Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 00:27 

Hardtraxx Newbie

Gerjanl schreef:
De laatste pagina weer. Wat een huilers ook. Eerder weg! Mis de laatste acts! Word een opa!

Lekker hè dagfeeste

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 09:26 

Hardtraxx Veteran

Gerjanl schreef:
De laatste pagina weer. Wat een huilers ook. Eerder weg! Mis de laatste acts! Word een opa!

Lekker hè dagfeeste

Nachtfeesten zijn ook voor zwervers die niks beters te doen hebben op zondag joh, dat weet iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 15:20 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Gerjanl schreef:

Lekker hè dagfeeste

Nachtfeesten zijn ook voor zwervers die niks beters te doen hebben op zondag joh, dat weet iedereen.

Rick, je bent gewoon jaloers dat je niet meer de hele zondag door kan snuiven omdat je kids hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 16:42 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor Emre, ik ben geen trieste mongool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 16:45 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Rick, je bent gewoon jaloers dat je niet meer de hele zondag door kan snuiven omdat je kids hebt.

Waarom geloof ik dat je dit ook meent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 16:49 

Hardtraxx Addict

Natuurlijk was dat niet serieus :lol:

Ik ben ook 3 decennia oud ondertussen, begin om te vallen rond 22:00, dus zou niet weten hoe ik nachtfeesten moet volhouden zonder mezelf de hele nacht te overdoseren om
wakker te blijven, wat ik ook niet meer wil natuurlijk, dus heb tegenwoordig ook veel liever dagfeesten :P maar vond de comment van gerjan wel geestig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 17:32 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
maar vond de comment van gerjan wel geestig.

Hilarische content inderdaad Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 18:11 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Zaagkick schreef:

Ben die accounts niet, maar denk wat je wil joh. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 22:40 

Hardtraxx Elite

Emre is duidelijk de pedalen kwijt... Gruwelijk veel zin in in. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 09:12 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Paling schreef:
Zaagkick schreef:

Ben die accounts niet, maar denk wat je wil joh. ;)

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 10:01 

Hardtraxxer

Ticket kunnen scoren voor 16 euro op ticketswap. Toch maar een kijkje nemen dan, pils harken en meeblèren geblazen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 13:36 

Artiest

LucG schreef:
Ticket kunnen scoren voor 16 euro op ticketswap. Toch maar een kijkje nemen dan, pils harken en meeblèren geblazen. :beer:

Toch apart dat het supersnel uitverkocht was en nu nog zo'n 156 tickets op ticketswap staan.
Anyway, superveel zin in. Kijk er al sinds februari naar uit want de eerste editie was perfect. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 14:22 

Hardtraxx Veteran

Divinez schreef:
LucG schreef:

Toch apart dat het supersnel uitverkocht was en nu nog zo'n 156 tickets op ticketswap staan.
Anyway, superveel zin in. Kijk er al sinds februari naar uit want de eerste editie was perfect. :loving:

Tickets waren ook pas sinds gisteren beschikbaar toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 14:26 

Hardtraxx Newbie

Ticket koper kon ze al wel op TS zetten, personalised tickets zijn er gisteren uit gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ja ik baal er ook van. Doordat ik kaartjes heb voorgeschoten voor personen die niet meer gaan ben ik momenteel 132€ misgelopen..
Erg zuur.
Ik hoop dat ik morgen nog in elk geval 2x 20eu kan vangen voor tickets om het verlies een beetje op te vangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 15:02 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ja ik baal er ook van. Doordat ik kaartjes heb voorgeschoten voor personen die niet meer gaan ben ik momenteel 132€ misgelopen..
Erg zuur.
Ik hoop dat ik morgen nog in elk geval 2x 20eu kan vangen voor tickets om het verlies een beetje op te vangen..

Laat hen lekker zelf betalen toch? hoezo moet jij daarvoor opdraaien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 15:10 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
RTM93 schreef:
Erg zuur.

Dit zou ik ook niet accepteren op die manier. Gwn lapp'n gek! Ze zetten ze zelf maar op TS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 15:40 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
RTM93 schreef:
Erg zuur.

Dit dus, je bent ook wel echt een teringlijer als je je maat hier voor laat opdraaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 16:23 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand tot hoelaat Jones verwacht te draaien? ik wil namelijk Serzo, Wiqtory & D-Charged zeker niet missen, maar ik heb ook geen zin om al zo vroeg binnen te zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 17:16 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Weet iemand tot hoelaat Jones verwacht te draaien? ik wil namelijk Serzo, Wiqtory & D-Charged zeker niet missen, maar ik heb ook geen zin om al zo vroeg binnen te zitten :P

Godverd&&:@

Blijf dan maar de hele dag thuis ouwe zeik snor
Trek je zeker ook niet meer een hele dag feesten. Stel ouwe lijken!

En nee, ik ben pedaalbak niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ja ook ik word inmiddels een oude bok xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 18:31 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:

Ik zou op 12.45 of 13.00 gokken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 21:11 

Hardtraxx Veteran

Hype is groot, vanaf het begin aanwezig met De Man Zonder Nek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 21:35 

Hardtraxx Veteran

Hier ook hyped! Waarschijnlijk binnen vanaf 12.30/12.45 ergens. Enige waar ik me morgen druk om maak is wanneer ik een eetpauze in moet lassen aangezien de mindere acts redelijk vroeg of aan het einde staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 22:03 

Hardtraxxer

Wegens persoonlijke omstandigheden helaas pas eind van de middag binnen, maar dat mag de pret niet drukken.

SL5961 schreef:
Enige waar ik me morgen druk om maak is wanneer ik een eetpauze in moet lassen aangezien de mindere acts redelijk vroeg of aan het einde staan xd

Over eten gesproken, hoe zit dat nou in 013? Laatste keer hadden ze volgens mij alleen 1 karig klein kraampje met een tosti en dat was het volgens mij wel. Kun je net als in Haven/Dynamo gewoon naar buiten om iets te halen en zo ja, nog tips?
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten