wrote:1 APRIL![]()
![]()
Past
Intents Festival 2022 (Step Into The Game)
- Venue
- Oisterwijk
- Price
- https://www.intentsfestival.nl/tickets-i
- –
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
whahahahaha wagt effe hoor effe koffie van me scherm afvegewrote:1 APRIL![]()
![]()
Haha die Martin! Gewoon voor 1 April al zeggen dat het een 1 april grap is. vet lachen.
Zet HT ff op zomertijd, pik.wrote:Haha die Martin! Gewoon voor 1 April al zeggen dat het een 1 april grap is. vet lachen.
Pffff overkomt mij weerwrote:Zet HT ff op zomertijd, pik.wrote:Haha die Martin! Gewoon voor 1 April al zeggen dat het een 1 april grap is. vet lachen.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
wrote:Zet HT ff op zomertijd, pik.wrote:Haha die Martin! Gewoon voor 1 April al zeggen dat het een 1 april grap is. vet lachen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Bedankt voor je bijdrage. Dat staat toch al in dat filmpje hierboven?wrote:Canceled.
Het is allemaal AFGESLAST. Dit was allemaal TE VERWACHTEN. En jullie zijn allemaal VERBAASD terwijl we in WERELDWIJDE CRISIS zitten?wrote:Bedankt voor je bijdrage. Dat staat toch al in dat filmpje hierboven?wrote:Canceled.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Op 1 april stond het er ook alwrote:Bedankt voor je bijdrage. Dat staat toch al in dat filmpje hierboven?wrote:Canceled.
wrote:BREAKING NEWS -- Intents Festival gecanceld
Leugens! Het is verplaatst, niet afgelast!
Oepswrote:Bedankt voor je bijdrage. Dat staat toch al in dat filmpje hierboven?wrote:Canceled.
Kan de mais er mooi op tijd op dit jaar.
En in september een dikke Claas gaan hakselen
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
6320
Met een 6320 mais gaan rijden, kom je toch niet mee vooruit manwrote:6320
wrote:Met een 6320 mais gaan rijden, kom je toch niet mee vooruit manwrote:6320.
wrote:Met een 6320 mais gaan rijden, kom je toch niet mee vooruit manwrote:6320.

Kan prima hoor, zoals hierboven (linker trekker) wordt gedemonstreerd.
Ik merk al wel dat jullie geen fan zijn van Facebookpagina "Mooie trekkers en dikke combi's".
Who was there
Nobody has said they're going yet.