Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Psyko Punkz en geniaal. Knijp me, ik droom vast!

Persoonlijke mening enzo.
Blijkbaar toch een populair duo he? ;)

helaas wel, maar het probleem bij hun is en overigens bij heel veel dj's. De variaties in de sets, altijd en echt altijd hetzelfde :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz vs Brennan Heart; Kan opzich nog wel leuk zijn met nieuwe nummers van Headhunterz en waarschijnlijk ook wat Digital Age werk.. Had dan toch liever Headhunterz vs Wildstylez gezien.
Bioweapon vs Toneshifterz; Aussie battle, Bioweapon doet me echt helemaal niets.. maar Toneshifterz zijn lekker bezig met hun collabs met Zany en ook we are the Future. Kan ook wel leuk zijn!
Technoboy vs Stephanie; Gewoon drama, dit moet echt de beginset zijn anders sta ik een uur bij de Loempiavouwers.. of chille op de tribune. Wordt namelijk de laatste beats van het nummer inmixen, vorig jaar was nog wel leuk met Tuneboy
Deepack vs Psyko Punkz; Ik verwacht wel een duidelijk battle, want Deepack en Psyko Punkz deden dit vorig jaar heel goed met Psyko Punkz met die edit van Words of the Gang en de Alpenzusjes tegen Alpha2 van Deepack. Weet niet wat ik moet verwacht, denk vooral een sfeersetje.
Noisecontrollers vs The Pitcher; Dit kan wel is een heel lekker setje gaan worden!
Digital Punk vs Waverider; Hopelijk wat lekker rauw werk van beide, al denk ik dat Waverider liever Tillt Gold etc draait.
B-front vs Frontliner; Waarom geen B-Front vs Ran-D of B-Front vs Titan? Of nog beter. B-front vs Frequencerz? :( Denk dat dit een set afwisselend van Rauw naar soft wordt, wel jammer.
AVIO vs Josh & Wesz; Weet niet wat ik hiervan kan verwachten, maar als ze weer openen met Bombs Away dan wowrdt dit een beesteset.

Ik hoop dat de djs nu vooral in hun achterhoofd houden dat het een Battle is, dus een beetje elkaar uitmaken voor van alles en nog wat, beetje gek doen. Enige die dit vorig jaar deden waren Coone, Psyko Punkz, D-Block & S-te-fan, Deepack en headhunterz

Gewoon aanwezig, 2 minuten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pffooeee zwaar balen dit!!, had een superdikke line up verwacht! :(
geen speciale duo's samen, nou dan wordt het wss toch maar alleen Loudness ipv beide :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En welke dodo heeft Deepack vs. Psyko Punkz verzonnen? De meest onlogische combinatie ooit!

Het zou juist beter geweest zijn als alles onlogisch is, nu is het allemaal voor de hand liggend -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Chukkels schreef:
En welke dodo heeft Deepack vs. Psyko Punkz verzonnen? De meest onlogische combinatie ooit!

Het zou juist beter geweest zijn als alles onlogisch is, nu is het allemaal voor de hand liggend -_-


Nee, maar dit is hetzelfde als B-Front tegenover de Wasted Pinguinz zetten.
Of Chris One tegenover Headhunterz

Sommige dingen kun je gewoon niet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En welke dodo heeft Deepack vs. Psyko Punkz verzonnen? De meest onlogische combinatie ooit!



lijkt mij juist 1 van de vetste battles die avond

bioweapon/toneshifterz word niks denk k
tby/stephanie k hoop echt zo erg dat die 2 openen
noisecontrollers/pitcher mogen van mij wel afsluiten
voor de rest zie k t allemaal wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:39 
 
Hardtraxxer

Gewoon een dikke line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Technoboy vs Stephanie; Gewoon drama, dit moet echt de beginset zijn anders sta ik een uur bij de Loempiavouwers.. Gewoon aanwezig, 2 minuten lopen.
:lol:

Met beide ben ik het eens behalve dat het voor mij 10 minuutjes is anders zou ik thuis blijven voor deze line up. :')

Verder mis ik wildstylez echt en psyko punkz is echt niet mijn ding maar gelukkig compenseert (hopelijk) deepack dit een beetje... Had liever hardcore afsluitertje op deze locatie gehad maar dat komt misschien dat ik verliefd ben op deze locatie icm project hardcore (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen B-Front vs Frontliner, AVIO vs Josh & Wesz en NC vs The Pitcher intressant. Niet genoeg voor mij om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze volgorde zou veel goed maken.


Technoboy vs Stephanie
Bioweapon vs Toneshifterz
Headhunterz vs Brennan Heart
Deepack vs Psyko Punkz
Digital Punk vs Waverider
AVIO vs Josh & Wesz
Noisecontrollers vs The Pitcher
B-front vs Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up valt beetje tegen...

Maar wat nog meer tegen valt zijn die voorspelbare duo's altijd.

Als je deze namen los van elkaar zou nemen, en willekeurige duo's zou maken zou ik het veel leuker vinden.

Die duo's als B-Front & Frontliner, TBY & Stephanie, Bioweapon & Toneshifterz zijn allemaal zo voorspelbaar als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy vs Isaac
Headhunterz of/en Wildstylez vs Max Enforcer
Toneshifterz vs Bass Modulators of Beat Providers
Psyko Punkz vs Deepack of Alpha2
Digital Punk vs Zany
AVIO vs Crypsis & Luna
Noisecontrollers of The Pitcher vs Frontliner
B-Front vs Frequencerz

dan waren het denk ik wel echte battles geweest, alleen laatste battle zijn 2 van zelfde label.
nu is het meer &, dan VS inderdaad, vorig jaar werd dat nog wel door sommige goed opgepakt. Hoop dat de organisatie nu beetje eisen stelt aan edit nummers (zoals Words of the Gang en After MF edits van vorig jaar en natuurlijk 1,2 Skien van Hhz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Line up valt beetje tegen...

Maar wat nog meer tegen valt zijn die voorspelbare duo's altijd.

Als je deze namen los van elkaar zou nemen, en willekeurige duo's zou maken zou ik het veel leuker vinden.

Die duo's als B-Front & Frontliner, TBY & Stephanie, Bioweapon & Toneshifterz zijn allemaal zo voorspelbaar als wat.


Je haalt me de woorden uit de mond. Even kijken of ik hier bij ben, vind 't concept nog altijd wel tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AVIO!!!! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dan waren het denk ik wel echte battles geweest, alleen laatste battle zijn 2 van zelfde label.
nu is het meer &, dan VS inderdaad, vorig jaar werd dat nog wel door sommige goed opgepakt. Hoop dat de organisatie nu beetje eisen stelt aan edit nummers (zoals Words of the Gang en After MF edits van vorig jaar en natuurlijk 1,2 Skien van Hhz)

Doen ze gewoon onderling hoor. Ik zou me niet te druk maken. Het zou gewoon een prima feest kunnen zijn. Vergelijk het met X-Qlusive DBSTF. Eerste verwachtingen waren laag, achteraf gewoon een prima feest. Andersom kan ook (QDP Fusion). Kun je beter het eerste hebben toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Doen ze gewoon onderling hoor. Ik zou me niet te druk maken. Het zou gewoon een prima feest kunnen zijn. Vergelijk het met X-Qlusive DBSTF. Eerste verwachtingen waren laag, achteraf gewoon een prima feest. Andersom kan ook (QDP Fusion). Kun je beter het eerste hebben toch?


Precies! Ondanks dat Fusion wel een leuk feest en ik toch meer van raw hardstyle hou, vond ik XQ: DBSTF gewoon stukken beter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
dan waren het denk ik wel echte battles geweest, alleen laatste battle zijn 2 van zelfde label.
nu is het meer &, dan VS inderdaad, vorig jaar werd dat nog wel door sommige goed opgepakt. Hoop dat de organisatie nu beetje eisen stelt aan edit nummers (zoals Words of the Gang en After MF edits van vorig jaar en natuurlijk 1,2 Skien van Hhz)

Doen ze gewoon onderling hoor. Ik zou me niet te druk maken. Het zou gewoon een prima feest kunnen zijn. Vergelijk het met X-Qlusive DBSTF. Eerste verwachtingen waren laag, achteraf gewoon een prima feest. Andersom kan ook (QDP Fusion). Kun je beter het eerste hebben toch?


Gewoon een prima feest? XQ was een heldig feest! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
dan waren het denk ik wel echte battles geweest, alleen laatste battle zijn 2 van zelfde label.
nu is het meer &, dan VS inderdaad, vorig jaar werd dat nog wel door sommige goed opgepakt. Hoop dat de organisatie nu beetje eisen stelt aan edit nummers (zoals Words of the Gang en After MF edits van vorig jaar en natuurlijk 1,2 Skien van Hhz)

Doen ze gewoon onderling hoor. Ik zou me niet te druk maken. Het zou gewoon een prima feest kunnen zijn. Vergelijk het met X-Qlusive DBSTF. Eerste verwachtingen waren laag, achteraf gewoon een prima feest. Andersom kan ook (QDP Fusion). Kun je beter het eerste hebben toch?

Hier geef ik je echt gelijk in, maar dat is eigenlijks met alles zo. Als je ergens te hoge verwachtingen van hebt. Valt het meestal gewoon tegen.
Ik denk zelf dat dit nog wel is een leuk feestje kan worden, maar ja heb het geld niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afwachten of ik ga.
Voorspelbaar, niet de beste lineup, maar vorig jaar was er wel een leuk sfeertje.
ik denk dat omdat iedereen zo negatief is dat dit feest net goed kan worden.
Ik wil gerust wel gaan, de setjes zullen denk ik beter zijn dan meeste mensen verwachten (al moet technoboy vs stephanie wel openen xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Afwachten of ik ga.
Voorspelbaar, niet de beste lineup, maar vorig jaar was er wel een leuk sfeertje.
ik denk dat omdat iedereen zo negatief is dat dit feest net goed kan worden.
Ik wil gerust wel gaan, de setjes zullen denk ik beter zijn dan meeste mensen verwachten (al moet technoboy vs stephanie wel openen xD)

Zie eerder Digital Punk & Waverider openen als ik eerlijk mag zijn. Zijn voor het grootste publiek toch de minst bekende namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
mezeke schreef:
Afwachten of ik ga.
Voorspelbaar, niet de beste lineup, maar vorig jaar was er wel een leuk sfeertje.
ik denk dat omdat iedereen zo negatief is dat dit feest net goed kan worden.
Ik wil gerust wel gaan, de setjes zullen denk ik beter zijn dan meeste mensen verwachten (al moet technoboy vs stephanie wel openen xD)

Zie eerder Digital Punk & Waverider openen als ik eerlijk mag zijn. Zijn voor het grootste publiek toch de minst bekende namen.

Avio vs J&W. Zie Hardbass ;)

Digital Punk vs Waverider zal wel ergens tussendoor komen. Digital Punk staat erom bekend dat ie een set perfect kan opbouwen dus je kan hem praktisch op elk tijdstip neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien hier maar is heen :yay: dan wilt Banaanslak vast ook mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Roebén schreef:
Chukkels schreef:
En welke dodo heeft Deepack vs. Psyko Punkz verzonnen? De meest onlogische combinatie ooit!

Het zou juist beter geweest zijn als alles onlogisch is, nu is het allemaal voor de hand liggend -_-


Nee, maar dit is hetzelfde als B-Front tegenover de Wasted Pinguinz zetten.
Of Chris One tegenover Headhunterz

Sommige dingen kun je gewoon niet maken.

Ik geef je gelijk.
Meesters en heren in de hardstyle scene tegenover de nieuwste en saaiste/eentonigste groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Chukkels schreef:

Nee, maar dit is hetzelfde als B-Front tegenover de Wasted Pinguinz zetten.
Of Chris One tegenover Headhunterz

Sommige dingen kun je gewoon niet maken.

Ik geef je gelijk.
Meesters en heren in de hardstyle scene tegenover de nieuwste en saaiste/eentonigste groep.


Het is niet zo zeer dat talenten niet tegen ouwe rotten kunnen, maar meer dat dezelfde subgenre in hardstyle bij elkaar moet passen. Zie je het al voor je? Magic wordt gedraaid, gevolgd door Let The Bass Kick, daaropvolgend komt Psycho en daarna Stardust. Zo krijg je nooit opbouw in de avond en dat doet totale afbraak aan het feest. Wat wél iets geniaals zou zijn, zou bijvoorbeel Luna tegenover Zany zetten. Luna gaat early draaien en Zany kan de keus maken tussen early en de hardstyle van nu. Hell, zelfs een nieuw talent zou kunnen, dan wordt er gewoon Early vs. Hardstyle gedraaid. Stevige early op het midden van de avond, zou niet eens zo veel uitmaken.

Maar Beukstyle vs. Breakstyle kan gewoon niet! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was niet super serieus bedoeld hoor. :P
Was beetje mijn visie met jouw visie door elkaar mengen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten