Voor mij was het een hele dubbele dag. Begin van de middag heb ik eerst een uitvaart gehad maar wel besloten om vervolgens hier nog naar toe te gaan. 5:30 aangekomen op station Tilburg, sprintje getrokken naar 013 en precies op tijd bij de groep met een biertje voor Jay Reeve begon
Moest er nog een beetje inkomen, maar was een erg lekker setje. Solstice heb ik volgens mij nog nooit live kunnen zien op een beetje fatsoenlijke setting (lees: geen openingsslot zonder publiek met halfbakken geluid) maar zo kwam zijn muziek echt goed tot z'n recht en wat een heerlijke platen heeft hij stiekem ook in z'n repertoire zitten. Bij Adrenalize nog ff 3x moeten janken bij Another World, Above Heaven (of Elektronic Symphony?) & Get Up (het was een rare dag
) Wasted Penguinz heb ik eigenlijk nooit zo veel mee gehad dus het moest voor mij vooral van Cyber komen maar dat bleek dus wat lastig zoals eerder al gezegd. Progressive Hardstyle was ook weer dikke prima en van Galactixx is me helaas niet zo veel bijgebleven maar was ook een leuke set volgens mij. Vond het met name jammer om Refuzion en D-Charged te moeten missen, had in het bijzonder D-Charged - The Lick graag live willen horen
+ Leuke groep, sfeer, bierassorti, goeie sets
o Uiteindelijk niks meer gegeten op een paar frietjes van vrienden na wegens late aankomsttijd. Zij vonden het lang duren buiten, ik vond de frietjes die ze kwamen delen wel erg lekker.
o Wij stonden best hoog op de trap, daar werd nog wel prima meegezongen, gezwaaid en vrolijk gedaan maar als je even rondkeek viel het wel echt op dat bijna iedereen daar stil stond ipv te springen.
- Enige minpuntje was geen Astronauts bij Adrenalize en geen Everything Is God bij Cyber