Not sure if...wrote:Ik zou op zo'n soort feest dus heerlijk gaan op iets van een Chapter V vs. Posyden als afsluiter ofzo.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kom op gast.wrote:Ik zou op zo'n soort feest dus heerlijk gaan op iets van een Chapter V vs. Posyden als afsluiter ofzo.
En Adrenalize met zijn Toxic live act dan? Lijkt me wel iemand die het leuk vind om voor zo'n feest een goed afsluiter te producerenwrote:Hele mooie melodieën met een stevig randje eraan om lekker mee af te sluiten.wrote:Die mag je effe toelichten..wrote:Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn
WP was leuk maar niet afsluit waardig imo
Voor een afsluiter mag er van mij meer pit in zitten
Precies dit. Afgelopen zaterdag zag je dat een Wasted Penguinz dus een dikke prima afsluiter is op zo'n event. Wat ook een verademing was: de mensen hielden hun shirt aan. Ik zag wel een enkeling met blote buik. Maar het overgrote deel vond het niet nodig om hun lijf te lopen showen. Tevens zag je ook dat de gemiddelde leeftijd veel hoger lag waardoor het gedrag ook veel volwassener oogde.wrote:Ik hoop dat ze dichtbij het concept blijven en geen raw afsluiter boeken.
Doe mij dan maar GPF x Unicorn On Ketamine als afsluiter. Hun platen hebben ook wel eens een paar seconden melodie.wrote:beter ophidian die heeft ook melodietjes
Dit is toch wel ff reden om voor het eerst in zo'n 5 jaar iets van me te laten horen hier (moest mijn accountnaam zelfs opzoeken haha). Heel gaaf om te zien dat er weer meer hype ontstaat rondom euforische hardstyle en hoeveel positieve energie het bij mensen opbrengt. En top dat een stapel zwaar ondergewaardeerde artiesten steeds meer een podium krijgen. Hopelijk zet deze trend door. 
Ik baal dat ik de vorige editie heb moeten missen. Hopelijk lukt het deze editie wel om aanwezig te zijn
Ik baal dat ik de vorige editie heb moeten missen. Hopelijk lukt het deze editie wel om aanwezig te zijn
*Wacht nog steeds op de release van Defiancewrote:Dit is toch wel ff reden om voor het eerst in zo'n 5 jaar iets van me te laten horen hier (moest mijn accountnaam zelfs opzoeken haha). Heel gaaf om te zien dat er weer meer hype ontstaat rondom euforische hardstyle en hoeveel positieve energie het bij mensen opbrengt. En top dat een stapel zwaar ondergewaardeerde artiesten steeds meer een podium krijgen. Hopelijk zet deze trend door.
100% aanwezig. Ik vertrouw dhr. Reeve er volledig op dat ook hier weer een prachtige line-up tevoorschijn getoverd zal worden, dus ik laat de suggesties lekker achterwege. 
Bij. Hopelijk niet weer ziek tijdens het feest. Hoop vooral op nog een keer Solstice zodat ik die eens live kan zien.
Inderdaad, alsof wij van het forum moeten gaan bepalen hoe hij zijn feestje moet programmeren.wrote:100% aanwezig. Ik vertrouw dhr. Reeve er volledig op dat ook hier weer een prachtige line-up tevoorschijn getoverd zal worden, dus ik laat de suggesties lekker achterwege.
Ik zie het meer als mensen die het concept snappen (op een paar gekkies na met raw-afsluiters omdat iets hard moet zijn), maar ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat het weer zo top wordt als de afgelopen editie.wrote:Inderdaad, alsof wij van het forum moeten gaan bepalen hoe hij zijn feestje moet programmeren.wrote:100% aanwezig. Ik vertrouw dhr. Reeve er volledig op dat ook hier weer een prachtige line-up tevoorschijn getoverd zal worden, dus ik laat de suggesties lekker achterwege.
Jay Reeve weet best dat wij dat wel even bepalen.wrote:Inderdaad, alsof wij van het forum moeten gaan bepalen hoe hij zijn feestje moet programmeren.wrote:100% aanwezig. Ik vertrouw dhr. Reeve er volledig op dat ook hier weer een prachtige line-up tevoorschijn getoverd zal worden, dus ik laat de suggesties lekker achterwege.
Dan heb ik niks gezegd.wrote:Jay Reeve weet best dat wij dat wel even bepalen.
Me2. Maar niet getreurd, er staat een verdwaald ripje op youtube. Van een FearFM set, in top kwaliteitwrote:*Wacht nog steeds op de release van Defiance
Thanks voor alle suggesties mensen!
Jullie hebben bepaald en de line-up is rond! Zie jullie 9 november!
Jay Reeve geen classics set
Jay Reeve pres Melodic Tempo
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta
Aanwezig met de moeder van Thyronwrote:Thanks voor alle suggesties mensen!
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta
Dat hebben de jongens van dit forum mooi weer even bepaalt. Keurig.wrote:Thanks voor alle suggesties mensen!
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta
Aanwezig voor Jay Reeve geen classics setwrote:Thanks voor alle suggesties mensen!
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta
Nu de programmering van area 2 nog.
Heel HT op de brommer richting Tillywrote: Ophidian
@Nuracore!!!!!!!!wrote:Nu de programmering van area 2 nog.
wrote:Thanks voor alle suggesties mensen!
Sub Zero Project
Chapter V vs Poseidon
Ophidian
GPF b2b Unicorn On Keta