Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Jay Reeve presents Melodic Madness
Past

Jay Reeve presents Melodic Madness

Time
Price
en de ticketprijzen?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2023
last seen Nov 2024
Gerjanl wrote:De laatste pagina weer. Wat een huilers ook. Eerder weg! Mis de laatste acts! Word een opa!

Lekker hè dagfeeste
:lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Gerjanl wrote:De laatste pagina weer. Wat een huilers ook. Eerder weg! Mis de laatste acts! Word een opa!

Lekker hè dagfeeste
Nachtfeesten zijn ook voor zwervers die niks beters te doen hebben op zondag joh, dat weet iedereen.
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:

Lekker hè dagfeeste
Nachtfeesten zijn ook voor zwervers die niks beters te doen hebben op zondag joh, dat weet iedereen.
Rick, je bent gewoon jaloers dat je niet meer de hele zondag door kan snuiven omdat je kids hebt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Nee hoor Emre, ik ben geen trieste mongool.
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 14 hours ago
Zaagkick wrote: Rick, je bent gewoon jaloers dat je niet meer de hele zondag door kan snuiven omdat je kids hebt.
Waarom geloof ik dat je dit ook meent :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Natuurlijk was dat niet serieus :lol:

Ik ben ook 3 decennia oud ondertussen, begin om te vallen rond 22:00, dus zou niet weten hoe ik nachtfeesten moet volhouden zonder mezelf de hele nacht te overdoseren om
wakker te blijven, wat ik ook niet meer wil natuurlijk, dus heb tegenwoordig ook veel liever dagfeesten :P maar vond de comment van gerjan wel geestig.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Zaagkick wrote:maar vond de comment van gerjan wel geestig.
Hilarische content inderdaad Emre
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Paling wrote:
Ben die accounts niet, maar denk wat je wil joh. ;)
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Emre is duidelijk de pedalen kwijt... Gruwelijk veel zin in in. :cool:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Zaagkick wrote:
Paling wrote:
Ben die accounts niet, maar denk wat je wil joh. ;)
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :aww:
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 2 days ago
Ticket kunnen scoren voor 16 euro op ticketswap. Toch maar een kijkje nemen dan, pils harken en meeblèren geblazen. :beer:
Artiest
640 posts member since 2017
last seen Aug 2026
LucG wrote:Ticket kunnen scoren voor 16 euro op ticketswap. Toch maar een kijkje nemen dan, pils harken en meeblèren geblazen. :beer:
Toch apart dat het supersnel uitverkocht was en nu nog zo'n 156 tickets op ticketswap staan.
Anyway, superveel zin in. Kijk er al sinds februari naar uit want de eerste editie was perfect. :loving:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Divinez wrote:
LucG wrote:Ticket kunnen scoren voor 16 euro op ticketswap. Toch maar een kijkje nemen dan, pils harken en meeblèren geblazen. :beer:
Toch apart dat het supersnel uitverkocht was en nu nog zo'n 156 tickets op ticketswap staan.
Anyway, superveel zin in. Kijk er al sinds februari naar uit want de eerste editie was perfect. :loving:
Tickets waren ook pas sinds gisteren beschikbaar toch?
Hardtraxxer
63 posts member since 2024
last seen 5 days ago
Ticket koper kon ze al wel op TS zetten, personalised tickets zijn er gisteren uit gegaan
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ja ik baal er ook van. Doordat ik kaartjes heb voorgeschoten voor personen die niet meer gaan ben ik momenteel 132€ misgelopen..
Erg zuur.
Ik hoop dat ik morgen nog in elk geval 2x 20eu kan vangen voor tickets om het verlies een beetje op te vangen..
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 14 hours ago
RTM93 wrote:Ja ik baal er ook van. Doordat ik kaartjes heb voorgeschoten voor personen die niet meer gaan ben ik momenteel 132€ misgelopen..
Erg zuur.
Ik hoop dat ik morgen nog in elk geval 2x 20eu kan vangen voor tickets om het verlies een beetje op te vangen..
Laat hen lekker zelf betalen toch? hoezo moet jij daarvoor opdraaien ?
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
billieb15 wrote:
RTM93 wrote:Ja ik baal er ook van. Doordat ik kaartjes heb voorgeschoten voor personen die niet meer gaan ben ik momenteel 132€ misgelopen..
Erg zuur.
Dit zou ik ook niet accepteren op die manier. Gwn lapp'n gek! Ze zetten ze zelf maar op TS
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
billieb15 wrote:
Erg zuur.
Dit dus, je bent ook wel echt een teringlijer als je je maat hier voor laat opdraaien :lol:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Weet iemand tot hoelaat Jones verwacht te draaien? ik wil namelijk Serzo, Wiqtory & D-Charged zeker niet missen, maar ik heb ook geen zin om al zo vroeg binnen te zitten :P
Hardtraxxer
61 posts member since 2023
Fusionmania wrote:Weet iemand tot hoelaat Jones verwacht te draaien? ik wil namelijk Serzo, Wiqtory & D-Charged zeker niet missen, maar ik heb ook geen zin om al zo vroeg binnen te zitten :P
Godverd&&:@

Blijf dan maar de hele dag thuis ouwe zeik snor
Trek je zeker ook niet meer een hele dag feesten. Stel ouwe lijken!

En nee, ik ben pedaalbak niet
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ja ook ik word inmiddels een oude bok xd
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Fusionmania wrote:Weet iemand tot hoelaat Jones verwacht te draaien? ik wil namelijk Serzo, Wiqtory & D-Charged zeker niet missen, maar ik heb ook geen zin om al zo vroeg binnen te zitten :P
Ik zou op 12.45 of 13.00 gokken :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hype is groot, vanaf het begin aanwezig met De Man Zonder Nek!
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Hier ook hyped! Waarschijnlijk binnen vanaf 12.30/12.45 ergens. Enige waar ik me morgen druk om maak is wanneer ik een eetpauze in moet lassen aangezien de mindere acts redelijk vroeg of aan het einde staan xd
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 14 hours ago
Wegens persoonlijke omstandigheden helaas pas eind van de middag binnen, maar dat mag de pret niet drukken.
SL5961 wrote:Enige waar ik me morgen druk om maak is wanneer ik een eetpauze in moet lassen aangezien de mindere acts redelijk vroeg of aan het einde staan xd
Over eten gesproken, hoe zit dat nou in 013? Laatste keer hadden ze volgens mij alleen 1 karig klein kraampje met een tosti en dat was het volgens mij wel. Kun je net als in Haven/Dynamo gewoon naar buiten om iets te halen en zo ja, nog tips?