ich bin dabei!
Kwartiertje fietsen xDwrote:2 Minuten lopen. BAM!
Ga denk ik niet tho.
Kwartiertje fietsen xDwrote:2 Minuten lopen. BAM!
Beun, Gill en ik deden er 5,5 uur (of 4,5?) uur over om terug te komen vanuit R'dam, na Loudness. Wat een hell was dat, maar wel gezelligwrote:Vorig jaar 4uur met OVHaha, eerst uur wachten op mensen op spijk, toen trein gemist, tram gepakt, weer trein gemist, toen pendelbus vol.
Jaa is ook een optie, maar dan moet ik via rotterdam of den haag. Is geen directe verbinding met delft, dus dan wordt het lekker 20 minuutjes op me brommertje zittenwrote:Gewoon lekker met het ov
Qbuzz 174 wel.. die gaat van delft centraal naar centrum west, kan je vanaf daar bus pakken naar silverdomewrote:Jaa is ook een optie, maar dan moet ik via rotterdam of den haag. Is geen directe verbinding met delft, dus dan wordt het lekker 20 minuutjes op me brommertje zittenwrote:Gewoon lekker met het ov
Hij moet toch ook terug die bus gaat waarschijnlijk niet op zondag rond die tijdwrote:Qbuzz 174 wel.. die gaat van delft centraal naar centrum west, kan je vanaf daar bus pakken naar silverdomewrote:Jaa is ook een optie, maar dan moet ik via rotterdam of den haag. Is geen directe verbinding met delft, dus dan wordt het lekker 20 minuutjes op me brommertje zittenwrote:Gewoon lekker met het ov
wrote:Das sowieso al een reden om thuis te blijven dan
Jij weet gelukkig zeker dat je ervan kunt uit gaan dat je aanwezig bentwrote:Damn, heb echt al niet normaal veel zin hierin![]()
dat gaan moeilijke weken worden dat wachten
wrote:Jij weet gelukkig zeker dat je ervan kunt uit gaan dat je aanwezig bentwrote:Damn, heb echt al niet normaal veel zin hierin![]()
![]()
hier spant het er nog om
Paar posts hierboven, vertelde ik dat ik nog met familie wat moet gaan doenwrote:wrote:Jij weet gelukkig zeker dat je ervan kunt uit gaan dat je aanwezig bentwrote:Damn, heb echt al niet normaal veel zin hierin![]()
![]()
hier spant het er nog om
Wat dan ??als je gewoon twijfelt ; zeg ik doen