Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 08:08 
 
Hardtraxx Veteran

S_v3n schreef:
Hardtrax meet: Linksvooraan main. van 15h30 - 16h30


3 uur miquel Jonguuh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 10:01 
 
Hardtraxxer

Zin In!! :thumbsup: (L)

Word een harde party :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kzal maar is gaan vertrekke
Veeel knalplezier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
S_v3n schreef:
Hardtrax meet: Linksvooraan main. van 15h30 - 16h30


3 uur miquel Jonguuh :D


Inderdaad!

Heb trouwens spijkerbroek en zwart Bjorn Borg shirt aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellig feesje haha heb met shadowlands gewoon in de gietende regen blijven doorstampen was echt nat tot op men kousen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 12:05 
 

Was erg vet. Geluid stond HARD, de setjes van Ran-D en AVIO waren gewoon zo hartstikke vet. Anagetic draaide HARD. Southstylers was erg vet, Activator zette een top setje neer. En Frequencerz waren een waardige hardstyle afsluiter met uitzondering van Sound of Thunder, Sleepwalker :bomb:.

BTW, Geniaal van AVIO dat ze de Live the Moment draaiden en dan opeens zo van: "What the fuck?" BAM BAM BAM

Scope kon echt niet meer tegen die setjes op. Zany was trouwens ook nog erg vet. The Pitcher nog tegengekomen bij Paul Elstak en heeft mij het hele zaakje rond de Re-Amp benaming uitgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Pitcher heeft mij het hele zaakje rond de Re-Amp benaming uitgelegd.


En?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
stefaneke schreef:
The Pitcher heeft mij het hele zaakje rond de Re-Amp benaming uitgelegd.


En?


Idd, enlighten us!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:17 
 
Hardtraxxer

Super feestje gehad! :yay: Alles was prima geregeld, niet te duur en uiteindelijk toch nog lekker weer gehad.. Jammer van die laatste 2 uurtjes regen.
Heel veel lekkere harde setjes gehoord, en kwam Timmer en San Miquel nog tegen..
Ik zeg, volgend jaar weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:47 
 
Hardtraxxer

Zeker goeii feestje gehad! :cool:
Goed georganiseerd geluid was dik in orde 2,20 voor biertje dus viel nog wel mee.
jammer bij shadowlands terrorists die harde regen maar ben de hele tijd doorblijven stampen ondaks de regen!
Vuurwerk was ook erg dik
Volgend jaar zoiezo weer terug :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:49 
 

LNDRTJN schreef:
Super feestje gehad! :yay: Alles was prima geregeld, niet te duur en uiteindelijk toch nog lekker weer gehad.. Jammer van die laatste 2 uurtjes regen.
Heel veel lekkere harde setjes gehoord, en kwam Timmer en San Miquel nog tegen..
Ik zeg, volgend jaar weer ;)


Als je timmer bent tegengekomen grote kans gehad dat ik er lang stond ofzo....

Maar Pollen had het idee om alle remixen gewoon re-amp te noemen. Niks bijzonders dus.

Overigens vond ik de Goldmine stage echt geniaal xd, zeecontainer met dj booth erin haha. En de New Generation Stage was zwaar verneukt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

re - amp refix en alle benamingen is gewoon het zelfde als een remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb genoten, wat een lekker feest!
Goede sfeer overal en dikke sets gehoord, Anagenetic, Ran-D, Activator LIVE, Josh & Wesz vs. Low-E,
Frequencerz en Shadowlands Terrorist! :bomb:
Heb genoten, en volgend jaar sowieso weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel een vet feest! Ran-D, Southstylers en Zany waren het dikst. En Frequencerz, eerst Driver en Sleepwalker, en daarna Sound of Thunder en Gangsta! Belachelijk! Iedereen ging los, behalve Tita en ik :P

Talent stage hadden ze net zo goed niet kunnen doen. Een party-tent met een dj booth erin. Set van Miquel en Mathijs was niks mis mee. Struggle for Existence, The Cry, Devastator, prima! Verder vond ik Activator ook niet echt bijzonder. Had meer op zijn oudere platen gehoopt, in plaatst van die nieuwe Gold EP, Bohica en Oxygen.

Verder veel mensen ontmoet. Stonden met Miquel en Mathijs. Kwamen veel dj's even buurten. MC Dash is echt helemaal gek, geweldig!

Was wel een mooie dag. Op het einde wat regen, maar dat kon de pret niet bedrukken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:57 
 

Maximize schreef:
Was wel een vet feest! Ran-D, Southstylers en Zany waren het dikst.


Zeker niet bij AVIO geweest?

Maximize schreef:
En Frequencerz, eerst Driver en Sleepwalker, en daarna Sound of Thunder en Gangsta! Belachelijk! Iedereen ging los, behalve Tita en ik :P


Was echt een afknapper ja, maar goed ik bleef gewoon doorgaan xd.

Maximize schreef:
Talent stage hadden ze net zo goed niet kunnen doen. Een party-tent met een dj booth erin. Set van Miquel en Mathijs was niks mis mee. Struggle for Existence, The Cry, Devastator, prima!


Atrocity (B-Front Remix) ^^ Daarna zijn we weggegaan.

Maximize schreef:
Verder vond ik Activator ook niet echt bijzonder. Had meer op zijn oudere platen gehoopt, in plaatst van die nieuwe Gold EP, Bohica en Oxygen.


Was zowiezo knallen voor mij

Maximize schreef:
Was wel een mooie dag. Op het einde wat regen, maar dat kon de pret niet bedrukken! ^^


Inderdaaad ;). Bij Scope kwam opeens iedereen binnen haha

Timmer @ 0:35

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nou mijn verhaal dan maar!

's morgens al vroeg opgestaan om me een beetje klaar te maken, en richting oisterwijk fietsen. Daar ons bedje klaar gelegd bij een vriend van ons (stefaneke & Dj Shag), en toen naar het station. Daar kwam een bus van partyreizen waar we mee mee gingen.

Een maal aangekomen zag het er allemaal wel goed uit, alleen ik snap nog steeds niet waarom we zo lang moesten wachten bij de ingang want je werd niet eens gefouilleerd. Jassen in het kluisje, en eerst maar is iets gaan eten omdat ik echt honger had niet normaal!

Toen naar de mainstage gelopen waar Crushz aan het draaien was, dit was me net wat te veel headhunterz. Daarom zijn we maar een rondje gaan lopen, even in alle tenten kijken. Het geluid stond overal echt goed! Terug naar de main naar dweazle, ging even fout met de opening maar de set was er niet minder om! Draaide gewoon goed, en voor zo vroeg op de dag al aardig hard! Openen met Wilde Gullie Bass, dan ben je al een aardige held.

Nog met het snoeiharde geluid van dweazle in onze oren, waren we naar San Miquel gelopen. Echt jammer van die New Generation stage, van overal hoorde je geluid vandaan komen en totaal geen aankleding of iets. Je moet de nieuwe generatie wel wat supporteren en niet in een tent van 4x4 duwen met 8 parren in hun nek! Het geluid viel ook tegen, maar de set was wel leuk!

Weer terug naar de main waar The Pitcher stond te draaien, weet eigenlijk niet meer zo veel van die set. Maar het was wel vermakelijk! Jaja, na de The Pitcher kwam Activator Live, waar ik veel van verwachten! Maar het viel wat tegen, het was wel vet, maar niet wat ik er van verwachten. Veel te weinig oude platen gehoord, alleen maar nieuwe :huh: . Heel erg jammer! Josh & Wesz VS Low-e, was gewoon goed! Heb me echt vermaakt, gewoon rustig aan een beetje stampen en wat gek doen. ;) Bij de Southstylers vonden ze het weer nodig om zo'n sit down te doen, is een keer op een feest zat. Het is wel grappig, maar dit moeten ze echt niet te veel gaan doen! Eerste keer dat ik Crystal live hoorde, ging aardig uit mijn plaat!

Is er eigenlijk nog iemand in die Goldmine geweest! Wat was dat geniaal! Wij hebben er een tijdje ingestaan na Southstylers, was heel leuk gedaan :P Ik ben toen samen met stefaneke naar Anagenetic gelopen, soow wat draait die rauw! :thumbup: Alleen ze blijft zelf zo heel koeltjes achter de tafels staan, dat is dan wel weer jammer.. Maar het nodige crypsis werk kwam langs, aangevuld moet nog ander ragwerk!

Na 9 uur kwamen de acts waar ik over heel de dag een beetje mijn benen voor gespaard had! Ran-d & Avio waren weer koning! Ran-d draaide lekker hard, ik hoorde ook enkele tracks die ik nog nooit eerder had gehoord. Maar dat zullen die tracks van decibel wel zijn geweest, ze klonken echt goed! Net als AVIO! Wat een set, er stonden ook gewoon veel hardstylers in de tent die gewoon allemaal lekker mee deden. Dat was zeker goed voor de sfeer, nog een leuke polonaise bij Destination Nowhere! Maar als je W.A.S.H - Radio Alarm draait, dan ben je gewoon echt een held! :woot:

We hebben afgesloten bij de main, waar we gelukkig nog een half uurtje van Zany mee hebben kunnen pikken. Frequencerz draaide een Hele leuke set, maar dan mijn inkak moment van de dag. Sound Of The Thunder, haalde echt heel het tempo uit de set en uit mijn benen! Maar die phaser, wat klinkt die ongelofelijk lekker :yay: .

Van Shadowlands heb ik weinig meegekregen, zijn richting de kluisjes gelopen omdat het te hard regende! :/

Op een rijtje:
+ Meteen vanaf het begin werd er lekker hard gedraaid
+ Donkey Rollers - Atrocity (B-front remix)
+ Geluid!
+ Geen ruzie zoekende mensen, leuke sfeer!
+ toch nog een beetje zon!
+ ruimte om los te gaan

- new generation stage sloeg nergens op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad weer!
&Ran-D, held van de dag _O_
openen met Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again, gewoon kippenvel :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb ook een goede dag gehad!! echt klote van die regen maarja.. de tijd vloog echt voorbij! Ik vond die goldmine echt geniaal, paul elstak, avio, ran-d, southstylers, dweazle draaiden allemaal lekker! :thumbup: danielle mondello was ook wel grappig om te zien met viviana
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het feest wel tegen vallen. Als er geen geluidslimitiet is is het van groot belang dat het geluid ook zuiver is... dit was niet het geval en dat maakte het geluid eigenlijk ronduit kut :(
Grootste minpunt vond ik de Talent Stage, ik vond het eigenlijk gewoon beledigend om daar iemand neer te zetten om te draaien.. 2 Boxjes op een stokkie en dat was het. Goed balen voor Miquel, Brilliant en de Geminizers want die zetten alle 3 een dikke set neer. Miquel draaide nog Just A Freq, The Cry, Devastator, 2 Eigen tracks en paar ander leuk spul.. Ze waren zeker goed tot hun recht gekomen in een fatsoenlijke tent.

Ran-D, Southstylerz en Zany waren de helden van de dag. Helaas moest DV8 weer met zo een kut Zit gedoe komen tijdens de Southstylerz LIVEact... Vuurwerk op het eind was ook verrassend goed, ik had eigenlijk geen vuurwerk verwacht.

Uiteindelijk een 6/10 voor het feest
+
Ran-D
Southstylerz
Wachttijden aan de bar
-
Talentstage
Eten (koud en heel slechte service)
Geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
- new generation stage sloeg nergens op!

Inderdaad, was gewoon een merchandise standje met een DJ Booth erin. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
+
Ran-D
Southstylerz
Wachttijden aan de bar

-
Talentstage
Eten (koud en heel slechte service)
Geluid


Hiermee is eigenlijk alles gezegd over het feest :) Vooral de wachttijden aan de bar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond het geluid wel goed! Gewoon goed hard, maar het had inderdaad wat zuiverder gemogen, maar ik heb me er echt helemaal NIET aan geergerd. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Ik vond het geluid wel goed! Gewoon goed hard, maar het had inderdaad wat zuiverder gemogen, maar ik heb me er echt helemaal NIET aan geergerd. :corn:

Stampertje! :D Alleen bij Sound of the Thunder met je middelvinger omhoog! Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Timmer schreef:
Ik vond het geluid wel goed! Gewoon goed hard, maar het had inderdaad wat zuiverder gemogen, maar ik heb me er echt helemaal NIET aan geergerd. :corn:

Stampertje! :D Alleen bij Sound of the Thunder met je middelvinger omhoog! Haha!


Haha, ja maar op het einde had ik echt lood in mijn schoenen. Kon niet meer optimaal raggen, dus tegen de avond ging het nog harder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Talent stage was vrij klein idd, maar daar is al van alles over gezegd ;)

Wil nog wel even het volk bedanken dat nog even langskwam tijdens onze set :thumbup:
Daardoor ging het toch nog een beetje los!
Hopen dat we er volgend jaar weer staan, maar dan in een iets grotere tent ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten