Poster: Intents Festival 2022 (Step Into The Game)
Past

Intents Festival 2022 (Step Into The Game)

Price
https://www.intentsfestival.nl/tickets-i
  • –
  • –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 8 days ago
In 2019 vond ik de Zondag wel 'te raw' aangezien de main op Zondag 80% raw is en de melodica er gewoon niet was. Toen was er nog wat euforisch op de camping maar je gaat niet naar intents om op de camping voor een bus te staan ipv een echte stage met al je vrienden op het festival zelf.

Mede hierdoor ook de keuze gemaakt om volgend jaar alleen de Zaterdag te gaan. Heb er verder geen problemen mee want er is wel een duidelijke verdeling, wil je euforisch kom je op zaterdag en wil je raw kom je op zondag. Vind je het allebei leuk dan doe je een weekend.
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 24 minutes ago
Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Hekzitter wrote:Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D
Bavaria stage met de agrariërs uit het dorp.
Hekzitter wrote: "Wat was er eerder, de kip of het ei?" - Een organisatie pushed niet, een organisatie verkoopt. De opkomst van raw is gelijkmatig gegaan met de groei van Intents, logisch dat een organisatie daarin mee gaat. Dat verklaart dan toch ook het huidige publiek?
Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Hekzitter wrote:Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen.
Bizzey :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Vanaf 2014/15 vind ik het dus veel te veel op raw.
Raw indoor, kleine raw outdoor en 3 kwart raw op de main
Als je dat niet erg uit balans vind weet ik het niet meer hoor :P
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Mark With A Tarrel wrote: Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.
Ik denk dat Intents inmiddels als naam groot genoeg is om de line up niet volledig te bepalen door de boekingskantoren. Zij kunnen waarschijnlijk net zo goed "Graag of niet" zeggen als bijvoorbeeld een Q-Dance. Voor kleinere feesten gaat dit waarschijnlijk wel anders inderdaad.
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 24 minutes ago
Mark With A Tarrel wrote:
Hekzitter wrote:Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D
Bavaria stage met de agrariërs uit het dorp.
Hekzitter wrote: "Wat was er eerder, de kip of het ei?" - Een organisatie pushed niet, een organisatie verkoopt. De opkomst van raw is gelijkmatig gegaan met de groei van Intents, logisch dat een organisatie daarin mee gaat. Dat verklaart dan toch ook het huidige publiek?
Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.
Dat was echt machtig mooi. Tering kleine stage. Blackburn - Prefix & Densit - Deetox achter elkaar in die stage. 2 weken spierpijn gehad daarna.

Niet alleen de scantraxx hostings, maar ook theracords, magic show, gearbox. Maarja een festival goedkoop houden, zorgt ook voor eenheidsworst (want dezelfde boekingskantoren drukt de kosten).
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Fantazoo wrote: Ik denk dat Intents inmiddels als naam groot genoeg is om de line up niet volledig te bepalen door de boekingskantoren. Zij kunnen waarschijnlijk net zo goed "Graag of niet" zeggen als bijvoorbeeld een Q-Dance. Voor kleinere feesten gaat dit waarschijnlijk wel anders inderdaad.
Ik denk dat het aannemelijk is dat de gemiddelde organisatie buiten de wat grote lijnen er gewoon niet heel erg mee bezig is wat er precies op hun festival staat. Zij zijn vooral bezig met productie en marketing. Het in de gaten houden van de scene en daarmee het aanbieden van van (commercëel) interessante artiesten die daar in mee kunnen en die dus fans trekken en festivals uitverkopen is een dienst die aan boekingskantoren toebehoort. Zij proberen je immers hun kaartverkopende artiesten aan te smeren dus zullen daar een goed verhaaltje bij moeten hebben. Bovendien hebben zij natuurlijk strategiën en pathways voor hun artiesten uitgestippeld die ze graag overheen willen laten komen met de programmering van evenementen. Zoiets gaat hand in hand en ik denk dat het niet onlogisch is dat daar korte lijntjes over bestaan, want je hebt natuurlijk een gedeeld belang.

Ik denk verder dat je met de wetenschap dat ID&T zowat alle grote boekingskantoren bezit wel kan stellen dat Q-Dance en bijv Platinum of Most Wanted niet zo zeer hele verschillende dingen zijn :P.
Hekzitter wrote: Niet alleen de scantraxx hostings, maar ook theracords, magic show, gearbox. Maarja een festival goedkoop houden, zorgt ook voor eenheidsworst (want dezelfde boekingskantoren drukt de kosten).
Tja hostings zijn gewoon heel makkelijk, en ik denk ook goedkoop ja.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Broken Balance wrote: Ik ben bijna nog naar een van de eerdere feesten gegaan en dat was altijd een hardcore, een freestyle/rave, een Scantraxx stage en een main met vooral euforische/gewone hardstyle.
In 2009 en 2010 heb 'k nog bij Hardwell gestaan op zondag :D
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Intents Festival 2022 (Step Into The Game) (27 tm 29 mei 2022, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)

Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Delt-A wrote:Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00
Mag hopen dat je het over de indoor hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Ik vind zelf dat ik de beste muzieksmaak ter wereld heb. Ik bedoel de outdoor.

Al had ik Rebelion, Rooler en Sub Sonik vs Galactixx ook willen zien, die staan tegelijk met acts die ik beter vind. En dan net tijdens Da Tweekaz staat Unresolved, en met beide heb ik niks.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Martin Waus wrote:
Mag hopen dat je het over de indoor hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek
:lol:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Martin Waus wrote:
Wow bedoel jij de indoor? Wat heb jij een slechte muzieksmaak zeg.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
HEUJ de superieure smaken discussie komt weer op gang
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Je hebt überhaupt een slechte muzieksmaak als je naar hardstyle luistert.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
RomanAnthony wrote:Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.
Intents en Defqon streams zijn misschien/hopelijk wel de laatste streams van grote feesten, ik zie het als een mooi afscheid van deze periode. :)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
RomanAnthony wrote:Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.
Om later terug te luisteren is 't leuk, maar om er nou echt voor te gaan zitten....
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Delt-A wrote: ik zie het als een mooi afscheid van deze periode. :)
Ik heb wel een beter afscheid voor deze periode
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Ik ben nieuwsgierig
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Pedaalemre wrote:Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.
Gewoon erbij en een uur langer doorgaan.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Pedaalemre wrote:Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.
Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Pannenkoek wrote:
Vervang dan liever Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken
Je doet je naam wel eer aan. Pannenkoek!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators