Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Tim889 schreef:
Gaat ook op ZEKER niet door.

Donder jij gewoon ff op
Niemand boeit het wat jij denkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Tim889 schreef:
Gaat ook op ZEKER niet door.

Donder jij gewoon ff op
Niemand boeit het wat jij denkt


Rustaggh Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:05 
 
Hardtraxxer

Geen populaire mededeling nee maar als je iets anders verwacht ben je NIET GOED SNIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toespraak van Rutte niet meegekregen gisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:07 
 
Hardtraxxer

Kijken jullie op enige wijze naar de landen OM JE HEEN ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Kijken jullie op enige wijze naar de landen OM JE HEEN ?


Ga anders lekker op social media caps lock-roeptoeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:12 
 
Hardtraxx Addict

Tim889 schreef:
Kijken jullie op enige wijze naar de landen OM JE HEEN ?

Al 2 jaar lid hier en nog steeds gemarkeerd als nieuw
En het enige wat je doet is zaniken

Donder toch op, ga iemand anders vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Kijken jullie op enige wijze naar de landen OM JE HEEN ?

Ik kijk altijd OM ME HEEN want ik snuif de HELE DAG PEP dus ben redelijke OPGEFOKT en denk ook dat het ALLES NIET MEER DOORGAAT

Aardappel dat je bent.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 20:19 
 
Hardtraxxer

Heb er ook een hard hoofd in dat deze doorgaat...ook nog 2 vakanties op redelijke korte termijn in het vooruitzicht......mooi kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Miwer die in elk topic boos wordt op Tim omdat die aangeeft dat feesten waarschijnlijk niet doorgaan. :lol: :lol:

"Ik wil niet horen dat het wordt afgelast, want dan gaat het gewoon door!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Hahahaha Miwer die in elk topic boos wordt op Tim omdat die aangeeft dat feesten waarschijnlijk niet doorgaan. :lol: :lol:

"Ik wil niet horen dat het wordt afgelast, want dan gaat het gewoon door!"

Ow nee hoor, weet ook wel dat de meeste afgelast gaan worden

Alleen dat gezeur, man man man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt er iets afgelast dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Wordt er iets afgelast dan?

De bouwsector werkt zo ver ik weet grotendeels door, dus er zullen genoeg zaken afgelast gaan worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Goldenstyle schreef:
Wordt er iets afgelast dan?

De bouwsector werkt zo ver ik weet grotendeels door, dus er zullen genoeg zaken afgelast gaan worden. :whistle:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot 1 juni geen evenementen. Zie intents het risico niet nemen om, net op die grens, een festival op te zetten voor 10k+ mensen.

RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Tot 1 juni geen evenementen. Zie intents het risico niet nemen om, net op die grens, een festival op te zetten voor 10k+ mensen.

RIP


Lijkt me ook inderdaad, als er überhaupt al evenementen mogen plaats vinden tegen die tijd lijkt het me sterk dat zulke grote ook alweer mogen... heel balen dit allemaal maar het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubbelkut voor Intents want zekerheid hebben ze nu nog steeds niet. Officieel mag het nog doorgaan en dus geen recht op geld als ze het nu aflasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:34 
 
Hardtraxxer

Nee, dat wordt niks... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Tot 1 juni geen evenementen. Zie intents het risico niet nemen om, net op die grens, een festival op te zetten voor 10k+ mensen.

RIP


Ik denk dat ze het tijdig te weten zullen krijgen of het mag of niet. Er kan veel veranderen in zo'n lange tijd. En door die aangescherpte maatregelen is de kans nu groter dat het virus straks ingedamd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er daarnaast ook niet van uit dat men pas op 31 mei aan zal kondigen dat de maatregelen versoepeld worden. Ik blijf, misschien tegen beter weten in, voorzichtig optimistisch. Dat is momenteel ook het enige wat de komende tijd nog een beetje dragelijk maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dat is momenteel ook het enige wat de komende tijd nog een beetje dragelijk maakt :P


Ja, retweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dat is MOMENTEEL ook het ENIGE wat de KOMENDE tijd nog een beetje DRAGELIJK maakt :P


FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Tot 1 juni geen evenementen. Zie intents het risico niet nemen om, net op die grens, een festival op te zetten voor 10k+ mensen.

RIP


Ik denk dat ze het voor 90% al wel ruim op tijd door hebben. In de announcement video van Rebirth gisteren was het bewolkt en de laatste keer dat het zo bewolkt was was voor het weekend. Tel daarbij op dat zo'n organisatie contacten onderhoud met de overheden.

Delt-A schreef:
Ik denk dat ze het tijdig te weten zullen krijgen of het mag of niet. Er kan veel veranderen in zo'n lange tijd. En door die aangescherpte maatregelen is de kans nu groter dat het virus straks ingedamd is.


Ook al is het ingedamd, 30.000 mensen bij elkaar laten komen is gewoon veel te riskant. Dat is al herhaaldelijk verteld hier.

Ik snap dat mensen dit evenement dolgraag door zien gaan, maar met wat hersencellen in je grijze massa realiseer je je toch dat dat toch eigenlijk gewoon niet zou mogen kunnen? Kunnen mensen niet door het administratieve karakter van de 1 Juni grens heen kijken en het groter geheel zien? Zijn mensen zo wereldvreemd hier? Ik merk wat cognitieve dissonantie. De organisatie heeft buiten de juridische grenzen ook gewoon een maatschappelijke verantwoording die niet per se op papier is vastgesteld, maar zeker wel in overweging dient te worden genomen.

En wat doen ze bij de opbouw in de periode waarin de maatregelen nog gelden? Internationale bezoekers, leveranciers en DJs? Veel vliegtuigmaatschappijen zijn mogelijk failliet tegen die tijd of vragen enorme bedragen voor vliegtickets, als ze al mogen vliegen.

Zo kan je nog wel even verder door gaan. Het is natuurlijk volledig afhankelijk van hoe de situatie de komende week verloopt, maar ik neem aan dat we allemaal wel weten wat een exponentieel verband is en hoe traag deze crisis verloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik snap dat mensen dit evenement dolgraag door zien gaan, maar met wat hersencellen in je grijze massa realiseer je je toch dat dat toch eigenlijk gewoon niet zou mogen kunnen? Kunnen mensen niet door het administratieve karakter van de 1 Juni grens heen kijken en het groter geheel zien? Zijn mensen zo wereldvreemd hier? Ik merk wat cognitieve dissonantie.

En wat doen ze bij de opbouw in de periode waarin de maatregelen nog gelden? Internationale bezoekers, leveranciers en DJs? Veel vliegtuigmaatschappijen zijn mogelijk failliet tegen die tijd of vragen enorme bedragen voor vliegtickets, als ze al mogen vliegen.

Zo kan je nog wel even verder door gaan. Het is natuurlijk volledig afhankelijk van hoe de situatie de komende week verloopt, maar ik neem aan dat we allemaal wel weten wat een exponentieel verband is...


Exact dit! :thumbup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten