Dat was mooi joh, lekker zitten kijken vanuit de tent met een pilske in de handwrote:Ik ben een van de weinige, maar ik kon intens genieten van het warme weer. Mensen waren ook een stuk kalmer en gingen beter om met drugs. Ik heb genoten in ieder geval.
Alleen die onweersbui in de nacht bracht wat bruine strepen in de onderbroek.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Vorig jaar op de zondag vond ik het weer echt heerlijk en dat vind ik zo fijn gevoel met een buiten festival. Lekker biertje in de hand, shirtje uit en gaan! 
Altijd shirt uitwrote:Vorig jaar op de zondag vond ik het weer echt heerlijk en dat vind ik zo fijn gevoel met een buiten festival. Lekker biertje in de hand, shirtje uit en gaan!
Kickrolls mee slaan.wrote:Altijd shirt uitwrote:Vorig jaar op de zondag vond ik het weer echt heerlijk en dat vind ik zo fijn gevoel met een buiten festival. Lekker biertje in de hand, shirtje uit en gaan!
Vind Demi wel leukwrote:Sowieso shirt uit
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Ben hier nog opzoek naar een weekend+camping ticket. Als iemand er een over heeft hoor ik het graag.
@Norther66wrote:Shirt niet eens mee
Pommer gaat hier zijn 100e feest vieren dus iedereen gratis bier.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Wanneer kunnen we de rest van de line up verwachten?
Vorig jaar ook pas begin maartwrote:Wanneer kunnen we de rest van de line up verwachten?
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Vorig jaar waren de volledige lineups gereleased op:wrote:Vorig jaar ook pas begin maartwrote:Wanneer kunnen we de rest van de line up verwachten?
Zondag: 7 Februari
Vrijdag: 21 Februari
Zaterdag: 3 Maart
Zou dus zo maar vandaag kunnen beginnen en om de 2 weken komt de volgende.
Ik neem aan dat op Karnaval Festival al een deel van de line-up ontsluierd zal worden.wrote:Vorig jaar waren de volledige lineups gereleased op:wrote:Vorig jaar ook pas begin maartwrote:Wanneer kunnen we de rest van de line up verwachten?
Hoop op Hard Energy op de mainwrote:Ik neem aan dat op Karnaval Festival al een deel van de line-up ontsluierd zal worden.
2Faced weer op intents, chapeau Rick!
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
En daar is de zondag lineup:wrote:Vorig jaar waren de volledige lineups gereleased op:wrote:Vorig jaar ook pas begin maartwrote:Wanneer kunnen we de rest van de line up verwachten?

K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Wat een dikke line up! Ga me hier sws zwaar vermaken 
Haha thanks! Ja heel vetwrote:2Faced weer op intents, chapeau Rick!
en wat een line-up verder
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Blij dat ik de zondag heb gekozen! Net als verleden jaar Rick supporten.
Prima line-upje voor de zondag. Blij dat ik voor die dag gekozen heb Ik kan ook niet naar dag 1...
Who was there
Nobody has said they're going yet.