Jaja...de goede zin begint wel te komen nu hoor!!
Ook in het echt is het een ongelofelijke waailap. :'-)wrote:Neemt niks weg van het feit dat je een gigantische hoop stront bent Miwer.
Ook in het echt is het een ongelofelijke waailap. :'-)wrote:Neemt niks weg van het feit dat je een gigantische hoop stront bent Miwer.
Toch trots dat we wat vocabulaire hebben kunnen overbrengen uit het noordenwrote:Ook in het echt is het een ongelofelijke waailap. :'-)wrote:Neemt niks weg van het feit dat je een gigantische hoop stront bent Miwer.
3,50 is helaas de normale prijs nu, hèb heel het jaar niet goedkoper gezien (wel duurder)wrote:3,50 voor een muntjeKloontjes krijg een dikke
EDIT: en 0,50 per pin transactie
Vraagt de ondernemer geld voor het pinnen?
Ondernemers mogen geen aparte, extra kosten voor betalingen met betaalpassen van Maestro en V PAY en creditkaarten van Mastercard en VISA bij consumenten in rekening brengen. Een winkelier mag aan consumenten dus niet meer bijvoorbeeld 10 eurocent extra vragen om te pinnen, ook niet bij kleine bedragen.
En van de 8 feesten die ik tot nu toe dit jaar gehad heb, was er geen enkele minder dan 3.50.wrote:Heb echt maar op een feest van de 9 tot nu toe die prijs gehad, de rest allemaal lager en soms zelfs onder de 3,00.
De wasbakken met drinkwater stonden net buiten de wc's voordat je nog door de poortjes was. Flesjes bijvullen kan dus wel gewoon. Duurde even voordat we dat zagen welwrote: Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.
De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.wrote:Kloontjes krijg een dikke
Waar ik tot nu toe ben geweest was alles 3,50 met een uitschieter naar 3,75wrote:En van de 8 feesten die ik tot nu toe dit jaar gehad heb, was er geen enkele minder dan 3.50.wrote:Heb echt maar op een feest van de 9 tot nu toe die prijs gehad, de rest allemaal lager en soms zelfs onder de 3,00.
De kloontjes doen het volgens mij nog wel maar onder een andere naam.wrote:De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.wrote:Kloontjes krijg een dikke
2 van de club zijn met Intents Festival verder gegaan. De Kloontjes is zich weer gaan richten op carnavalsactiviteiten zoals KLM Open Air.wrote:De kloontjes doen het volgens mij nog wel maar onder een andere naam.wrote:De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.wrote:Kloontjes krijg een dikke
Omdat de kloontjes een stichting zijn en geen winst mogen maken ofzo.
Ook geen bereik met 5G? Dat zou volgens mij theoretisch gezien juist moeten werkenwrote:Gisteren toch maar een dagje meegepakt. Was heerlijk om weer terug te zijn en ook prima vermaakt bij de diverse setjes. Festival zit in het algemeen wel goed in elkaar maar wil er toch paar dingen uitpikken die mij zins ook echt kut waren en intents onwaardig.
Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.
Daarnaast het bereik. Dat was echt hopeloos. Met moeite komen appjes aan. Vaak pas na 2 uur. Zag wel dat er een Kim bovenin een zendmast bezig was met wat leek herstelwerkzaamheden maar om 00:30 was het nog steeds niks.
Als laatste dat je festicap bij controle gewoon wordt weggegooid. Volgens mij zijn ze daar niet eens voor bevoegd. Tip om deze dus even in je schoen weg te douwen bij binnenkomst.
Smetjes op verder een fijne dag. Voor een vrijdag al best prima geluid. Vdg zal het wel een tandje harder gaan. Uitgebreid festivalterrein met echt een shitload aan activiteiten en etens/drankkraampjes.
Aankleding prima verzorgd.
Op het eerste gezicht wel een indrukwekkende main maar als je beter kijkt zie je toch wel dat ook hier budget een rol heeft gespeeld. Veel meer grote vlakken en veel minder details in vergelijking met de 2019 stage. Die was natuurlijk ook moeilijk te overtreffen!
Have fun iedereen die vdg gaat
Ja nogal wiedes als 80% van de mensen 5G in hun lichaam gespoten heeft gekregen met hun vaccinatie.wrote:Ook geen bereik met 5G? Dat zou volgens mij theoretisch gezien juist moeten werkenwrote:Gisteren toch maar een dagje meegepakt. Was heerlijk om weer terug te zijn en ook prima vermaakt bij de diverse setjes. Festival zit in het algemeen wel goed in elkaar maar wil er toch paar dingen uitpikken die mij zins ook echt kut waren en intents onwaardig.
Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.
Daarnaast het bereik. Dat was echt hopeloos. Met moeite komen appjes aan. Vaak pas na 2 uur. Zag wel dat er een Kim bovenin een zendmast bezig was met wat leek herstelwerkzaamheden maar om 00:30 was het nog steeds niks.
Als laatste dat je festicap bij controle gewoon wordt weggegooid. Volgens mij zijn ze daar niet eens voor bevoegd. Tip om deze dus even in je schoen weg te douwen bij binnenkomst.
Smetjes op verder een fijne dag. Voor een vrijdag al best prima geluid. Vdg zal het wel een tandje harder gaan. Uitgebreid festivalterrein met echt een shitload aan activiteiten en etens/drankkraampjes.
Aankleding prima verzorgd.
Op het eerste gezicht wel een indrukwekkende main maar als je beter kijkt zie je toch wel dat ook hier budget een rol heeft gespeeld. Veel meer grote vlakken en veel minder details in vergelijking met de 2019 stage. Die was natuurlijk ook moeilijk te overtreffen!
Have fun iedereen die vdg gaat