Ik weet er 1 op te noemen die wel gaat namelijk VIKwrote:zijn er genoeg hier in Hilvarenbeek e.o.wrote:Anders lekker met de hardtraxxers mee stampen!wrote:Wil eigenlijk ook wel naar deze party, is ff kijken of er meer animo @thuisfront voor is
maar volgens mij gaan die ook niet? of heb ik dat mis?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Als Vik gaat, ga ik zeker met hem mee! al moeten we met zijn 2en gaan!wrote:Ik weet er 1 op te noemen die wel gaat namelijk VIK
word me 11de keer silverdome xDwrote:zoals op deze tekening is het al jaren.. volgens mij ben ik degene die al iets van 10x in de silverdome is geweest met een party en jij eeehh 1?wrote:wrote:wist niet dat axe kon tekenenalleen volgens mij is de rookruimte aan de andere kant / voorzijde
oh jaa jij weet weer waar alles komt te staan xD
Rookruimte wisselt nog wel eens af qua locatie.. vorig jaar was het linksvoor, met project hardcore ook..
en volgens mij is rookruimte nog maar 1 keer rechtsvoor geweest en voor de rest alleen maar linksvoor
Is er nog een set waar jullie het meeste naar uitkijken?
Voor mij toch wel AVIO vs Josh&Wesz samen met Bioweapon vs Toneshifterz.
Avio en J&W nog maar 1 keer en Bioweapon en Toneshifterz nog nooit. En dan tel ik hardbass er niet mee.
Avio en J&W nog maar 1 keer en Bioweapon en Toneshifterz nog nooit. En dan tel ik hardbass er niet mee.
B-Front vs. Frontliner. Wordt gewoon DE set van de avond. Na alle nieuwe tracks van Bob gehoord te hebben op Rebirth, kan ik niet meer wachten om ze opnieuw te horen op KO!wrote:Is er nog een set waar jullie het meeste naar uitkijken?
ik merk t welwrote:Is er nog een set waar jullie het meeste naar uitkijken?
heb wel is vaker uitgekeken naar sommige setjes waar achteraf niks aan was
en de setjes waarvan je t niet verwachten waren echt gruwelijk
Tering 11e keerword me 11de keer silverdome xD
en volgens mij is rookruimte nog maar 1 keer rechtsvoor geweest en voor de rest alleen maar linksvoor
Ik ben alleen 2 edities knockout geweest, dit wordt me 3e keer.. Project Hardcore is niet echt mijn ding en hardbass heb ik daar nooit meegemaakt.
foutjee....word 12de keerwrote:Tering 11e keerword me 11de keer silverdome xD
en volgens mij is rookruimte nog maar 1 keer rechtsvoor geweest en voor de rest alleen maar linksvoor, hoe vaak heb jij hardbass daar ook wel niet meegepakt dan daar?
3x hardbass
5x project hardcore
2x knockout (3x vanaf zaterdag:p)
1x technoboy
L
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2009
last seen Feb 2014
1 of 2 kaarten over ivm afzegging.
hoeveel wil je hebben voor 2 kaarten?wrote:1 of 2 kaarten over ivm afzegging.
L
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2009
last seen Feb 2014
€70wrote:hoeveel wil je hebben voor 2 kaarten?wrote:1 of 2 kaarten over ivm afzegging.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik die twee en ook B-Front vs Frontlinerwrote:Is er nog een set waar jullie het meeste naar uitkijken?
Voor mij het meest AVIO vs J&Wwrote:Ik die twee en ook B-Front vs Frontlinerwrote:Is er nog een set waar jullie het meeste naar uitkijken?
Maar Deepack vs PP word ook zeker geniaal (Deepack's kant tenminste
Oftewel:
Allemaal vanaf 3 uur
NC vs Pitcher ook wel
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Gewoon vol beuken de laatste uurtjes, daar hou ik van 
Wij nemen misschien het laatste hafl uurtje van tby vs stephanie nog mee.. voor ons is het toch maar paar minuutjes lopen.
B
Pff, geen zin in een druk warm zweethokwrote:Bijna uitverkocht.
Erger dan Xxlerator RAW of Rebirth Festival kan het niet zijnwrote:Pff, geen zin in een druk warm zweethokwrote:Bijna uitverkocht.
B
Of feestfabriekwrote:Erger dan Xxlerator RAW of Rebirth Festival kan het niet zijnwrote:Pff, geen zin in een druk warm zweethokwrote:Bijna uitverkocht.
Of je moest stiekem huilen..
Tering, wat heb ik een zin in dit feest!!
Tering, wat heb ik een zin in dit feest!!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Wordt episch
gewoon lekker dun t shirt aan water over jezelf gooien en geen last van de hitte (hoop ik)
Is het zo erg met die warmte? veel erger als op feestfabriek zal niet kunnen denk ik?
Who was there
Nobody has said they're going yet.