naar huis toe rollen 
Ja hier ook!wrote:naar huis toe rollen
Ja hier ook!wrote:naar huis toe rollen
wrote:Denk dat ik het toch maar thuis wetstrijd van ga maken en deze laat liggen.
2 grote feesten vindt ik wel mooi genoeg voor 1 maand.
Nou ik had over het Hardbass geluid weinig te klagen hoor, dan stond je wss op een verkeerde plek in de zaalwrote:Waarschijnlijk aanwezig, hoop dat wel dat 't geluid wat harder staat dan bij HARDBASS!
Tot dan! xx
Eentje extra kan toch wel ?wrote:nee Knock Out sla ik dit jaar over![]()
kheb al genoeg anders feesten waar ik heen ga dus volgend jaar beter
ja zou wel kunnen maar dan hou ik denk ik niet genoeg geld over voor de andere feestenwrote:Eentje extra kan toch wel ?wrote:nee Knock Out sla ik dit jaar over![]()
Even paar over uurtjes maken?wrote:ja zou wel kunnen maar dan hou ik denk ik niet genoeg geld over voor de andere feestenwrote:Eentje extra kan toch wel ?wrote:nee Knock Out sla ik dit jaar over![]()
Ik heb in elk feest waar ik naar toe ga zin inwrote:Gek genoeg heb ik hier wel zoveel zin in, misschien wel evenveel als hardbass
wrote:Ik heb in elk feest waar ik naar toe ga zin inwrote:Gek genoeg heb ik hier wel zoveel zin in, misschien wel evenveel als hardbass
Same here!!wrote:Nu een maand afkicken van feesten, en dan er weer hard aan gaan met knock out en loudness!
Links voor, zoals altijd... Je bent de eerste die ik spreek die niets op 't geluid had aan te merken! Op XXLERATOR ook met paar gasten staan praten, vonden 't ook allemaal te zachtwrote:Nou ik had over het Hardbass geluid weinig te klagen hoor, dan stond je wss op een verkeerde plek in de zaalwrote:Waarschijnlijk aanwezig, hoop dat wel dat 't geluid wat harder staat dan bij HARDBASS!
Tot dan! xx
+1wrote:Eerst scantraxx swat tour, dan sick veel zin in dit feest
Ik ook maar Rebirth slaan we niet over natuurlijk!wrote:+1wrote:Eerst scantraxx swat tour, dan sick veel zin in dit feest