Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intents is voor mij toch altijd wel bitterzoet geweest door de combi van enorme drukte, te veel bekenden en daardoor constant mensen aan het zoeken zijn en dat de line up vaak toch net wat te raw is voor mijn smaak. Na zoveel positieve verhalen over de Melodica hier te hebben gelezen ga ik deze editie denk ik fijn mn eigen plan trekken en een groot deel van de dag hier vertoeven. :D Ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:25 
 

Zondag lekker naar de relive met pils :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond Warface zijn aandeel vorig jaar al te groot, baal er enigszins van dat hij de zaterdag afsluit. Oke het is met D-Sturb maar ik vind heel dat album van hun kut met peren dus ik verwacht er weinig van. Mag toch hopen dat hij niet het anthem krijgt, kan je zonder te luisteren in een mandje pleuren langs The Funfair Of Madness.

De classic namen zijn tot nu toe precies wat ik wil dus daar kijk ik al naar uit :drool:

Erg benieuwd naar de hosting op vrijdag. Vorig jaar met DBSTF was perfect op de afsluiter na.

ULTIMO schreef:
Intents is mij te raw aan het worden.


Hier helemaal mee eens, zeker de main op zondag is al jaren op enkele setjes na niet meer aan mij besteed. Vorig jaar alleen Delete meegepakt en de rest van de dag bij de classics gestaan.

Hoop dat de rest van de line up goed uitpakt. Ik ben, waarschijnlijk tevergeefs, nog altijd aan het hopen op een Headhunterz, Wildstylez en of Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:18 
 
Hardtraxxer

Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:


De Kloontjes zijn niet meer de organisatie achter Intents. De oude voorzitter van de Kloontjes is nu eigenaar van B.V. Intents Events. Het is nu dus ook volledig met een winstoogmerk, waar dat het voorheen niet was (i.v.m. Stichting).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:31 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
HardDB schreef:
Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:


De Kloontjes zijn niet meer de organisatie achter Intents. De oude voorzitter van de Kloontjes is nu eigenaar van B.V. Intents Events. Het is nu dus ook volledig met een winstoogmerk, waar dat het voorheen niet was (i.v.m. Stichting).


Oke :) , maar dan nog steeds....petje af voor de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeker haha, maar vind het zelf erg jammer dat het een B.V. is geworden. Ik zie niet echt een verbetering vergelijken met vroeger... https://partyflock.nl/en/party/166632:I ... tival-2010
https://partyflock.nl/party/193326:Inte ... tival-2011

Vond deze line-ups een stuk diverser dan nu... Nu is het gewoon lekker alles neerplempen wat gehyped wordt en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:15 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Dat zeker haha, maar vind het zelf erg jammer dat het een B.V. is geworden. Ik zie niet echt een verbetering vergelijken met vroeger... https://partyflock.nl/en/party/166632:I ... tival-2010
https://partyflock.nl/party/193326:Inte ... tival-2011

Vond deze line-ups een stuk diverser dan nu... Nu is het gewoon lekker alles neerplempen wat gehyped wordt en gaan.


Mee eens! Heb er zelf eens mogen draaien :yay:. Maar inderdaad, het was toen diverser dan nu. Het gaat nu al snel naar de raw kant op, ook de anthems. En die waren juiste 'vroeger' zo geweldig bij Intents (Brennan Heart, Wildstylez, DBSTF). Maar qua beleving en aankleding staat Intents toch wel bij mij eenzaam aan de top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje de Zatox van de feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.


Ja en The Magic Show stage :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.


Ja en The Magic Show stage :love:

En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit ook echt mega dik. Openen met Teknoid - Edge of Darkness. Wat een lompe plaat was dat. En niemand die losging... Dat was echt sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Zozo, Partyraiser millennium set.
Dat is dan wel weer interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.


Ja en The Magic Show stage :love:

En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd


Delete op die TC stage in 2014. Filmpje staat niet meer op Youtube zie ik net, maar dat was ook vet zeg. Lekker verstopt in de achterste hoek van het terrein tussen wat containers. 2015 in die botsautobaan was ook vet (half lege stage bij Delete, kun je je nu ook niet meer voorstellen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Delete op die TC stage in 2014. Filmpje staat niet meer op Youtube zie ik net, maar dat was ook vet zeg. Lekker verstopt in de achterste hoek van het terrein tussen wat containers. 2015 in die botsautobaan was ook vet (half lege stage bij Delete, kun je je nu ook niet meer voorstellen).


Poh dat is het moment dat ik de meeste hardtraxxers heb leren kennen volgens mij haha :D

Deze bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks half leegs aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Niks half leegs aan. :P


Dat ging ook over de stage in 2014. 2015 was het vrijwel helemaal leeg omdat radical toen op de main draaide volgens mij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd


^ Jup, daar is 'ie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Je moet ff part 1 hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
ULTIMO schreef:
Intents is mij te raw aan het worden.


Ons ook! Waar Intents weekend altijd een zekerheid was is het nu nog maar de vraag of we überhaupt gaan.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zozo, Partyraiser millennium set.
Dat is dan wel weer interessant

Ja? Ik ben niet zo'n fan van Partyraiser maar die millenium set die hij op Resonate draaide was echt genieten. Had nooit van m'n leven verwacht dat ik Partyraiser - Ghost connection live zou horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Hoxyz schreef:
heggenschaar schreef:
Zozo, Partyraiser millennium set.
Dat is dan wel weer interessant

Ja? Ik ben niet zo'n fan van Partyraiser maar die millenium set die hij op Resonate draaide was echt genieten. Had nooit van m'n leven verwacht dat ik Partyraiser - Ghost connection live zou horen.

Kondigde hij aan in de video waar hij vertelde dat hij de stage weer host
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 05:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dank je wel internet
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten