Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noiseshock vs Sylence
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Noiseshock vs Sylence

idd nogal een verschil ja
Bij Sylence als dj krijg je een sekte cadeau xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 13:51 
 
Hardtraxxer

Vet dat dit een terugkerend concept wordt :)

Wat random namen die leuk zouden zijn imo (sommigen zijn al genoemd maar op een gegeven moment ben je ook wel door de pure euforische namen heen, wellicht mogelijk om artiesten te boeken die hier en daar wat hardere platen hebben maar grotendeels toch euphoric zijn en die vragen een puur euforische set te draaien, bijv Code Black met een 2011-2015 euphoric set, The Pitcher, Atmozfears wat later/als afsluiter die alleen z’n euforische platen draait, Devin Wild, etc?)

Verder..

Progressive Hardstyle
Refuzion
Omegatypez / Faizar
Neilio
Sound Rush
Rebourne
The Vision
A-Rize
Avi8
Envine
Serzo
D-Charged
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste namen zijn al genoemd maar het zou vet zijn naast dat Solstice, Jay Reeve, Cyber en WP weer een tweede editie aanwezig zijn bijv weer mag toch ook een D-Charged, Serzo, Horyzon, Omegatypez/Faizar, Geck-O, Rebourne, Neilio, The Pitcher.

Idealiter:
Rebourne
Neilio
Faizar/Omegatypez
Envine
Solstice
Jay Reeve
Wasted Penguinz /w Code Black
Adrenalize
The Pitcher
Primeshock
Serzo
Ecstatic / Audiotricz / Progressive Hardstyle
D-Charged


@2 area
Recoder
Euphorizer
Avi8
Wildfyre
Wiqtory
Horyzon (dit zou toch heel vet zijn :drool: )
Stormerz
Genericz
Synthsoldier
Energyzed

Een van deze haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Recoder
Euphorizer
Avi8
Wildfyre
Wiqtory
Horyzon (dit zou toch heel vet zijn :drool: )
Stormerz
Genericz
Synthsoldier
Energyzed



Deze namen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder y of z in je naam doe je niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:13 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Meeste namen zijn al genoemd maar het zou vet zijn naast dat Solstice, Jay Reeve, Cyber en WP weer een tweede editie aanwezig zijn bijv weer mag toch ook een D-Charged, Serzo, Horyzon, Omegatypez/Faizar, Geck-O, Rebourne, Neilio, The Pitcher.

Idealiter:
Rebourne
Neilio
Faizar/Omegatypez
Envine
Solstice
Jay Reeve
Wasted Penguinz /w Code Black
Adrenalize
The Pitcher
Primeshock
Serzo
Ecstatic / Audiotricz / Progressive Hardstyle
D-Charged


@2 area
Recoder
Euphorizer
Avi8
Wildfyre
Wiqtory
Horyzon (dit zou toch heel vet zijn :drool: )
Stormerz
Genericz
Synthsoldier
Energyzed

Een van deze haha

Energyzed & Atmozfears lijkt me wel wat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even mezelf quoten uit het andere topic:

Citaat:
Hou het maar zoals nu, alleen euforisch en laat de opbouw naar 'hardere' Hardstyle maar zitten. Devin Wild bijv. vind ik top op een feest, maar zou hem hier niet vinden passen.

Ik kan niet wachten op de volgende editie :loving: Ik hoop op Horyzon, Progressive HS en Geck-O.

Ik hoop echt niet op een Atmozfears met z'n wannabe raw kicks.

Nuracore schreef:
Solstice, Jay Reeve, WP, D-Charged, Serzo, Horyzon, Geck-O, Neilio, The Pitcher.

Idealiter:
Neilio
Envine
Solstice
Jay Reeve
Wasted Penguinz
Adrenalize
The Pitcher
Serzo
Ecstatic / Audiotricz / Progressive Hardstyle
D-Charged


@2 area
Horyzon (dit zou toch heel vet zijn :drool: )
Stormerz


Ja super. Ook de classic set mag blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classics hoeft van mij eigenlijk ook niet. Als ik classics wil horen zijn er genoeg classics feesten. Of het moet als opening zijn, prima.

Verder hoeft het idd geen raw einde te hebben, iets wat je met Atmozfears, Devin Wild, Hard Driver, D-Sturb (waar Jay Reeve naar hintte in plafond dienst) wel gaat krijgen ondanks de aanwezigheid van melodieën. Zelfs D-Block & S-te-fan zijn misschien al te 'hard' voor dit feest.

Misschien is Thera zelfs wel leuk als afsluiter, en dan met wat hard trance spul oid. Of zoals ik eerder al opperde Primeshock (lekkere melodieën maar wel met wat energie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 11:41 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Classics hoeft van mij eigenlijk ook niet. Als ik classics wil horen zijn er genoeg classics feesten. Of het moet als opening zijn, prima.

Verder hoeft het idd geen raw einde te hebben, iets wat je met Atmozfears, Devin Wild, Hard Driver, D-Sturb (waar Jay Reeve naar hintte in plafond dienst) wel gaat krijgen ondanks de aanwezigheid van melodieën. Zelfs D-Block & S-te-fan zijn misschien al te 'hard' voor dit feest.

Misschien is Thera zelfs wel leuk als afsluiter, en dan met wat hard trance spul oid. Of zoals ik eerder al opperde Primeshock (lekkere melodieën maar wel met wat energie).


Ja, helemaal mee eens. Ik denk dat bovenstaande artiesten inderdaad net iets te hard zijn, al gingen Galactixx en Demi Kanon wel redelijk die kant op. Kreeg alleen niet de juiste vibe van Wasted Penguinz, had dus wellicht Galactixx en Demi Kanon liever als afsluiter gehad.

Bass Modulators of Wildstylez kan ook misschien nog wel nice zijn als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Classics hoeft van mij eigenlijk ook niet. Als ik classics wil horen zijn er genoeg classics feesten. Of het moet als opening zijn, prima.


Zo'n Melodic Madness-set kan je als 'classic set' zien, de vergeten plaatjes van ná de classic periode die buiten de boot vallen. Jay Reeve postte dit zelf voor zijn Melodic Madness-set op Rebirth 2023:

Citaat:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 15:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ULTIMO schreef:
Classics hoeft van mij eigenlijk ook niet. Als ik classics wil horen zijn er genoeg classics feesten. Of het moet als opening zijn, prima.


Zo'n Melodic Madness-set kan je als 'classic set' zien, de vergeten plaatjes van ná de classic periode die buiten de boot vallen. Jay Reeve postte dit zelf voor zijn Melodic Madness-set op Rebirth 2023:

Citaat:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)


haha, het idee heeft zich wel mooi vertaald naar een grootschalig evenement als ik het zo terug lees. Koesteren van de oudere euforische hits maar ook ruimte voor nieuwe pareltjes <3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 15:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wootum schreef:
Noiseshock

Goeie! :D

Als er toch een vliegtuig gaat, kan Stormerz ook wel mee ;)


laat m z'n lambo maar inruilen voor een private jet en deze kant op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ULTIMO schreef:
Classics hoeft van mij eigenlijk ook niet. Als ik classics wil horen zijn er genoeg classics feesten. Of het moet als opening zijn, prima.


Zo'n Melodic Madness-set kan je als 'classic set' zien, de vergeten plaatjes van ná de classic periode die buiten de boot vallen. Jay Reeve postte dit zelf voor zijn Melodic Madness-set op Rebirth 2023:

Citaat:
De melodic madness set wil ik dedicaten aan de gouden euforische jaren. Denk aan 2014-2017. Dat zal eigen werk zijn maar ook veel andere euforische platen met alleen de beste melodietjes. Er zijn zoveel vette platen gemaakt in die tijd die je eigenlijk nog maar weinig hoort. Te nieuwe voor classic feestjes en te oud voor hedendaagse sets. En aangezien we hier op een stage staan vol liefhebbers lijkt me dit een mooie kans om daar toch eens aandacht aan te besteden. Dit allemaal ingepakt in een vlotte mix om zoveel mogelijk platen ten gehoren te kunnen brengen en een lekkere flow te behouden :)

Ja idd, die 2014-2018 periode is goud! Die zie ik ook graag terug want die platen hoor je bijna nergens meer.
Maar er werd ook een classics set gedraaid met platen van voor 2014 toch? Dat hoeft van mij persoonlijk niet zo. Daar zijn classics feesten voor. Of het moet als openingsset zijn, dan is t prima imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 21:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Envine, Synthsoldier, D-charged, Horyzon, zomaar wat namen die er ook wel leuk zouden passen hier :thumbsup:

Honderdmiljoenmiljard% eens! Precies wat een tweede editie goed zou vullen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke kees, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 22:27 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Euphorizer

Wel eens met je hele lijst (op misschien Code Black na ivm zn huidige sound), maar deze zou echt heel tof zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marvel schreef:
Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn

Persoonlijk vind ik dat dit écht niet past :P

Sowieso weer aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Marvel schreef:
Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn

Die mag je effe toelichten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 15:17 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Marvel schreef:
Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn

Die mag je effe toelichten..


Hele mooie melodieën met een stevig randje eraan om lekker mee af te sluiten.
WP was leuk maar niet afsluit waardig imo
Voor een afsluiter mag er van mij meer pit in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 15:17 
 
Hardtraxxer

Marvel schreef:
RTM93 schreef:
Marvel schreef:
Sub zero project als afsluiter zou ook leuk zijn

Die mag je effe toelichten..


Hele mooie melodieën met een stevig randje eraan om lekker mee af te sluiten.
WP was leuk maar niet afsluit waardig imo
Voor een afsluiter mag er van mij meer pit in zitten


Dan zou ik nog eerder proberen om een Myst te strikken. Die past beter in het Melodic Madness straatje dan SZP imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 15:23 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Vet dat dit een terugkerend concept wordt :)

Wat random namen die leuk zouden zijn imo (sommigen zijn al genoemd maar op een gegeven moment ben je ook wel door de pure euforische namen heen, wellicht mogelijk om artiesten te boeken die hier en daar wat hardere platen hebben maar grotendeels toch euphoric zijn en die vragen een puur euforische set te draaien, bijv Code Black met een 2011-2015 euphoric set, The Pitcher, Atmozfears wat later/als afsluiter die alleen z’n euforische platen draait, Devin Wild, etc?)

Verder..

Progressive Hardstyle
Refuzion
Omegatypez / Faizar
Neilio
Sound Rush
Rebourne
The Vision
A-Rize
Avi8
Envine
Serzo
D-Charged


Valt reuze mee, de keuze is reuze alleen omdat er weinig vraag is released men overal en nergens en is er genoeg ongehoord talent. Men vergeet dat Gearbox ook een euforisch label heeft met echt een hoop kwalitatief goede releases van boys zoals:
AVI8 (was al genoemd)
High Resistance
Fraqtion
Attix
Phyric
Wav3motion
Visionized
Oryon
Navion

En zo kun je op HU2DZ ook nog wel wat pareltjes vinden van gasten die gewoon simpelweg tracks maar gewoon vrij uitbrengen en niet op een label die eens een kans verdienen.

Ik vind het een goede ontwikkeling ieder geval dat er een tegengeluid is. Het hoeft van mij niet persé alleen maar harder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 16:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik zou op zo'n soort feest dus heerlijk gaan op iets van een Chapter V vs. Posyden als afsluiter ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat ze dichtbij het concept blijven en geen raw afsluiter boeken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten