Vervoer hoor ik vanavond. Er zijn nog 4 plekken over in Best, dus zou nog altijd met de bus kunnen.wrote: En vervoer is ook geregeldZIN IN
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Bus 1 Oisterwijk - Best - Veldhoven - Eersel - Valkenswaard
Die hier mee mee gaan, haha ik ben dan Busbegleider. DUS MELDEN BIJ MIJ
Die hier mee mee gaan, haha ik ben dan Busbegleider. DUS MELDEN BIJ MIJ
Foto's opbouw (Niks op te zien maarja
)

aanwezigwrote:Hoppaaa, oke uurtje stampen bij miquel! Links Vooraan!wrote:kan ook.. vooraan links dan of zo?wrote:We kennen wel meeten voor de set van Miquel. Kenne we daarna meteen los op zijn set en die van Bril. Ik zeg kwart over 3 bij de talent area, vooraan uiteraard
Net men kaarten verkocht! Op naar Zaterdag
Free VIP 

In de nieuwsbrief staat het juistwrote:Jammer dat er toch telkens weer die van die spelvauten inzitten...![]()
Maar wil zin om te vlammen, ook al staan we weer aan de vroege kant... GAS EROP
-
S
Haha, nu ik de locatie zie kan ik me voorstellen dat er geen geluidslimiet is
. Wordt een rusteloze dag voor de hertjes en eekhoorns, dat ze die noten maar in hun oren stoppen
.
Weersverwachting Lommel:
zaterdag
28-08-2010:
Lichtelijk bewolkt,
Max temp: 18
Min Temp: 10
Regenkans: 26%
Regen in mm: 1
Tot nu toe dus best positief, en die regenkans, als het 10 min regent vind ik het niet erug.
Weersverwachting Lommel:
zaterdag
28-08-2010:
Lichtelijk bewolkt,
Tot nu toe dus best positief, en die regenkans, als het 10 min regent vind ik het niet erug.
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Lommel/4055768wrote:Haha, nu ik de locatie zie kan ik me voorstellen dat er geen geluidslimiet is. Wordt een rusteloze dag voor de hertjes en eekhoorns, dat ze die noten maar in hun oren stoppen
.
Weersverwachting Lommel:
zaterdag
28-08-2010:
Lichtelijk bewolkt,
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021

Last World Dienstmededeling: Nederlanders kunnen niet pinnen op Last World.
De leverancier van de mobiele pin automaten heeft vanmorgen gemeld dat er door een technisch mankement niet betaald kan worden met een Nederlandse pinpas op Last World Festival. Het is dus aan te raden om vooraf geld te pinnen!
Nederlanders let op he!!!
De leverancier van de mobiele pin automaten heeft vanmorgen gemeld dat er door een technisch mankement niet betaald kan worden met een Nederlandse pinpas op Last World Festival. Het is dus aan te raden om vooraf geld te pinnen!
-
S
Goed om te wetenwrote:Last World Dienstmededeling: Nederlanders kunnen niet pinnen op Last World.
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... on=51.2333
Inderdaad zolang het maar niet lang aan een stuk regent maar laat ons hopen van nietwrote:Haha, nu ik de locatie zie kan ik me voorstellen dat er geen geluidslimiet is. Wordt een rusteloze dag voor de hertjes en eekhoorns, dat ze die noten maar in hun oren stoppen
.
Weersverwachting Lommel:
zaterdag
28-08-2010:
Lichtelijk bewolkt,
Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
-
S
Activator en Southstylers tracks?wrote:Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
Lekker knallen natuurlijk!wrote:Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
Over 2 uurtjes aanrijden richting Lommel! Alvast een Pre-Party bouwen en morgen keihard vlammen @ Last World 
Duh, maar draait Activator dan nieuwe tracks, oude tracks, beide, edits, tracks snel achter elkaar of niet, etc. etc. Southstylers gewoon een southstylers set van een half uur of doen zij er nog iets speciaals mee?wrote:Activator en Southstylers tracks?wrote:Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nah, van wat ik heb mee gemaakt is het verder niet heel speciaal. Gewoon half uur Southstylerswrote:Duh, maar draait Activator dan nieuwe tracks, oude tracks, beide, edits, tracks snel achter elkaar of niet, etc. etc. Southstylers gewoon een southstylers set van een half uur of doen zij er nog iets speciaals mee?wrote:Activator en Southstylers tracks?wrote:Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
-
S
wrote:Duh, maar draait Activator dan nieuwe tracks, oude tracks, beide, edits, tracks snel achter elkaar of niet, etc. etc. Southstylers gewoon een southstylers set van een half uur of doen zij er nog iets speciaals mee?wrote:Activator en Southstylers tracks?wrote:Iemand enig idee wat we van Activator live kunnen verwachten? En van Southstylers live?
Ik denk dat er gewoon activator platen en collabs worden gedraaid, misschien wat edits enz... Zelfde voor de Southstylers.
heb er zin in!! morgen al om half 8 op voor dit feest 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
GAS EROP 
Moet van te voren van 7 tot 12 werken. Je moet er wat voor over hebben om de middag vrij te hebben. Ons pap kan ons brengen en halen, dus das mooi
Tot morgen menschen!
Wow das vroegwrote:heb er zin in!! morgen al om half 8 op voor dit feest