Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoelang kun je die presale code gebruiken? Raken die ook uitverkocht of is het altijd raak met je code?


"Je kunt met je code tickets kopen op deze pagina vanaf 28 december 20:00 tot 5 januari 23:59 uur. Ben er snel bij want de eerste 250 verkochte regular tickets krijgen een gratis VIP upgrade!"
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Jammer dat je maar 3 tickets kan kopen vanavond, wij zijn met z’n vieren


Dat zou wel een domper zijn. En beetje raar ook.....ben benieuwd.

Edit: In de wachtrij..............
Eigenlijk best raar, pre-sale en dan alsnog in de wacht. Hoeveel pre-sale codes zullen ze verzonden hebben?
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

NightFly013 schreef:
Nickmallo schreef:
Jammer dat je maar 3 tickets kan kopen vanavond, wij zijn met z’n vieren


Dat zou wel een domper zijn. En beetje raar ook.....ben benieuwd.

Edit: In de wachtrij..............
Eigenlijk best raar, pre-sale en dan alsnog in de wacht. Hoeveel pre-sale codes zullen ze verzonden hebben?
idd raar...

nouja daar gaat de gratis VIP-upgrade:P
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Geen gratis VIP upgrade voor mij. Heb maar zelf aangeschaft: 2x sunday vip.
Zie jullie daar wel op de relive. :beer:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend tickets binnen! :clap: Heb er echt zin in na zoveel goeds gehoord te hebben over Intents.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook tickets binnen....helaas maar 3. Dat is wel ff zuur! :$
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg net een mailtje dat mijn order toch wel bij de eerste 250 zat, dus lekker weekend vip dit jaar :yay:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Camping ticket binnen!
Eerste keer in vijf jaar Intents dat ik een keer op de camping sta. Weekendje strijden :beer:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar maar n keer intents ipv defqon weekendje. Gelijk maar vip voor die 25 extra! :beer:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 zaterdag tickets binnen gehengeld met de code :thumbsup: viel me ook reuze mee qua prijs trouwens, netjes :)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 05:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben opzich wel benieuwd naar de leden van Hardtraxx, ik stel voor dat er ergens een biertje gedaan moet worden. :beer:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik ben opzich wel benieuwd naar de leden van Hardtraxx, ik stel voor dat er ergens een biertje gedaan moet worden. :beer:

Zondag tijdens Blademasterz of op de Relive ergens links vooraan, niet te missen.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Als iemand nog een code over heeft, houd ik me aanbevolen!
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:54 
 
Hardtraxx Elite

MaxP schreef:
Als iemand nog een code over heeft, houd ik me aanbevolen!

Hee ik was eerst ;)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 15:49 
 
Hardtraxxer

Weekend aanwezig, vorig jaar alleen zondag geweest en toch maar besloten om n keer een hele weekend te gaan :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 20:52 
 
Hardtraxxer

Ik ben al voorzien van weekendkaarten, maar via mn vriendin nog een code over.

IF15Y15056N2017 - veel succes :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:05 
 
Hardtraxxer

4e editie op rij, maar dit maal een weekend :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2017 23:20 
 
Hardtraxxer

Als iemand zijn code niet gebruikt zou ik er graag gebruik van maken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tweede editie, maar eens kijken of we het een weekend vol houden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Zondag bij de Relive links vooraan! Als ik de filmpjes van vorig jaar zie dan was dat enorm gezellig volgens mij :D


Was goud ja! :D
Wel godverswarm haha. In die filmpjes zie ik mijzelf alleen met een bezwete kutkop haha.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2018 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Zo kaartje voor het weekend is weer binnen. Nu nog mensen zo ver krijgen mee te gaan
Bericht Geplaatst op 02 jan 2018 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig ft. Exterkate.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen voor de zaterdag. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2018 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis VIP-upgrade! :thumbsup: Iemand ervaring en wat zijn echt de voordelen hiervan?
Bericht Geplaatst op 02 jan 2018 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Hier ook de gratis VIP upgrade :D Vorig jaar op Rebirth ook gekregen alleen had ik hier nou niet echt een voordeel bij. Denk bij Intents is het wel mooi om boven op de decks te staan en al helemaal tijdens de laatste act en eindshow in plaats van tussen die drukte beneden.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten