Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook de zaterdag aanwezig. Hopen dat we dit weekend weer helemaal hersteld zijn aangezien ik op het moment ziek op bed lig :thumbdown:

Ik ga wel met redelijk lage verwachtingen naar dit feest, tot nu toe altijd carnaval gevierd in een feesttent in het dorp wat me prima beviel. Heb me laten ompraten door mijn vriendin... Maar ik denk dat het vast wel gezellig worden als we het zelfde niveau bier harken aan kunnen houden als wat we normaal ook met carnaval doen :beer:

Vind de lineup eerlijkgezegd ook niet heel denderend, echt een slechte trend dat tegenwoordig alle 'talent' stages vol staan met alleen maar raw namen. Zo veel goede en talentvolle euforische talenten die niet geboekt worden, echt teleurstellend als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KARNAVAL FESTIVAL ZONDAG - AFGELAST!
Ondanks dat wij de hele nacht en ochtend hebben doorgewerkt, heeft de organisatie samen met de veiligheidsinstanties helaas moeten besluiten om het evenement van vandaag niet door te laten gaan.

Door de extreme regenval en de harde wind zijn het terrein en de parkeerplaatsen van Karnaval Festival slecht toegankelijk. Ook wordt zeer harde wind verwacht waardoor wij de veiligheid van bezoekers niet kunnen garanderen.

Indien je in het bezit bent van een zondagticket ontvang je aankomende week meer informatie over je ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast


Heel erg grappig ja voor de organisatie en iedereen die een kaartje had :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast


Ja grappig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast

Sneuneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kansloze reacties online op dat bericht ook. Mensen denken echt alleen maar aan zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast


Beste grap van 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi klote ja, al kan de organisatie hier natuurlijk niks aan doen. Feest maar door zetten in Breda joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrij bizar idd dat mensen gaan zeuren om het geld van wat gekochte muntjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Vrij bizar idd dat mensen gaan zeuren om het geld van wat gekochte muntjes :/

Best lullig anders als je 150,- (noem maar wat) aan munten hebt gekocht en het dus eigenlijk weggegooid geld is.
Snap best dat men daar over begint te zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest wordt afgelast omdat 1. het terrein er dramatisch bij ligt van alle regen van gisteren en vanmorgen en 2. vanwege de harde windstoten de hele dag.

Komen de fb-reacties.. 'Het regent al niet eens meer', 'laat het dan vanavond doorgaan'

Alsof het terrein dan ineens geen modderpoel meer is, en de wind ook verdwenen is... :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vitality schreef:
Vrij bizar idd dat mensen gaan zeuren om het geld van wat gekochte muntjes :/

Best lullig anders als je 150,- (noem maar wat) aan munten hebt gekocht en het dus eigenlijk weggegooid geld is.
Snap best dat men daar over begint te zeuren.


Onder een Facebookbericht ja?

Organisatie geeft zelf al aan dat er in de loop vd week meer info komt, dan wacht je daar toch lekker op.

Oja en mensen die boos zijn 'want we waren al onderweg' nou boehoe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Vitality schreef:
Vrij bizar idd dat mensen gaan zeuren om het geld van wat gekochte muntjes :/

Best lullig anders als je 150,- (noem maar wat) aan munten hebt gekocht en het dus eigenlijk weggegooid geld is.
Snap best dat men daar over begint te zeuren.


Onder een Facebookbericht ja?

Organisatie geeft zelf al aan dat er in de loop vd week meer info komt, dan wacht je daar toch lekker op.

Oja en mensen die boos zijn 'want we waren al onderweg' nou boehoe :lol:

Had niet mee gekregen dat dit direct in dat facebook bericht gedaan werd. Ja dan is het wel een beetje ongeduldig en cringy
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen zijn gewoon teleurgesteld. Als je zin hebt in een feest en het gaat niet door is dit altijd zuur. Anderzijds moet je dan gewoon begrip tonen. De organisatie zit hier ook niet op te wachten en zij draaien hierdoor waarschijnlijk ook dik verlies. Als ze het laten doorgaan is het ook niet goed, want dan gaat het volk klagen over de slechte toestand van het terrein, dat het organisatorisch toch beter kon of in het slechtste geval dat iemand sterft omdat ie een stuk van een stage in zijn nek krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas geen carnaval festival dan, maar wel Vazard op Defqon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De organisatie blaast een heel feest niet last minute af voor hun plezier.

Nu komt de verzekering er hoogstwaarschijnlijk nog tussen en is het verlies (hopelijk) beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Was leuke fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Helaas geen carnaval festival dan, maar wel Vazard op Defqon!

Hatsjeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met nul verwachtingen en nul ruggengraat de laatste moment nog ticket gekocht voor zaterdag.
Prima dag gehad. Carnaval is totaal niet m'n ding maar wat pils erin en dan ben ik vertrokken.
Hele dag door met gezellige mensen staan praten. Prima setjes, zeer goede sfeer met momenten,....

++ B-Front
++++ B-Front - Thank for god music. In de regen met alle die-hard fans staan mee brullen (L) (L) Toch niet meer normaal dit :worship:

Moment van de dag was wel dat ik een flesje cola van een bloedserieuze hoepie hakker heb vastgehouden tijdens z'n strakke dans moves. Stond zes man rond te filmen :lol: :lol: ppffffttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Moment van de dag was wel dat ik een flesje cola van een bloedserieuze hoepie hakker heb vastgehouden tijdens z'n strakke dans moves. Stond zes man rond te filmen :lol: :lol: ppffffttt


Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mega gezellige dag gehad. Lekker veel buiten gestaan (was mooi tijdens B-Front in de regen. Eindelijk lekker de ruimte) en ook wat meer afgewisseld met de verschillende feesttenten dan afgelopen jaren. RAW tent heel de dag vermeden. Blijft toch wel een van de gezelligere festivaldagen van het jaar en dan met name door de busreis die we ieder jaar maken met 80 man vanuit Goes.

En wonder boven wonder heeft mijn gips het volledig overleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, was weer een mooie dag. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 17:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad en met een (over)volle boombox heerlijk Carnaval gevierd!
Zonde van de zondag. Is die hardtraxx meeting trouwens nog wat geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag hier ook een prima feestje gehad, al weet ik niet of dit voor herhaling vatbaar is. Ten eerste is het weer gewoon kut, de kou en de regen is gewoon iets waar je je de hele dag aan loopt te ergeren

Het was ook vrij druk overal. Ik heb geprobeerd de Raw tent de hele dag te vermijden maar tijdens die plensbui tijdens B-Front toch mee naar binnen gesleept. Die tent binnenkomen was echt een hel, zo abnormaal druk met maar 2 kleine in en uitgangen? En ook nog allebei achter in de tent, waardoor de doorstroom daar echt belabberd was. Weet niet wie dat bedacht heeft maar tussen al dat geduw, getrek en lopende mensen staan was geen pretje. Voor ons nog bijna 2 mensen op de vuist zien gaan om het compleet te maken.

Stond ik ook nog binnen tijdens Riot Shift vs. Rooler. Normaal kan ik Rooler nog wel waarderen maar deze set was me een partijtje herrie zeg. Al die laserkicks van Riot Shift eerst, en dan draait Rooler vervolgens allemaal gare edits van platen waarvan het orgineel wel goed is...

Al met al de kutste 30 minuten ooit in een festivaltent meegemaakt, het is dat ik met wat vrienden stond die ook om de muziek van riot shift moesten lachen, anders was ik via de nooduitgang naar buiten gestormd.

Heel erg balen voor de organisatie dat de Zondag niet door kon gaan, maar een buiten festival organiseren in de winter blijft wel een groot risico. Vooral in Nederland.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten