Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:05 
 
Hardtraxxer

TBA+ schreef:
Gaan Sound Rush & Adrenalize echt een classics set draaien? Dan misschien ook wel op tijd aanwezig.
Waar hebben zij dat aangegeven? zie dat nergens staan.


Werd in een facebook groep vermeld, denk in Hardstyle Classic lovers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elation schreef:
TBA+ schreef:
Gaan Sound Rush & Adrenalize echt een classics set draaien? Dan misschien ook wel op tijd aanwezig.
Waar hebben zij dat aangegeven? zie dat nergens staan.


Werd in een facebook groep vermeld, denk in Hardstyle Classic lovers

Inderdaad, Sound Rush heeft zelf ook een evenement aangemaakt.
https://www.facebook.com/events/782804081843341/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog kaartje voor de zaterdag over nu, PM als je interesse hebt. Heb zelf een Weekendticket ondertussen :innocent:

Edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 13:16 
 
Hardtraxxer

Voor de geïnteresseerde , ik heb de eerste versie van mijn time-table app af, die veel minder data & batterij gebruikt dan woov of iets dergelijks. Het is gewoon gratis beschikbaar via de google play store (android only dus), en hoor graag wat jullie ervan vinden.(of als er problemen mee zijn).

Wel zo handig om je persoonlijke timetables te kunnen maken en ook gelijk te zien waar conflicten zouden zijn ivm set tijden :)

https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Voor de geïnteresseerde , ik heb de eerste versie van mijn time-table app af, die veel minder data & batterij gebruikt dan woov of iets dergelijks. Het is gewoon gratis beschikbaar via de google play store (android only dus), en hoor graag wat jullie ervan vinden.(of als er problemen mee zijn).

Wel zo handig om je persoonlijke timetables te kunnen maken en ook gelijk te zien waar conflicten zouden zijn ivm set tijden :)

https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2

Ik zal het een kans geven. Heb andere apps nooit gebruikt maar maakte altijd een persoonlijke timetable die ik opsloeg tussen afbeeldingen. Batterij besparing is voor mij ontzettend hoge prioriteit dus ik ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Byron schreef:
Voor de geïnteresseerde , ik heb de eerste versie van mijn time-table app af, die veel minder data & batterij gebruikt dan woov of iets dergelijks. Het is gewoon gratis beschikbaar via de google play store (android only dus), en hoor graag wat jullie ervan vinden.(of als er problemen mee zijn).

Wel zo handig om je persoonlijke timetables te kunnen maken en ook gelijk te zien waar conflicten zouden zijn ivm set tijden :)

https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2

Ik zal het een kans geven. Heb andere apps nooit gebruikt maar maakte altijd een persoonlijke timetable die ik opsloeg tussen afbeeldingen. Batterij besparing is voor mij ontzettend hoge prioriteit dus ik ben benieuwd!


Dit dus, maar heb helaas geen Android :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Het zal wel niet maar heeft er iemand misschien nog een zondag kaart over?

mn weekend+camping helaas moeten verkopen maar wil de zondag echt niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:14 
 
Hardtraxxer

mitch0162 schreef:
RTM93 schreef:
Byron schreef:
Voor de geïnteresseerde , ik heb de eerste versie van mijn time-table app af, die veel minder data & batterij gebruikt dan woov of iets dergelijks. Het is gewoon gratis beschikbaar via de google play store (android only dus), en hoor graag wat jullie ervan vinden.(of als er problemen mee zijn).

Wel zo handig om je persoonlijke timetables te kunnen maken en ook gelijk te zien waar conflicten zouden zijn ivm set tijden :)

https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2

Ik zal het een kans geven. Heb andere apps nooit gebruikt maar maakte altijd een persoonlijke timetable die ik opsloeg tussen afbeeldingen. Batterij besparing is voor mij ontzettend hoge prioriteit dus ik ben benieuwd!


Dit dus, maar heb helaas geen Android :P


Helaas niet genoeg tijd gehad om ook een iOS versie te maken, omdat dit eigenlijk tijd was die ik in mn school project had moeten steken. Als t bevalt bij gebruikers dan zal ik deze zomer kijken of een iOS versie mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wow de hoeveelheid regen die voor morgen wordt voorspeld :oh: 24,9mm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten geregeld, zondag aanwezig dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het ziet er naar uit dat we vandaag een "Build-up video krijgen met Villian" :thumbup:
Persoonlijk vind ik dit altijd wel tof om te zien. HYPE HYPE :thumbsup:

Afbeelding

Edit: Topicstart ook ff update gegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wow de hoeveelheid regen die voor morgen wordt voorspeld :oh: 24,9mm


Lijkt allemaal mee te vallen. Bij vrijdag staat er 5,4 mm en zaterdag 1,9 mm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.oisterwijknieuws.nl/2018/05 ... isterwijk/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:21 
 
Hardtraxx Addict

Last minute toch nog aan vier zaterdagkaarten kunnen komen via een collega, net als de afgelopen drie jaar :whistle: . Hierdoor zaterdag toch weer aanwezig. Elk jaar zeg ik dat dit de laatste keer was, maar dan ben ik doordat iedereen in de omgeving het erover heeft de week van te voren veel te hyped om last minute ergens geen kaarten vandaan te toveren.
De line-up is wel een beetje matig maar ik denk dat het zoiets gaat worden:

13:00 - 14:00 Mark with A K
14:00 - 15:00 Devin Wild
15:00 - 16:00 Demi Kanon Vs JNXD
16:00 - 17:00 Galactixx Vs Jay Reeve
17:00 - 18:00 Coone / Even wat eten
18:00 - 19:00 15 years experience show
19:00 - 20:00 B-Front Vs Phuture Noize of Sound Rush
20:00 - 20:45 Ran-D Live of even langs Snollebollekes
20:45 - 21:30 D-Block & S-Te-Fan
21:30 - 22:00 D-Block & S-Te-Fan Vs. Frequencerz
22:00 - 23:00 Mind Dimension Vs The Purge
23:00 - 23:15 Sub Zero Project The XPRMNT live
23:15 - 23:45 Angerfist Vs Radical Redemption live
23:45 - 00.00 Endshow of als het echt te druk is richting de auto hobbelen.

Ga mezelf toch wel weer vermaken :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die weersvoorspellingen zijn net zo betrouwbaar als een turk die zegt dat je pizza er over een kwartiertje halfuurtje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
https://www.oisterwijknieuws.nl/2018/05/gratis-water-bij-intents-festival-oisterwijk/

Citaat:
Voor een glas water aan de bar vraagt de organisatie wel een betaling, ‘dezelfde prijs als fris of een biertje’, aldus Remko Hermans van Intents Festival.

Beter, gewoon een glas voor 1 munt. Niet de hele tijd zo'n kut fles in de hand waarmee je een half uur later thee kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand toevallig filmpjes van hoe de Hard Island stage er vorig jaar uitzag? (Vooral benieuwd hoeveel ruimte er is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaxP schreef:
Heeft iemand toevallig filmpjes van hoe de Hard Island stage er vorig jaar uitzag? (Vooral benieuwd hoeveel ruimte er is)




S/O naar de verdwaalde mondkapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:48 
 
Hardtraxx Addict

Pfoe set van Cyber vorig jaar daar :loving: Ook wel een aantal keer bij de Hard Island te vinden, vorig jaar goede sfeer en lekker claro in de zon zuipen. Erg veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
S/O naar de verdwaalde mondkapjes


:lol: :lol:

Sowieso nog een paar keer langs Hard Island. Zon en melodieën :love:


Vorig jaar 80% van de dag hier gestaan, was genieten! Volgens mij heb ik jou daar ook leren kennen ofniet Stef :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:53 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
MaxP schreef:
Heeft iemand toevallig filmpjes van hoe de Hard Island stage er vorig jaar uitzag? (Vooral benieuwd hoeveel ruimte er is)




S/O naar de verdwaalde mondkapjes


Thanks! Bij Demi Kanon en Sound Rush sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hele leuke area, goed geluid, chille sfeer, leuke setjes, en die schutting er omheen zorgt ook wel voor een leuk effect.

Dat het vorig jaar 30 graden was hielp ook wel mee bij dat sfeertje, maar godsgloeiende wat was het heet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar ook redelijk wat gestaan. Helaas wel wat minder dan ik eigenlijk wilde, omdat het daar zo allemejezus warm was. Kwam geen zuchtje wind voorbij, dus was pas vanaf een uurtje of 5 een beetje te doen daar. Dit jaar wel weer van plan om daar redelijk wat uurtjes door te brengen :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 11:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk tijdens Keltek en Ecstatic wel te vinden als de groep mee wil, voor de rest is het nog één groot mysterie :lol: DBSTF en B-Front en Phuture Noize zijn de enige zekerheidjes denk ik.

Overigens geeft ie nu weer helemaal droog weer aan voor zaterdag. Geen pijl op te trekken dat hele weer + buienradar, ik zie het zaterdag allemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents zaterdag
13:30 - 14:00 Hypnose vs Airtunes
14:00 - 15:00 Devin Wild
15:00 - 16:00 Demi Kanon vs JNXD
16:00 - 17:00 Galactixx vs Jay Reeve
17:00 - 18:00 Keltek
18:00 - 19:00 15 Year Experience Show of The Opposition
19:00 - 20:00 B-Front vs Phuture Noize
20:00 - 21:00 NSCLT vs Ecstatic
21:00 - 22:00 D-Block & S-Te-Fan (vs Freqz stukje)
22:15 - 23:15 Delete vs Chris One
23:15 - eind Geen idee

Dit zou hem vooraf gezien worden. Achteraf gezien absoluut niet denk ik.

Oh ja. Ik distantieer met deze keer volledig van alle soorten plaatjes die gepost worden :corn: .
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten