar snap best wat jullie bedoelen
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Wrijf het er maar in ja..wrote:Therabyte bestaat niet eens meer![]()
Hopelijk dit jaar weer aanwezig is echt een degelijk feestje 
NIEUW! Gespot in de vertrekhal van de vlucht richting Last World Festival:
Donkey Rollers | Arkaine | Tatanka | D-Passion | Pavo | DJ Promo | Dj Dave-D | Atomik-V
Donkey Rollers | Arkaine | Tatanka | D-Passion | Pavo | DJ Promo | Dj Dave-D | Atomik-V
-
N
Promo en D-Passion, prachtig! 100% aanwezig.
NIEUW! En we vullen de passagierslijst van Last World aan met:
Technoboy | E-Force | Dj Thera (live) | Tommyknocker | Pat Krimson | Delirium | Pedroh (the oh!)
Technoboy | E-Force | Dj Thera (live) | Tommyknocker | Pat Krimson | Delirium | Pedroh (the oh!)
-
E
Last world wordt machtig en plezant

-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Bieren?wrote:Last world wordt machtig en plezant![]()
Ik kom ookwrote:Bieren?wrote:Last world wordt machtig en plezant![]()
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
wrote:E-Force | Dj Thera (live)
-
E
wrote:Ik kom ookwrote:Bieren?wrote:Last world wordt machtig en plezant![]()
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
wrote:Ik kom ook
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
De volgende namen kun je checken op Last World:
Charly Lownoise & Mental Theo | Tuneboy | Slim Shore | Shadowland Terrorists | Yves Deruyter | Lethal MG | Dnakillerz
Charly Lownoise & Mental Theo | Tuneboy | Slim Shore | Shadowland Terrorists | Yves Deruyter | Lethal MG | Dnakillerz