Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 22:07 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Wegens persoonlijke omstandigheden helaas pas eind van de middag binnen, maar dat mag de pret niet drukken.

SL5961 schreef:
Enige waar ik me morgen druk om maak is wanneer ik een eetpauze in moet lassen aangezien de mindere acts redelijk vroeg of aan het einde staan xd

Over eten gesproken, hoe zit dat nou in 013? Laatste keer hadden ze volgens mij alleen 1 karig klein kraampje met een tosti en dat was het volgens mij wel. Kun je net als in Haven/Dynamo gewoon naar buiten om iets te halen en zo ja, nog tips?

Ze hebben foodtrucks buiten (als je linksvoor de zaal uitloopt en rechtsaf gaat kom je daar terecht) met Subquake vond ik het dramatische kwaliteit eten dus hopelijk is dat morgen beter.
Heb begrepen dat je deze keer niet naar buiten mag tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 22:56 

Hardtraxxer

SL5961 schreef:
Ze hebben foodtrucks buiten (als je linksvoor de zaal uitloopt en rechtsaf gaat kom je daar terecht) met Subquake vond ik het dramatische kwaliteit eten dus hopelijk is dat morgen beter.
Heb begrepen dat je deze keer niet naar buiten mag tussendoor.

Thanks! We gaan het zien dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 01:11 

Hardtraxx Veteran

Timetable is online!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 10:40 

Hardtraxx Veteran

Vanaf het begin aanwezig met Grim. Afterparty bij ons thuis op de lokale chirofuif. Deze dag kan alleen maar foutlopen... Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 13:48 

Hardtraxxer

Genietse vandaag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 15:20 

Hardtraxxer

Hype!
Te herkennen aan zwart adidas shirt, met groot rood symbool op achterkant, hmu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 22:32 

Donateur

WASTED penguin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 22:38 

Hardtraxxer

drift schreef:
WASTED penguin..

Wat een beschamend optreden zeg, de tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ok dit is spicy Hardtraxx content.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 23:33 

Hardtraxx Veteran

Mijn god wat vertiefde die zn set met die microfoon.
Jammer dat er niemand ingreep (Cyber, DL, Jay Reeve, organisatie)
Dit kon echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 23:41 

Hardtraxxer

Jammer van die set inderdaad, maar de rest, poah, bizar genoten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 23:49 

Hardtraxx Veteran

Heeft zijn naam zeker eer aan gedaan

ULTIMO schreef:
Mijn god wat vertiefde die zn set met die microfoon.
Jammer dat er niemand ingreep (Cyber, DL, Jay Reeve, organisatie)
Dit kon echt niet

Had het idee dat ze hem halverwege hebben afgepakt? Daarna zat hij nog te doen alsof hij een denkbeeldige microfoon pakte om door te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 23:56 

Hardtraxx Addict

was pontuz droeloe? haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 00:58 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
was pontuz droeloe? haha

En niet zo'n beetje.. mixte ook platen van Cyber halverwege uit en zat continu door de microfoon te blerren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 02:17 

Hardtraxxer

Ja jammer dat uitgerekend die set dan 90 minuten duurt. Zat echt af te tellen, maar ik heb sowieso niet heel veel feeling met beide dj’s dus dat hielp ook niet mee. Spekgladde vloer was ook een duidelijk minpuntje. Maar de rest was inderdaad echt top, lekkere energie en heel veel fijne platen voorbij horen komen. Hele dag uit volle borst meeblèren :thumbsup: Steeds dat geluid wegdraaien kreeg trouwens wel iets dwangmatigs, hoe leuk het effect ook is.

Melo-3 was wat mij betreft wel een van de hoogtepunten in ieder geval. Heeft Ecstatic nou een nieuwe versie van Horizon? Misschien was het wel iets anders. Mannelijke Wicked Game-vocals in ieder geval, hele vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 12:22 

Hardtraxx Veteran

Prachtig feest gehad! Van begin tot eind een geweldige sfeer en heerlijke muziek. Lang geleden dat ik muzikaal echt genoten heb van vrijwel elke set en elk nummer. Overal om je heen blije gezichten en bijna niemand stond stil (vooral linksvoor gestaan). Qua sets het meest genoten van Melo-3, Solstice en natuurlijk Jay Reeve solo. Ander hoogtepuntje voor mij was denk ik wel Noiseshock die Frontliner - TBA2 (One More Time) draaide, enorm lang niet gehoord maar ik ging weer helemaal terug naar de eindshow van m'n eerste Defqon in 2014. :loving: Volgend jaar zeker weer aanwezig!

Paar minpuntjes wel:
- Gladde vloer
- Prijs/kwaliteit verhouding van de friet
- Wasted Penguinz z'n gedrag. Deed inderdaad z'n naam eer aan, toch wel een smetje op een verder zo goed feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 13:00 

Hardtraxxer

Jay Reeve vs Noiseshock, Adrenalize en Refuzion waren voor mij de beste setjes.
Na WP en Cyber naar huis gegaan, was ook wel een tegenvaller die set.
Verder nog nooit zoiets meegemaakt qua sfeer.
Volgens mij werd je ook raar aangekeken als je niet sprong :lol:
Echt n puik feestje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 13:05 

Hardtraxxer

Top dag gehad! Wat een sfeer zeg! :thumbsup:
Keek erg uit naar WP maar was echt een tegenvaller.. :huh: Geen drank meer geven voor zijn DJ set, wat een aanfluiting zeg.
Adrenalize, Melo-3 & Progressive Hardstyle waren voor mij de sets van de dag... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ook een topdag gehad weer!
Binnengekomen bij Noiseshock maar de sfeer was toen nog een beetje zozo, toen vanaf Jay Reeve & Noiseshock kwam het echt los :thumbsup:

Primeshock heerlijke set, zij mogen er volgend jaar langer staan wmb. Sicke track die remix van Showtek, was die van henzelf? Kende m nog niet.
Ander hoogtepuntje was Refuzion, qua sfeer en muziek! Ook die graag een uur de volgende keer :$
Minpuntje was het mixwerk van Solstice, zowel met Melo-3 als solo, maakte veel foutjes. Verder de Solstice solo ook erg van genoten. En Adrenalize was weer geweldig! Die mag ook vaste gast blijven.

Na een klein uurtje WP&Cyber was ik er wel klaar mee, stoorde me mateloos aan WP die ondanks dat er lekkere tracks gedraaid werden de boel echt verziekte. Merkte dat de sfeer in de zaal (waar wij stonden althans) er niet beter op werd.

Had graag nog Progressive Hardstyle mee willen maken maar mijn rug was er ook wel klaar mee.

Ik lees hier trouwens veel over een gladde vloer maar ik had juist last van een ontzettende plakvloer (tribune linksvoor) :lol:

Al met al weer een fantastisch feest en volgend jaar ben ik er weer bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 16:52 

Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijk dagje gisteren Echt goed vermaakt, bij het begin vooraan in de zaal gestaan maar dat werd na MelodicMadness set echt een beetje te druk, dus daarna maar verhuist na de trap achterin. Mooi om weer eens daar te staan, beetje nostalgie zoals Euphoria vroeger. melo-3 en Jay-Reeve MM wel de topsets.
Weet iemand hoe die eerste plaat die Geck-o draaide heette ? Bij onze wandelende harstyle encyclopedieën was er niemand het antwoord wist.
013 voor de rest altijd prima, lekker La Trappe drinken, goede temperatuur, goede sfeer.
Wat ik wel mis, maargoed daar is het feest ook na, is een beetje een opbouw naar iets steviger tempo, vond progressive hardstyle and WP / Cyber echt een beetje teveel plaatje voor plaatje draaien. Maargoed daar is al meer over gezegd, ondanks dat er goede platen tussen zaten was de zaal wel een beetje aan het inkakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 17:17 

Hardtraxxer

Pohh dit was weer een heerlijk feest en wat een sfeer ook :loving: Heeft wat mij betreft zeker de vorige editie overtroffen en die was al top. Leuk ook om weer wat dooie forum genoten gesproken te hebben.

Was vanaf Primeshock binnen en dat was een leuke binnenkomer en goede toevoeging t.o.v. de vorige editie. Qua kicks misschien iets te lomp voor hoe laat ze stonden, maar dat mocht de pret niet drukken. Hoogtepunt was het Melo-3, Refuzion en Melodic Madness blok. Melo-3 was een leuke mengelmoes van de collabs, eigen (soms wat oudere) platen en ook wat platen van andere artiesten. De act zou wat mij betreft ook zeker niet misstaan op de mainstages van de grotere festivals. Refuzion heeft wel wat herrie tussen zijn releases van de laatste jaren zitten, maar draaide eigenlijk alle platen waar ik op hoopte en was zwaar genieten. Melodic Madness als set blijft een tof concept, was qua plaatkeuze ook weer totaal anders dan de vorige sets en leuk dat Geck-O ook een paar plaatjes meepakte.

Solstice helemaal gemist omdat ik tijdens het roken in een goed gesprek was beland en de tijd compleet was vergeten. Adrenalize was top (die B-Front collabs blijven goud :loving: ). Was heel benieuwd naar Cyber & Wasted Penguinz, maar vanwege eerder genoemde redenen viel dat wat tegen en kakte het ook een beetje in. Evengoed genoten van de platen. Progressive Hardstyle erna was leuk en daarna vond ik het wel weer mooi geweest en ben ik huiswaarts gegaan.

Pluspunt was dat de zaal goed gevuld was, maar ik niet het idee had dat het echt te druk was. Was ook leuk om vanaf het balkon een kwartiertje uit te kijken op al die wapperende handjes. Geluid was doorgaans goed. Eetfaciliteiten waren wel wat karig en ook niet ideaal dat het buiten in de kou was. Zou dan liever zien dat je zoals voorheen met een stempel weer naar binnen kan, zodat je in de stad ff snel iets kan eten.

Al met al voelde dit feest als thuiskomen, heerlijke muziek, gemoedelijk volk wat erop afkomt en ben 100% weer aanwezig bij de volgende editie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 17:25 

Hardtraxxer

HanM schreef:
Weet iemand hoe die eerste plaat die Geck-o draaide heette ? Bij onze wandelende harstyle encyclopedieën was er niemand het antwoord wist.

Feel the music
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 18:19 

Hardtraxxer

Voor mij was het een hele dubbele dag. Begin van de middag heb ik eerst een uitvaart gehad maar wel besloten om vervolgens hier nog naar toe te gaan. 5:30 aangekomen op station Tilburg, sprintje getrokken naar 013 en precies op tijd bij de groep met een biertje voor Jay Reeve begon :thumbsup: Moest er nog een beetje inkomen, maar was een erg lekker setje. Solstice heb ik volgens mij nog nooit live kunnen zien op een beetje fatsoenlijke setting (lees: geen openingsslot zonder publiek met halfbakken geluid) maar zo kwam zijn muziek echt goed tot z'n recht en wat een heerlijke platen heeft hij stiekem ook in z'n repertoire zitten. Bij Adrenalize nog ff 3x moeten janken bij Another World, Above Heaven (of Elektronic Symphony?) & Get Up (het was een rare dag :lol: ) Wasted Penguinz heb ik eigenlijk nooit zo veel mee gehad dus het moest voor mij vooral van Cyber komen maar dat bleek dus wat lastig zoals eerder al gezegd. Progressive Hardstyle was ook weer dikke prima en van Galactixx is me helaas niet zo veel bijgebleven maar was ook een leuke set volgens mij. Vond het met name jammer om Refuzion en D-Charged te moeten missen, had in het bijzonder D-Charged - The Lick graag live willen horen :loving:

+ Leuke groep, sfeer, bierassorti, goeie sets
o Uiteindelijk niks meer gegeten op een paar frietjes van vrienden na wegens late aankomsttijd. Zij vonden het lang duren buiten, ik vond de frietjes die ze kwamen delen wel erg lekker.
o Wij stonden best hoog op de trap, daar werd nog wel prima meegezongen, gezwaaid en vrolijk gedaan maar als je even rondkeek viel het wel echt op dat bijna iedereen daar stil stond ipv te springen.
- Enige minpuntje was geen Astronauts bij Adrenalize en geen Everything Is God bij Cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 19:15 

Hardtraxx Newbie

Qydos schreef:
HanM schreef:

Feel the music

Danku! heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2024 19:24 

Hardtraxx Veteran

Hoe lekker de friet ook was, 8,50 voor een frietje poh zeg :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten