Zeer goed vermaakt hier gisteren.
Binnenkomen bij Jones die The Pitcher - Sky Rocket erop legt, je kan veel slechter een feest beginnen... Verder vond ik the Scandinavian Takeover ook erg leuk. De platen van Wiqtory kon ik echt weinig mee, maar Serzo en vooral D-Charged maakten een hoop goed
Vanaf Avi8 werd de sfeer in de zaal ook steeds beter. Zijn set was ook wel leuk, al vind ik het op gegeven moment wel wat eentonig worden bij hem. Noiseshock niet zo heel veel mee en dit is ook beetje langs mij heen gegaan. Toen Jay Reeve uiteindelijk erbij kwam was dat ook wel een verfrissing naar mijn mening.
Primeshock grotendeels gemist omdat ik toen al ben gaan eten omdat ik de sets daarna absoluut niet wilde missen. Eten smaakte beter dan de vorige keer maar ik vond het nog steeds niet heel denderend. Geen spijt dat ik zo vroeg ben gaan eten want wat een sets daarna
Melo-3 tot en met Adrenalize waren echt geweldige uurtjes. Melo-3 had voor mij persoonlijk setje van de dag, wat een parels gehoord zeg. Refuzion daarna een goeie 2e en tevens ook verrassend. Vond een tijdje zijn platen een stuk minder en zijn set op Defqon 2 jaar geleden viel zwaar tegen, maar hier had ie het steengoed voor elkaar. Wat een fijne melodieën gehoord! Sfeer was ook echt genieten geblazen tijdens zijn setje.
Melodic Madness set vond ik iets minder dan op de vorige editie, maar nog steeds heel erg goed. Elevate
Geck-o erbij was ook een leuke verrassing en Soul Train paste er prima tussen zo! Solstice: tja ik blijf soms wat moeite hebben met zijn (gebrek aan) mixwerk, maar ik blijf gewoon groot fan van deze maffe Spanjaard. Enorm genoten van zijn platen
. Adrenalize had goed door op welk feest die stond. Heel tof dat hij The Future draaide! Verder voornamelijk zijn hitjes gehoord maar die blijven goud. Sfeer zat er wederom goed in!
Cyber en Wasted Penguinz beide wisselvallige ervaringen mee qua nummers, dus vond het prima dat ze samen stonden. Helaas vond ik deze set niet zoveel aan verder. Wasted Penguinz zat weer eens aan de lopende band in de microfoon te brallen. Ik heb me hier al meerdere keren aan gestoord, doet veel af aan zo'n set. Verder vond ik 90 minuten ook wat te lang maar dat kan smaak zijn. Progressive Hardstyle vond ik ook ietsjes tegenvallen. Paar niet-eigen platen waarvan ik dacht ''mwah had niet gehoeven'' en geen Bow Down
verder nog genoeg parels gehoord deze set, daar niet van.
Bedoeling was om daarna de trein te pakken maar die was vertraagd dus besloten Galactixx ook mee te pakken. En was positief verrast! Hij sloot het feest in stijl af. +oneindig voor de originele Art Of Creation met originele kicks, wat ging dat lekker zeg
verder nog Accelerate en DBSTF - Fire erop gelegd afgewisseld met de eigen platen die juist wel de moeite waard zijn zoals Euphoria, Young en Better Days. De set en tevens feest afsluiten met You & Me was de kers op de taart voor deze dag, wat een steengoede plaat blijft dat!
Ik blijf wel wisselende ervaringen houden met 013. Prachtige zaal qua ligging, grootte en opzet. Maar het geluid was zeker in de eerste paar uur echt mega wisselvallig. Op sommige momenten echt hondsberoerd geluid ervaren midden-links op de vloer. Vanaf Melo-3 ongeveer wel gewoon stabiel en degelijk geluid ervaren gelukkig. Catering blijft ook niet echt top en vervelend dat het buiten is, zeker met deze temperaturen. Daarnaast was het me ook iets te druk. Was nog wel doenbaar maar soms wel beetje last van gehad. Uiteindelijk werd het later op de avond prima te vertoeven linksachter op de vloer gelukkig.
Maar volgende editie zijn we er zeker weer bij. Was weer top!