Haha
Kijken of we de boombox kunnen kantelen? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wss wel aanwezig ja! Dat moet mooi worden 
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
'hold my beer!'wrote:HahaKijken of we de boombox kunnen kantelen?
wrote:'hold my beer!'wrote:HahaKijken of we de boombox kunnen kantelen?

Inderdaad, een dezer dagen maken we dat bekendwrote:We weten allemaal dat @IntentsFestival redelijk vaak mee leest hier. Dus mss kunnen ze wat verklappen wanneer we iets te horen krijgen over het Anthem?![]()
Godverdomme Stef
Zou wel leuk zijn om een meeting daar te doen. Mijn vriendin lekker zo'n klamme container in janken, daar houdt ze wel van.
Zou wel leuk zijn om een meeting daar te doen. Mijn vriendin lekker zo'n klamme container in janken, daar houdt ze wel van.
Ik kijk ook uit naar de dj contest als die weer komt?wrote:Inderdaad, een dezer dagen maken we dat bekendwrote:We weten allemaal dat @IntentsFestival redelijk vaak mee leest hier. Dus mss kunnen ze wat verklappen wanneer we iets te horen krijgen over het Anthem?![]()
Ook allemaal shirtje uit doen?wrote:Mijn vriendin lekker zo'n klamme container in janken, daar houdt ze wel van.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Denk dat je de mijne dan weer niet zover krijgt.wrote:Ook allemaal shirtje uit doen?wrote:Mijn vriendin lekker zo'n klamme container in janken, daar houdt ze wel van.
Daarna dumpen we de aanhang wel gewoon bij Lil kleine en Jebroer.
Precies hahawrote:Denk dat je de mijne dan weer niet zover krijgt.wrote:Ook allemaal shirtje uit doen?wrote:Mijn vriendin lekker zo'n klamme container in janken, daar houdt ze wel van.![]()
Daarna dumpen we de aanhang wel gewoon bij Lil kleine en Jebroer.
Hahaha, lekker manwrote:Godverdomme Stef![]()
DBSTF en Frequencerz maken dus het anthem.
bron DBSTF insta
https://www.instagram.com/p/BhJ4lbgggy8/
bron DBSTF insta
https://www.instagram.com/p/BhJ4lbgggy8/
Nicee! Heel benieuwd hiernaar. Met de zomerse feelings die altijd goed zitten bij dbstf icm de goeie flow die de freqz te pakken hebben, moet het wel een geweldig anthem worden! Stukje klinkt iedergeval veelbelovend
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Kan heel vet worden dit. Ben benieuwd
Zal vast wel komend weekend ergens langs komen op Rebirth
bij DBSTF sws en ja dan is frequencerz net klaar in de andere area dus die zulle wel ff op het podium erbij springen.wrote:Kan heel vet worden dit. Ben benieuwd![]()
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Dit wordt zeker wel een vet anthem. Lijkt mij wel dat DBSTF hierbij afvallen voor het Defqon.1 anthem.
Lijkt me een hele leuke combinatie, benieuwd wat ze maken!
Was iemand al opgevallen dat ze oude thema's in verschillende stages gaan onderbrengen? Lees het nu voor het eerst tussen de line-up op de site. Vind het een leuk idee!
Mainstage: Mix van alle Intents Thema's
Indoor Mainstage: Music is Timeless
Hardcore: It's all in the Game
Outrages: Funfair of Madness
Fanaticz: Ultimate Universe
Boombox: Circus of Insanity
Was iemand al opgevallen dat ze oude thema's in verschillende stages gaan onderbrengen? Lees het nu voor het eerst tussen de line-up op de site. Vind het een leuk idee!
Mainstage: Mix van alle Intents Thema's
Indoor Mainstage: Music is Timeless
Hardcore: It's all in the Game
Outrages: Funfair of Madness
Fanaticz: Ultimate Universe
Boombox: Circus of Insanity
pff als deze combinatie plus teaser mijn verwachtingen gaat waarmaken wordt het één van de beste anthems aller tijden 
Last edited by RvD on , edited 1 time in total.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Erg benieuwd naar het anthem. Wel een leuke combinatie. Wat wel minder is dat waarschijnlijk Frequencerz na D-Block & S-Te-Fan staan voor de anthem show en B-Front & PN heel laat in de avond staan, voor RR & Angerfist denk ik zo, waardoor het dus weer heel druk wordt op de main. 
En lekker dood met mensen die er puur vast gaan staan voor de endshow. Tijdens G4H vorig jaar was het echt achterlijk. Kon amper mijn armen bewegen laat staan dat ik kon stampen.wrote:Erg benieuwd naar het anthem. Wel een leuke combinatie. Wat wel minder is dat waarschijnlijk Frequencerz na D-Block & S-Te-Fan staan voor de anthem show en B-Front & PN heel laat in de avond staan, voor RR & Angerfist denk ik zo, waardoor het dus weer heel druk wordt op de main.
Daarom ook maar eindigen bij de hardcore of fanaticz stage, vorig jaar echt te drukwrote:En lekker dood met mensen die er puur vast gaan staan voor de endshow. Tijdens G4H vorig jaar was het echt achterlijk. Kon amper mijn armen bewegen laat staan dat ik kon stampen.wrote:Erg benieuwd naar het anthem. Wel een leuke combinatie. Wat wel minder is dat waarschijnlijk Frequencerz na D-Block & S-Te-Fan staan voor de anthem show en B-Front & PN heel laat in de avond staan, voor RR & Angerfist denk ik zo, waardoor het dus weer heel druk wordt op de main.
Anthem is echt ziek gewoon
View on YouTube
View on YouTube
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Jul 2022
Op zoek naar 2 kaartjes voor de zaterdag... Hoor het graag als iemand toch besluit niet te gaan. Wat bovenop de verkoopprijs is prima!
Who was there
Nobody has said they're going yet.