Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ik net toevallig in één van de feesttenten stond (tip: na +- 6 uur als de main "raw" begint te worden en de indoor mainstage / raw gewoon vermijden en lekker de tenten in duiken) maar ik heb echt 0,0 last gehad van kou, regen of drukte.
Zelfs bij Kafke en Lamme Frans gewoon volop ruimte gehad. Heerlijk dagje gehad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Die tent binnenkomen was echt een hel, zo abnormaal druk met maar 2 kleine in en uitgangen? En ook nog allebei achter in de tent, waardoor de doorstroom daar echt belabberd was. Weet niet wie dat bedacht heeft maar tussen al dat geduw, getrek en lopende mensen staan was geen pretje.


Over de gehele rechterzijde van de tent zaten nog zo'n 3 á 4 ingangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hoek daar is al vrij nat. Heb ff de AHN gecheckt en het het midden van het veld is relatief gezien een stuk dieper dan het omliggende land. Dan kan je de hele nacht wel dompel pompen in die vijver hengelen maar de omliggende bodem levert ook nog gewoon water na wat via de sub-surface en oppervlakkige afvoer naar het laagste punt wilt. Als de bodem is verzadigd is dan is het dus ook zonder regen dweilen met de kraan open. De dag ervoor is er al flink over de platen heen gehost waardoor ze al wat zijn weggezakt en het extra water sneller tot boven de platen komt. Al kan je die platen op, als je een keer een stap mis zet kan je goed je eigen flink blesseren of een fontein aan modderwater omhoog laten knallen. Stel je dat eens voor met het aantal bezoekers dat hier van plan was heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast

Hey Jurriën
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
David_ schreef:
Die tent binnenkomen was echt een hel, zo abnormaal druk met maar 2 kleine in en uitgangen? En ook nog allebei achter in de tent, waardoor de doorstroom daar echt belabberd was. Weet niet wie dat bedacht heeft maar tussen al dat geduw, getrek en lopende mensen staan was geen pretje.


Over de gehele rechterzijde van de tent zaten nog zo'n 3 á 4 ingangen ;)


Ik moet ook zeggen dat ik er maar 1x langsgelopen ben, en daar aan de zijkanten niemand naar binnen zag gaan. Het leek voor mij op wat nooduitgangen, dus als er nog 4 waren is mij dat ontgaan. Neemt niet weg dat die 4 alsnog redelijk achterin de tent zitten als ik het me goed herinner.

@Remi
Ik heb dus de hele dag alleen bij de main gestaan, en even Fanaticz om te schuilen. Kan dus niet spreken voor de feesttenten in dit geval. Vond de WCs en de eettent ook heel erg druk, dat zorgde bij mij voor het drukke gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine tip: op de main, sowieso linksvoor en linkshalf, heb je ook plaszuilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kleine tip: op de main, sowieso linksvoor en linkshalf, heb je ook plaszuilen.

Dat was een verademing toen ik die zag staan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Remi schreef:
Kleine tip: op de main, sowieso linksvoor en linkshalf, heb je ook plaszuilen.

Dat was een verademing toen ik die zag staan :worship:


Ook leuk om jou nog gezien te hebben. Not. Is er weer niet van gekomen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n moeder wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Z'n moeder wel?

Ze was er wel weer ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten