Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
The Anim0l schreef:
JefQ schreef:


hahaha die bpm was echt moordend!



moordend is anders :D
of je hebt t nooit sneller meegemaakt:P


Ik weet niet hoor, maar zo snel wordt hardstyle nooit gedraaid als afsluiter op een feest. Kijk naar hardbass.. daar kon ik zelfs uitgebreid schijten en nog steeds hetzelfde nummer horen als ik terug kom, en ik garandeer je; ik neem er de tijd voor.

Je kon pas echt goed merken hoe snel het ging toen de kick in de climax erin knalde, dus dan verkijk je je wel even. En 50% van de onzin die mensen uitkramen is gebaseerd op overdrijven, dus als ik het woordje moordend gebruik in plaats van snel hoef je er niet gelijk een kaartje aan te knopen.


draai dan gewoon hardcore als afsluiter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
draai dan gewoon hardcore als afsluiter :x


Deden ze ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
The Anim0l schreef:
draai dan gewoon hardcore als afsluiter :x


Deden ze ook :lol:



als k t zo lees is er maar 1 of 2 nummertjes hardcore gedraait

en als jij dat afsluiten vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
patrickjeb schreef:
The Anim0l schreef:
draai dan gewoon hardcore als afsluiter :x


Deden ze ook :lol:



als k t zo lees is er maar 1 of 2 nummertjes hardcore gedraait

en als jij dat afsluiten vind xd


Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxxer

Made schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.

Amen :worship:


Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Made schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.

Amen :worship:

Ben ik het NIET mee eens. Je kan ook de rauwste set een uur eerder plaatsen en het laatste uur doorknallen op HC, of desnoods het laatste half uur. Zoals ze dat in de Matrixx doen... Altijd heldig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Made schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.

Amen :worship:

Ben ik het NIET mee eens. Je kan ook de rauwste set een uur eerder plaatsen en het laatste uur doorknallen op HC, of desnoods het laatste half uur. Zoals ze dat in de Matrixx doen... Altijd heldig! :worship:

Vind ik ook vetter hoor, laatste uurtje hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Is twitter toch nog ergens goed voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Made schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jongens jongens jongens, je gaat naar een hardstyle feest. Ik vind dan persoonlijk dat je gewoon moet afsluiten met hardstyle!!
als je hardcore wil horen , dan moet je maar lekker naar een hardcore feest gaan. Je heb genoeg dikke hardstyle platen die je als afsluiter kan gebruiken.
Gooi je het BPM een paar omhoog, niet te hoog. Altijd maar dat hardcore aan het einde. Hoeft voor mij echt niet.

Amen :worship:

Ben ik het ook helemaal mee eens! Maar als ze het zo goed kunnen opbouwen als dat bfront en frontliner dat deden heb ik er geen problemen. Als het van het een naar het andere nummer ineens naar hardcore gaat hou ik het ook altijd voor gezien. Kan dan totaal niet inkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

zo ze zijn weer lekker snel bij b2s! en hij zit goed in elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zijn ze trouwens niet Digital Punk versus Waverider vergeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

B2S is altijd wel snel in het maken van aftermovies hoor ! ziet er leuk uit ik kijk nu al uit naar volgens jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vanRossum schreef:
B2S is altijd wel snel in het maken van aftermovies hoor ! ziet er leuk uit ik kijk nu al uit naar volgens jaar

als je kijkt naar q-dance... nondeju die zijn sloom! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:59 
 

Made schreef:
Zijn ze trouwens niet Digital Punk versus Waverider vergeten?


idd, wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Och een half uurtje hardcore als afsluiter kan altijd! Als je dat niet vindt kunnen moet je maar naar een house feest!
Traditie getrouw komt er vaak een beetje hardcore bij kijken en dat dien je maar goed te vinden punt :D

Die aftermovie is wel snel maar niet super boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker








Deepack & Psyko Punkz.. helden :thumbsup:
Avio & Josh en Wesz ook trouwens.. maar Deepack & Psyko Punkz staken bij verre met hun nek overal boven uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:22 
 

Jemig hakbijl, heb je gewoon 5 kwartier staan filmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Jemig hakbijl, heb je gewoon 5 kwartier staan filmen?



hmm daar lijkt het wel op xd

Maar zoals je ziet aan de geweldige vaste hand heb ik niet stil gestaan tijden het filmen :D
Soms tussendoor zie je volgens mij gewoon helemaal niets en dat heb ik dan niet eens door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

niks persoonlijks maar ik vind het altijd maar irritant als er iemand voor me zolang staat te filmen, je gaat toch om te feesten, niet om filmpjes te maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sinds hardstyle hip is geworden is dat veranderd, net als het publiek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahahaha, onder het filmpje van van HHZ & BH krijg ik een reclame te zien:
"Boek deze DJ voor uw bruiloft. Vanaf 50 euro" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dit is ook een bazen filmpje, Het einde..

Heerlijk om af te sluiten met refly, wat een nummertje blijft dat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toevallig iemand met een aziatisch uiterlijk aanwezig hiero? De groetjesss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
[youtube][/youtube]

Dit is ook een bazen filmpje, Het einde..

Heerlijk om af te sluiten met refly, wat een nummertje blijft dat (L)


Haha echt een bazen afsluiting, zie mezelf nog op het filmpje :lol:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten