Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 21:26 

Hardtraxx Veteran

Zeer goed vermaakt hier gisteren. :loving:

Binnenkomen bij Jones die The Pitcher - Sky Rocket erop legt, je kan veel slechter een feest beginnen... Verder vond ik the Scandinavian Takeover ook erg leuk. De platen van Wiqtory kon ik echt weinig mee, maar Serzo en vooral D-Charged maakten een hoop goed :D Vanaf Avi8 werd de sfeer in de zaal ook steeds beter. Zijn set was ook wel leuk, al vind ik het op gegeven moment wel wat eentonig worden bij hem. Noiseshock niet zo heel veel mee en dit is ook beetje langs mij heen gegaan. Toen Jay Reeve uiteindelijk erbij kwam was dat ook wel een verfrissing naar mijn mening.

Primeshock grotendeels gemist omdat ik toen al ben gaan eten omdat ik de sets daarna absoluut niet wilde missen. Eten smaakte beter dan de vorige keer maar ik vond het nog steeds niet heel denderend. Geen spijt dat ik zo vroeg ben gaan eten want wat een sets daarna :loving: Melo-3 tot en met Adrenalize waren echt geweldige uurtjes. Melo-3 had voor mij persoonlijk setje van de dag, wat een parels gehoord zeg. Refuzion daarna een goeie 2e en tevens ook verrassend. Vond een tijdje zijn platen een stuk minder en zijn set op Defqon 2 jaar geleden viel zwaar tegen, maar hier had ie het steengoed voor elkaar. Wat een fijne melodieën gehoord! Sfeer was ook echt genieten geblazen tijdens zijn setje.

Melodic Madness set vond ik iets minder dan op de vorige editie, maar nog steeds heel erg goed. Elevate (L) Geck-o erbij was ook een leuke verrassing en Soul Train paste er prima tussen zo! Solstice: tja ik blijf soms wat moeite hebben met zijn (gebrek aan) mixwerk, maar ik blijf gewoon groot fan van deze maffe Spanjaard. Enorm genoten van zijn platen :yay: . Adrenalize had goed door op welk feest die stond. Heel tof dat hij The Future draaide! Verder voornamelijk zijn hitjes gehoord maar die blijven goud. Sfeer zat er wederom goed in!

Cyber en Wasted Penguinz beide wisselvallige ervaringen mee qua nummers, dus vond het prima dat ze samen stonden. Helaas vond ik deze set niet zoveel aan verder. Wasted Penguinz zat weer eens aan de lopende band in de microfoon te brallen. Ik heb me hier al meerdere keren aan gestoord, doet veel af aan zo'n set. Verder vond ik 90 minuten ook wat te lang maar dat kan smaak zijn. Progressive Hardstyle vond ik ook ietsjes tegenvallen. Paar niet-eigen platen waarvan ik dacht ''mwah had niet gehoeven'' en geen Bow Down :cry: verder nog genoeg parels gehoord deze set, daar niet van.

Bedoeling was om daarna de trein te pakken maar die was vertraagd dus besloten Galactixx ook mee te pakken. En was positief verrast! Hij sloot het feest in stijl af. +oneindig voor de originele Art Of Creation met originele kicks, wat ging dat lekker zeg :clap: verder nog Accelerate en DBSTF - Fire erop gelegd afgewisseld met de eigen platen die juist wel de moeite waard zijn zoals Euphoria, Young en Better Days. De set en tevens feest afsluiten met You & Me was de kers op de taart voor deze dag, wat een steengoede plaat blijft dat! :worship:

Ik blijf wel wisselende ervaringen houden met 013. Prachtige zaal qua ligging, grootte en opzet. Maar het geluid was zeker in de eerste paar uur echt mega wisselvallig. Op sommige momenten echt hondsberoerd geluid ervaren midden-links op de vloer. Vanaf Melo-3 ongeveer wel gewoon stabiel en degelijk geluid ervaren gelukkig. Catering blijft ook niet echt top en vervelend dat het buiten is, zeker met deze temperaturen. Daarnaast was het me ook iets te druk. Was nog wel doenbaar maar soms wel beetje last van gehad. Uiteindelijk werd het later op de avond prima te vertoeven linksachter op de vloer gelukkig.

Maar volgende editie zijn we er zeker weer bij. Was weer top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 11:20 

Hardtraxx Veteran

Onwijs genoten, wat een fantastische dag! De hype en zenuwen waren enorm en wat mij betreft meer dan waard gemaakt. Ik vind dat deze editie de eerste overtroffen heeft, muzikaal gezien en qua sfeer. Mooi om de trots en dankbaarheid bij Jay Reeve te zien, inclusief emotionele ontlading en aankondiging van een album. 'T is meer dan gegund.
Op naar volgend jaar. We zijn nog maar net begonnen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:07 

Hardtraxxer

Heb ff mn videos in 1 video gemaakt, mocht je geïnteresseerd zijn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:09 

Hardtraxx Veteran

brb ff 22 minuten aan telefoonbeelden checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:11 

Hardtraxxer

Dit was wederom een zeer geslaagde en gezellige dag. Ik vond deze editie niet per se beter dan de eerste editie en dat had met name te maken met de drukte die ik op de dansvloer ervaarde.

Refuzion is wat mij betreft dé dj voor Melodic Madness. Heerlijke melodieën, alleen jammer dat hij live draaide. Na de melodie van Meet Again een vreemde switch en ook met Follow Me een versnelde edit. Gelukkig sloot hij alsnog af met Don’t Care. Aanrader om zijn instagram post daarover te bekijken, wat een sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 13:48 

Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
verhaaltje

Volgend jaar weer? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 14:01 

Hardtraxx Veteran

Was feeste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 14:03 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Koever schreef:
verhaaltje

Volgend jaar weer? (L)

Als mn matties er niet zomaar worden uitgezet wel ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 14:04 

Artiest

Iedereen super bedankt voor weer een mega editie! Het voelt soms nog een beetje onwerkelijk allemaal wel haha. Om te zien dat deze muziek (voor mij persoonlijk de mooiste muziek die er bestaat), ook zoveel andere mensen blij maakt en deze groep alleen maar verder lijkt te groeien is voor mij onbetaalbaar <3. Iets wat ik een paar jaar terug nooit had durven dromen. Gelukkig hebben we de beelden om dit te bevestigen en heerlijk na te genieten :love:

Ik hoop jullie allemaal iig weer te zien in 2025, want wij zijn nog lang niet klaar! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 21:40 

Hardtraxx Beheerder

Heerlijke dag gehad met een hele hoop hits, veel gezellige mensen en een goede sfeer.
Ik vond de sfeer ietsje minder dan de vorige editie. Dat kwam mede door de drukte, maar verder was het top!

Ik wil er graag volgend jaar weer bij zijn! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 23:02 

Hardtraxx Elite

Helemaal af weer. Alleen Primeshock gemist omdat dit minder mijn ding is. En eten natuurlijk :P

Heb me zeker niet mateloos gestoord aan het gedrag van WP, maar het mag de kwaliteit van de set niet in de weg zitten, en dit was wel het geval helaas. Jammer want vorige editie was hij zonder twijfel de topper van de avond samen met Jon. Had het met Cyber te doen. :/

Volgende editie graag Cyber Solo of samen met onze Amerikaanse broeder Sylence. :D

Verder veel vertrouwen in een evenaring in 2025.

Graag nog een act uit het verleden naast de toppers van nu. Zoals onder andere Neilio, Rebourne, The Vision,...

Dank aan Julien (Jay Reeve), hier zit duidelijk veel tijd en liefde in. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 08:53 

Hardtraxx Crew

Op het begin kwam ik er helemaal niet lekker in, en dat kwam door de drukte in de zaal. Ik kan daar gewoon niet goed tegen, heb m'n bewegingsruimte nodig. De eerste paar uren zijn daardoor ook helemaal aan me voorbij gegaan, baal ervan dat ik Noiseshock en Melo-3 daardoor 'gemist' heb. Tijdens Refuzion maar even wat gaan eten en daarna bovenaan op de trap gaan staan waar wat meer ruimte was. Goede keuze geweest want de zin begon toen weer terug te komen en een hele gave avond gehad. Perfect blok aan artiesten en geweldige muziek gehoord. Galactixx keek ik een beetje tegenop omdat ik niks meer met z'n nieuwe muziek heb, maar hij snapte heel goed op welk feest dat ie stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 16:27 

Hardtraxxer

Onwijs vette dag gehad . Meeste is alwel gezegd maar soms leek het of ik op een ijsbaan liep
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 19:42 

Hardtraxxer

Heerlijke dag gehad hier. Bij binnenkomst was het nog een beetje tam maar vanaf Avi8 zat de sfeer er lekker in. Gemiddelde leeftijd een keertje boven tiktok is ook wel fijn.
Heb me niet zo heel erg gestoord aan wasted penguinz, misschien omdat ik tegen die tijd ook al aardig misbruik had gemaakt van het aanbod aan Leffe biertjes. Gladde vloer niet eens heel veel last van gehad. Drukte vond ik ook nog wel meevallen.
Wel werd het storend dat continue het geluid weg werd gedraaid, tijdens de melodie is het nog geen ramp maar tijdens de kicks....
The Pitcher is een must have voor volgend jaar, miste hem deze editie wel op de line up. Wasted penguinz volgend jaar misschien wat vroeger laten draaien zodat hij minder achter de kiezen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 10:04 

Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Remi schreef:
Koever schreef:
verhaaltje

Volgend jaar weer? (L)

Als mn matties er niet zomaar worden uitgezet wel ghehe

Ik zal het ze doorgeven :thumbup: .
Vanavond kaarten scoren voor volgend jaar, hopppaaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 13:30 

Hardtraxxer

Wat ik mij dan nog wel afvraag betreft het wasted Wasted Penguinz verhaal.

Wordt er dan nog vanuit de organisatie met hem gesproken op het feest zelf of daarna, zijn er gesprekken met zijn management of is het gewoon een gevalletje 'kan gebeuren en door'? Want blijkbaar was het toch een hoop bezoekers opgevallen dat het niet allemaal even professioneel ging achter de decks, zoals ook hier vermeld.

Kan mij namelijk herinneren dat een aantal andere artiesten die (te veel) onder invloed op het podium stonden wel een reprimande kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 13:57 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Wat ik mij dan nog wel afvraag betreft het wasted Wasted Penguinz verhaal.

Wordt er dan nog vanuit de organisatie met hem gesproken op het feest zelf of daarna, zijn er gesprekken met zijn management of is het gewoon een gevalletje 'kan gebeuren en door'? Want blijkbaar was het toch een hoop bezoekers opgevallen dat het niet allemaal even professioneel ging achter de decks, zoals ook hier vermeld.

Kan mij namelijk herinneren dat een aantal andere artiesten die (te veel) onder invloed op het podium stonden wel een reprimande kregen.

Ik vind het oprecht schandalig hoe hij zich daar stond te gedragen. Een organisatie legt geld neer om hem daar te laten draaien, en dan ga je zo op het podium staan. Daarnaast geloof ik niet dat Cyber zijn fijnste 90 minuten had met iemand die als een oncontroleerbare malloot door de microfoon stond te schreeuwen, platen continu wegdraait en zelfs halverwege afkapt om zijn eigen nummer erin te gooien. Het was 10 minuutjes leuk, maar daarna werd het echt vervelend. Z'n mic was al afgepakt, maar vervolgens heeft hij hem nog van DL weten te jatten. Kan me niet voorstellen dat daar geen consequenties op volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 14:04 

Hardtraxxer

Kreeg beetje het idee dat hij, nav vorig jaar, dit als een gezellige bijeenkomst ziet.
Dit tegenover dat er gewoon professionaliteit van hem verwacht wordt.
Het gaf de indruk dat hij die verantwoordelijkheid niet ervaarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 03:18 

Hardtraxx Veteran

Jongens het zit letterlijk in z'n artiestennaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 23:14 

Hardtraxx Veteran

o dan is het allemaal prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 01:44 

Hardtraxxer

Maar goed dat headhunterz niet meer optreedt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 10:02 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Maar goed dat headhunterz niet meer optreedt dan.

De tijden dat hij Aiming For Ur Brain nog draaide waren echt anders.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten