Mensen heel veel plezier dit weekend
!!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vanmiddag rond 4 uur richting de camping, helaas eerst nog presentaties op school. Dat weer ziet er niet best uit
Hopelijk valt het mee!
Weer valt best mee joh. Vandaag een beetje regen en de andere dagen zo goed als niks + een ideaal temperatuurtje 
Ideaal festivalweer met deze temperaturen zolang het een beetje droog blijft!wrote:Weer valt best mee joh. Vandaag een beetje regen en de andere dagen zo goed als niks + een ideaal temperatuurtje
Tussen 13-14u komt er nog een zware regenbui aan. Zolang als alles zondag is opgedroogd vind ik het helemaal mooi 
Buienradar geeft een kleine bui aan, dus hopelijk valt t allemaal mee. Veranderd nog steeds met het uur. Wel allejezus veel zin, over uurtje ongeveer vertrekken.wrote:Tussen 13-14u komt er nog een zware regenbui aan. Zolang als alles zondag is opgedroogd vind ik het helemaal mooi
Net nu moet er een aanrijding met een persoon zijn. Hele OV verkeer is ontregeld. 45 mins vertraging 
Ik heb een priority ticket gekocht voor de camping. Maar ik ga alleen zaterdag naar t festival. Mijn vraag is, is het ver lopen naar het terrein? iemand ervaring met het parkeren hierzo en dan geen gebruik te maken van de camping.
Stuur de organisatie een berichtje op fb.wrote:Ik heb een priority ticket gekocht voor de camping. Maar ik ga alleen zaterdag naar t festival. Mijn vraag is, is het ver lopen naar het terrein? iemand ervaring met het parkeren hierzo en dan geen gebruik te maken van de camping.
Het is nu helaas wel iets meer dan een kleine buiwrote:Buienradar geeft een kleine bui aan, dus hopelijk valt t allemaal mee. Veranderd nog steeds met het uur.
Ja staat nu 30mm, denk dat veel mensen een gratis waterbed gaan krijgen.wrote:Het is nu helaas wel iets meer dan een kleine buiwrote:Buienradar geeft een kleine bui aan, dus hopelijk valt t allemaal mee. Veranderd nog steeds met het uur.
Krijg net een foto doorgestuurd van hoe de camping eruit ziet maar weet niet of het echt is 
Nou kom maar door...wrote:Krijg net een foto doorgestuurd van hoe de camping eruit ziet maar weet niet of het echt is
Edit: Haha die foto op Party & Festival NL?
Last edited by DonnyD on , edited 1 time in total.
Sharing is caringwrote:Krijg net een foto doorgestuurd van hoe de camping eruit ziet maar weet niet of het echt is
Al gedaan maar geen reactie, dus dacht misschien iemand ervaring mee hier.wrote:Stuur de organisatie een berichtje op fb.wrote:Ik heb een priority ticket gekocht voor de camping. Maar ik ga alleen zaterdag naar t festival. Mijn vraag is, is het ver lopen naar het terrein? iemand ervaring met het parkeren hierzo en dan geen gebruik te maken van de camping.
Hopen dat t met de regen een beetje meevalt!
Heel veel plezier dit weekend mensen, hoop jullie over 3 weken te zien 
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Oude foto idd en als ik me herinner niet eens in NLwrote:Nou kom maar door...wrote:Krijg net een foto doorgestuurd van hoe de camping eruit ziet maar weet niet of het echt is
Edit: Haha die foto op Party & Festival NL?Zo ja, dat was ooit lang geleden ergens op een festival!
Volgens mij Engeland of Duitsland.
Dacht Rock Werchter, daar zocht ik op namelijkwrote:Glastonbury 2005wrote:Engeland

sund sund..
Maar mag de pret niet drukken, tent even ingespoten met een waterproof spray (zekerheid) en een groot zeil ingepakt. Ik heb er zin in
Kom mezelf wel een keer voorstellen en een biertje drinken als ik weet waar een aantal van jullie staan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.